Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Když nastane problém s doručením zásilky, prodejce nechává zřejmě řešení na zákazníkovi. Primárně se sice jedná o problém způsobený přepravcem (Česká pošta, resp. Balikovna), ovšem reklamovat nedoručení zásilky by měl na popud zákazníka právě prodejce. Komunikace e-mailem jakž takž obstojná, telefon uvedený na webu prodejce bude jen "na okrasu". Nevim, jestli objednané a předem zaplacené zboží ještě někdy obdržím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží,které už nemohou dodat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouha doba dodani.Hruza.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem objednala a předem zaplatila bohužel stále nedorazilo. Před týdnem mi kdosi z e-shopu slíbil, že napíše e-mail, jak to s mou objednávkou vypadá, bohužel, ani žádný e-mail mi nepřišel. Tak budu opět telefonovat a urgovat objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Eshop Akoupelny katastrofa. Měli uvedeno do týdne a ve skutečnosti po několika urgencích dorazilo za měsíc, kvůli tomu jsme nemohli napustit vodu do okruhu. Počítali jsme s týdnem, ale opravdu ne se čtyřmi. Museli jsme se dotazovat, kdy přijde, sami by nám snad ani nic neřekli. Tam opravdu už nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bylo doručeno jiné zboží než jsem objednal.

    Přes rychlý průběh reklamace bych další nákup považoval za riziko.

    Reakce obchodu A koupelny A topení

    Dobrý den,
    omlouváme se, že došlo k záměně. Zákazníkům vždy zboží bez problémů měníme. Doporučujeme pečlivou kontrolu při převzetí zboží a to i kvůli dopravcům, zda zboží nepoškodili..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • ceny ok
    • neberou karty, při platbě převodem na účet si příchozí platby všimli až druhý den, takže mi zboží doručili až po víkendu, tj pozdě.
    • nepodporují Zásilkovnu...

    Když tedy umí jen tedy platby převodem, tak by měli reagovat včas. QR platby jim taky nic neříkají... vítejte ve středověku.

    Reakce obchodu A koupelny A topení

    Dobrý den,
    platby kartou nebereme kvůli vysokým poplatkům, které bychom museli přenést do ceny zboží. QR kod na platbu dochází po potvrzení objednávky. Místo Zásilkovny nabízíme výdejní místa Balíkovna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neznám.

    Objednal sem si zboží. U normálních eshopu dostanete potvrzení do několika minut. Tady ho dostanete za několik hodin nebo vůbec. Přesně tento případ. Žádné potvrzení. Ještě mi přišlo ať hodnotím eshop a nakoupené zboží. Jak mám asi ohodnotit firmu a zboží když nemám nic. Není to moje první negativní zkušenost. Někdy ma personál takový "hemzy", že by se schuti otočil a šel pryč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala sem před 3 týdny a dosud nedorazilo zboží.To snad vyrábějí teprve

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dodané madlo bylo špinavé a použité a nefunguje.

    Reakce obchodu A koupelny A topení

    Dobrý den,
    to nás mrzí, zasíláme pouze nové zboží. Samozřejmě máte možnost zboží bez udání důvodu vrátit..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nezvedá telefón a ani na zprávu nikdo nereaguje.

    Objednal jsem si redukci potrubí 100mm/50mm.Je to i v potvrzovacím emailu od obchodníka. Místo toho mi přišla redukce 110mm/50mm což je mi k ničemu protože to do puvidního pitrubí nenapojím.
    Chtěl jsem to řešit s obchodem,ale na formulář nereagujou a telefón nikdo nezvedá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží bylo doručeno poničené, odmítl jsem převzetí a objednávku stornoval

    Reakce obchodu A koupelny A topení

    Dobrý den,
    zboží se nejspíš poškodilo při přepravě, správně jste udělal, že jste nepřejal od dopravce, sami na to upozorňujeme , viz https://www.akoupelnyatopeni.cz/clanky/doprava/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S obchodem nelze komunikovat oboustranně . Maily se mi vracejí a telefon neberou.

    Reakce obchodu A koupelny A topení

    Dobrý den,
    operátoři byli nejspíš v daný okamžik vytížený. Mailem či pomocí formuláře https://www.akoupelnyatopeni.cz/clanky/kontakty/ nás však kontaktujete vždy.

    Jakou chybovou hlášku vám hlásil mail? Necháme prověřit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nízké ceny
    • složitá komunikace
    • zboží přišlo poškozené, při vrácení zboží odmítli vrátit zpět peníze

    doporučuji ostatním kupujícím zdokumentovat rozbalování zásilky (předejdete zbytečným nervům a budete mít důkaz, že jste zboží nepoškodili vy, ale obchod nebo přepravní služba)

    Reakce obchodu A koupelny A topení

    Dobrý den,
    při převzetí zboží dopravcem doporučujeme zboží pečlivě zkontrolovat, viz článek https://www.akoupelnyatopeni.cz/clanky/doprava/

    Zboží ze skladů zasíláme vždy v pořádku, kvalitu přepravce bohužel neovlivníme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Příliš dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu A koupelny A topení

    Dobrý den,

    asi jste si nás spletl s jiným eshopem. Vaši objednávku jsme obdrželi 4.12. odpoledne a následující den 5.12. jsme ji expedovali.

    Hezký den

    Martin Horák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodáno jiné zboží než bylo objednáno (levnější), na faktuře samozřejmě vyúčtované objednané (dražší) zboží. Objednávka vyreklamovaná, zboží přez dopravce vráceno zpět, správné zatím nedodáno.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Hodně dlouhá dodací doba.