Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod má smůlu, že spolupracuje s DPD
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednání zboží byla uvedena dodací lhůta 6 dní. Nyní od objednávky uběhlo 14 dní a zboží stále nemám. Obchod s vámi nijak nekomunikuje. Kdybych do obchodu sama nezavolala ani nevím, jestli zboží vůbec dojde. Zde už nikdy více objednávat nebudu!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá čekací doba
    • Nepřesné informace
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi dlouhá doba doručení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo sladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vypadá, že ho někdo vrátil, že nebylo úplně nové.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komunikace
    • Kvalita prodávaných produktů
    • Zboží uvedené jako skladem reálně skladem nemají a naopak.
    • Kompletace objednávky
    • Zákaznický servis.

    Při objednávce jsem si cíleně vybírala produkty skladem. Pak mi přišel e-mail, že mi moje objednávka bude doručena cca do 6 dní. Napsala jsem e-mail do obchodu, že to nesouhlasí s tím, co měli uvedeno na stránkách. Když jsem o několik dní volala na infolinku volala, bylo mi řečeno, že mi bylo odpovězeno a že mám e-mail asi ve spamu. Tam skutečně e-mail byl s tím, že některé produkty nejsou skladem.
    Objednávka dorazila o pár dní později, ovšem nekompletní. Asi po 4 telefonátech mi teda asi konečně uvěřili, že to doma nemám, tak že mi vrátí peníze nebo pošlou jiné zboží (to původní neměli). Vybrala jsem si poslání náhradního zboží, které jsem si ale měla sama vybrat s tím, že mi pak napíšou, jestli to mají nebo ne. Očekávala bych, že toto bude dělat zákaznický servis, ale ok. Vybrala jsem si - samozřejmě informace na e-shopu neseděly a zase něco, co bylo uvedeno, že je skladem, skladem nebylo a naopak. A nakonec mi místo původně objednaných 4ks bryndáků přišly jen 3ks!!! Už to nebudu řešit, protože s tímhle e-shopem už nechci mít nic společného, ať se tím jedním bryndákem třeba zadusí. TENHLE E-SHOP UŽ NIKDY!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání, nic víc
    • Objednané 2x prostěradlo o velikosti 60x120 + 1x prostěradlo- chránič na matraci také 60x120 .. ani jedno prostěradlo ze tří nesedí velikostně, 2 prostěradla měli velikost 60x90 a chránič 60x105
    • Když jsem to reklamovala po e-mailu i s fotodokumentací, tak paní byla “ochotna” mi poslat fotku jak má chránič na matraci vypadat. Také mi řekla, že jsem si nejspíš měla objednat 70x140 prostěradla, když mám matraci 60x120.. Nevím jestli paní ze mě chtěla udělat hlupáka, ale myslím si, že téměř ve třiceti vím jaké rozměry mám objednat..

    Reakce obchodu Ájashop

    Paní psala, že jsme již třetí e-shop, ze kterého objednává prostěradla a že absolutně nesedí velikost. Jedná se oblíbená prostěradla, kterých zasíláme několik denně a s jejich velikostí nebývá problém. Paní jsem řekla, že na jejich vrácení má samozřejmě právo a že ji bude vrácena plná cena včetně poštovného. Také jsem uvedla, že po obdržení budou prostěradla zkotrolovaná a pokud došlo k chybě, budeme ihned řešit s dodavatelem. Přiloženou fotkou, jak má chránič vypadat, jsem se jen snažila pomoc. Stejně tak radou, že pokud má nějakou vyšší matraci, tak doporučuji koupit prostěradla 140x70. Z nikoho hlupáka neděláme, naopak se snažíme vždy maximálně vyhovět.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • relativne rychla komunikace na mailu
    • zbozi neni skladem
    • na dotaz jestli je dodrzi dodaci lhuty prijde odpoved, ze samozrejme ano, po objednani dorazi omluva, ze nemohou dodrzet dodaci lhutu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Postýlka objednána před dvěmi týdny. Včera přišel e-mail o spokojenosti s výrobkem, který stále nemám a dnes přišel e-mail, že postýlku vlastně nemají a bude až za tři týdny...!

    Nespolehlivost! Vůbec nejde počítat s dodací lhůtou, kterou píšou u výrobků. Pokud objednáváte, tak aspoň dva měsíce předem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Produkt byl v pořádku
    • Objednávku mi stornovali, BEZ UDÁNÍ DŮVODU
    • Objednávku jsem zaplatila, ale i přes to mi paní tvrdila, že ne. Musela jsem se dohadovat...A vrchol byl, že nakonec nezaznělo ani žádné "Omlouvám se" či podobně

    Reakce obchodu Ájashop

    Dobrý den,

    jak zákaznice píše, objednávka byla skutečně stornována - zbytek recenze se však nezakládá na pravdě. Zákazník zvolil platbu kartou, která však neproběhla. Po týdnu jsme z naší strany zrušili objednávku, jelikož nedošlo k spárování žádné platby (kartou či převodem) s vytvořenou objednávkou. Jakmile se paní ozvala, pokoušela jsem se platbu dohledat podle VS či jména, ale bez úspěchu. Částku jsem objevila až poté, co jsem obdržela od paní číslo účtu - byla zaplacena bez VS, pod jiným jménem. Celou dobu jsme neobdrželi žádný email, kde by se zákazník informoval na stav své objednávky a bohužel nejsme schopni přiřadit platbu bez VS a jména k vytvořené objednávce. Omluvu bychom očekávali spíše ze strany zákazníka - ihned jakmile jsme platbu dohledali, jsme deku odeslali. V případě, že by objednávka byla správně zaplacená, zákazník by měl balíček na adrese do druhého dne.

