Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
katastrofální doba dodání,objednávku jsem zrušil
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zdržení vyřízení objednávky. Ano, objednávku evidujeme jako stornovanou.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
- Chybí český manuál..
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
omlouváme se, návod jsme Vám nyní zaslali na email.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
nemají zboží na skladu . čekal jsem víc než týden na dodávku a poté mi zboží bylo dodáno na dvakrát.
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Proces expedice se snažíme co nejvíce urychlit.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
Dobrý den, píšete, že je odchovna skladem a expedice do 48 hodin. Už týden čekám alespoň na nějakou zprávu. Kdybych vás sama písemně nekontaktovala, nevim vůbec nic. Doufám, že mi odchovnu vyexpedujete do doby, než se začnou klubat další kuřata za 3 týdny
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Obchod ok,ale zboží nic moc
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
- Potřeboval jsem krmivo pro jehně,které matka odmítla.Krmivo nedodali a jehně by nechali chcípnout
Katastrofa
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
u produktu je uvedená informace, že zboží bude naskladněno 19.4.2024. Pokud již nemůžete na zboží čekat a zařídil jste se jinak, kontaktujte nás na email a objednávku stornujeme. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
- Pomalá expedice
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Objednávka byla na Vaši žádost zrušena.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
dlouhá dodací doba, neodpovídá to vaší reklamě
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Podle sledování již evidujeme objednávku jako doručenou. Doufáme tedy, že je vše v pořádku.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
- objednávka není stále na skladě,3x změněn termín naskladnění
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Objednávka byla na Vaši žádost zrušena.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedorazilo, je zaplaceno dopředu a tak mám obavy, že přijdu o zaplacenou částku
- Zatím nemám informaci, kdy objednávku pošlou.
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
- Spatna komunikace, zboží mělo být naskladneni ve čtvrtek 4.4., pak v pátek, dnes je úterý 9.4. a stále není naskladneno. Stále slibují, ale co je pravda? Dám jim ještě dva dny a kdyžtak koupím jinde.
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Zboží bude naskladněno v tomto týdnu. Pokud byste již nemohl čekat, samozřejmě nás kontaktujte, děkujeme.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
- Katastrofální komunikace
- Pozdní dodaní
Existuje několik dalších webů ze kterých se dá objednat stejný sortiment s daleko lepším přístupem k zákazníkovi. Přístup Agrofortelu je jako když jim je u zadku jestli si někdo něco koupí nebo ne. Dobře zvládnutá reklama ostatní katastrofa.
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Podle sledování již evidujeme objednávku jako doručenou. Doufáme tedy, že je objednávka v pořádku.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Za takovou cenu 4477,- se slevou cca 350,- ta kralikarna vůbec nestojí za to. Dřevo bylo všude ošoupané, nezaleštěné. Mám to vše natočené. Tak že radši by udělala jí sama, nebo dočasně zvolila menší klec, ale plastovou. A je pravda, že možná doma vydrží, ale venku opravdu ne.
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
- Většina zboží nabízeného firmou není sklladem.
Nezájem obchodu řešit situaci ohledně nedostatku zboží se zákazníkem! Klamné informace o dodání objednaného zboží, které se oddalují nepochopitelně o 15 dní a možná i déle. Neomluvitelná neochota operátorky, a její vzdychání při úkonech při zavolání na linku pro zákazníky! Odpověď, že jsem neměl platit objednané zboží dopředu je od operátorky urážkou zákazníka a zároveň poučením pro mě do budoucna.
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
posunutí termínu naskladnění nás velmi mrzí. Objendávka byla na Vaši žádost upravena, aby mohlo být doručeno zboží, které je skladem. Zbylé zboží bude odesláno ihned po naskladnění. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
Dodáno jiné, levnější, zboží, než zaplacené.
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
Doručeno prvně úplně necon jineho poté práce s vrácením a čekání na novou zásilku a slečna na telefonu firmy velmi arogantní
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
Vaše zkušenost nás velice mrzí. Doufáme, že správný produkt byl již doručen v pořádku.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
Z 12ti objednaných položek, které měli být skladem, 1 položka nebyla a není do dnešního dne vůbec naskladněna, zbývajících 11 položek přišlo na 3x v rozmezí několika dnů. Dodávku nepodpořila ani společnost WE-DO, která vám pošle ráno sms, že doručuje 2 balíky a během dne doručí pouze 1 a ten druhý až třetí den po sms. Nerozumím tomu. K tomu ke všemu jedno z objednaných pítek pro slepice přišlo úplně rozbité, přičemž přepravní krabice byla neporušená, nezdeformovaná, takže chyba je kde??? Upřímně po dlouhé době těžké zklamání při nákupu on-line.
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
Vaše zkušenost nás velice mrzí. Pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží, máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dle stránek mělo být odesláno do 48h. Teď je to více jak 8dní a stále baliček nemám.
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Objednávku již evidujeme jako doručenou. Doufáme tedy, že je vše v pořádku.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
lihen po 4 dnech provozu přestala fungovat, vráceno na reklamaci
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
Vaše zkušenost nás velice mrzí. Reklamační formulář v pořádku evidujeme. Ohledně dalšího postupu Vás budeme informovat. Prosíme o strepní, děkujeme.
S pozdravem,
Lucie B. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží, ani po 6 dnech nedorazilo..
Reakce obchodu AGROFORTEL
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.
S pozdravem,
Lucie B.