    Přeji hezký den,

    Ajashop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si 3 věci, následně mi bylo sděleno, že nemají jednu věc v barvě kterou chci, to bylo ještě v pořádku, po pár dnech mi přišel další e-mail, kde mi bylo sděleno, že vlastně nemají další 2 věci co jsem si objednala, takže ze 3 věcí 1 neměli v barvě co jsem požadovala a následně neměli zbylé 2 věci. Nedostala jsem ani žádnou kompenzaci jako omluvu. Zde jsem nakoupila poprvé a naposledy
    • Chodítko mi zaslali v originálním obalu, který otevřeli a hodili tam další 2 věci co jsem si objednala
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalita zhotovení

    Komoda + postýlka ( otřesná kvalita zhotovení) a planky na sestaveni absolutne zbytecne(jen PL a ANG, spatne oznacene a kam ktere ruzne sroubky atd. patri, jsem si musela vydedukovat vylozene sama. Z planku neslo vubec poznat. Jsem hodne technicky typ, uz jsem skladala ruzny nabytek, at uz drazsi nebo polsky levny, ale tohle bylo i na me uz moc)! Horsi nabytek jsem opravdu nezazila!

    Postylka:
    -Drevo u rostu postylky nedostatecne zahlazene(odchliple pichlave kousky dreva)
    -Nedostatecne natreno(viditelne z boku sestavene postylky)
    -Bocnice postylky(natreno barvou i s nejakymi kousky, co se tam nalepily)
    -Drážky uvnitr supliku po cele delce uplne okousane(po otevreni supliku viditelne)
    Komoda:
    Spatne vyražene(cca o 1cm posunute) otvory na kolecka, ktere stahuji srouby u protikusu tak, ze se to muselo uplne vynechat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cast zboží nebylo vůbec, druha cast ještě nedorazila, na uvedený telefon se nedá volovat

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo napsané jako skladové, nicméně stále mi nebylo doručeno. Vše je zaplacené.
    • Psala jsem email, kdy zásilka dorazí, přičemž mi bylo řečeno, že neví, protože 2x týdně se naskladňuje, ale toto zboží zatím nedorazilo. To nechcete slyšet, když máte 2 týdny do termínu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měli produkt uvedený jako skladem a cca po týdnu mi teprve přišlo, že již není dostupný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem jen věci,které byly psány skladem, abych měla zboží co nejdříve, protože to měl být dárek, bohužel, ani po dnech zboží na poště nemám

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Koupili jsme postýlku Piccolo Due kde vypadáválí kolečka. Postýlku jsme museli reklamovat ale obchod se rozhodl nám strhnout 200 Kč za krabicí, jelikož jsme ji vyhodili a poslali v jiné. Přitom v prvním emailu obchod upozorňoval, že posílá zboží v použité krabice aby šetřili přírodou. Přijde tohle nefér jednání. Takže nedoporučuji!

    Reakce obchodu Ájashop

    Zákaznice obdržela postýlku v originál krabici, nešli jim tam ovšem nasadit kolečka a tak se ji rozhodli reklamovat. Po telefonické konzulatci jsme se dohodli, že si tedy postýku svezeme a daný problém vyřešíme. Než ke svozu došlo, tak si to paní rozmyslela a chtěla zboží vrátit. Ani s tím jsme neměli problém, vše proběhlo na naše náklady, jen jsme ji předem uprozornili, že postýlka byla v originál obalu a tudíž je potřeba ji tak i vrátit. Byla nám doručena v jiné krabici, s otlaky od montáže a vlivem přepravy i poškozená. Takový výrobek nelze dále nabízet jako nový, tudíž byla zákaznici ponížena vrácená částka o 200,- Kč, o čemž byla předem informována. Veškeré dřevěné výrobky jsou zasílány v orinál krabicích, jelikož jsou přímo dělané na určitý typ tak, aby nedocházelo přepravou k poškození zboží. V použitých krabicich jsou zasílány pouze některé výrobky, které nám jsou doručovány v balení po více kusech. Email, který zákaznice obdržela, je pouze informační, pro všechnyny objednávky stejný a je tam uvedeno, že zboží může být zasláno v použité krabici. I tuto skutečnost jsem zákaznici telefonicky vysvětlovali.