Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    katastrofální doba dodání,objednávku jsem zrušil

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení vyřízení objednávky. Ano, objednávku evidujeme jako stornovanou.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Chybí český manuál..

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, návod jsme Vám nyní zaslali na email.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nemají zboží na skladu . čekal jsem víc než týden na dodávku a poté mi zboží bylo dodáno na dvakrát.

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Proces expedice se snažíme co nejvíce urychlit.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, píšete, že je odchovna skladem a expedice do 48 hodin. Už týden čekám alespoň na nějakou zprávu. Kdybych vás sama písemně nekontaktovala, nevim vůbec nic. Doufám, že mi odchovnu vyexpedujete do doby, než se začnou klubat další kuřata za 3 týdny

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod ok,ale zboží nic moc

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potřeboval jsem krmivo pro jehně,které matka odmítla.Krmivo nedodali a jehně by nechali chcípnout

    Katastrofa

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    u produktu je uvedená informace, že zboží bude naskladněno 19.4.2024. Pokud již nemůžete na zboží čekat a zařídil jste se jinak, kontaktujte nás na email a objednávku stornujeme. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pomalá expedice

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Objednávka byla na Vaši žádost zrušena.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dlouhá dodací doba, neodpovídá to vaší reklamě

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Podle sledování již evidujeme objednávku jako doručenou. Doufáme tedy, že je vše v pořádku.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objednávka není stále na skladě,3x změněn termín naskladnění

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Objednávka byla na Vaši žádost zrušena.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, je zaplaceno dopředu a tak mám obavy, že přijdu o zaplacenou částku
    • Zatím nemám informaci, kdy objednávku pošlou.

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Spatna komunikace, zboží mělo být naskladneni ve čtvrtek 4.4., pak v pátek, dnes je úterý 9.4. a stále není naskladneno. Stále slibují, ale co je pravda? Dám jim ještě dva dny a kdyžtak koupím jinde.

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Zboží bude naskladněno v tomto týdnu. Pokud byste již nemohl čekat, samozřejmě nás kontaktujte, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Katastrofální komunikace
    • Pozdní dodaní

    Existuje několik dalších webů ze kterých se dá objednat stejný sortiment s daleko lepším přístupem k zákazníkovi. Přístup Agrofortelu je jako když jim je u zadku jestli si někdo něco koupí nebo ne. Dobře zvládnutá reklama ostatní katastrofa.

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Podle sledování již evidujeme objednávku jako doručenou. Doufáme tedy, že je objednávka v pořádku.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Za takovou cenu 4477,- se slevou cca 350,- ta kralikarna vůbec nestojí za to. Dřevo bylo všude ošoupané, nezaleštěné. Mám to vše natočené. Tak že radši by udělala jí sama, nebo dočasně zvolila menší klec, ale plastovou. A je pravda, že možná doma vydrží, ale venku opravdu ne.

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Většina zboží nabízeného firmou není sklladem.

    Nezájem obchodu řešit situaci ohledně nedostatku zboží se zákazníkem! Klamné informace o dodání objednaného zboží, které se oddalují nepochopitelně o 15 dní a možná i déle. Neomluvitelná neochota operátorky, a její vzdychání při úkonech při zavolání na linku pro zákazníky! Odpověď, že jsem neměl platit objednané zboží dopředu je od operátorky urážkou zákazníka a zároveň poučením pro mě do budoucna.

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    posunutí termínu naskladnění nás velmi mrzí. Objendávka byla na Vaši žádost upravena, aby mohlo být doručeno zboží, které je skladem. Zbylé zboží bude odesláno ihned po naskladnění. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodáno jiné, levnější, zboží, než zaplacené.

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručeno prvně úplně necon jineho poté práce s vrácením a čekání na novou zásilku a slečna na telefonu firmy velmi arogantní

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    Vaše zkušenost nás velice mrzí. Doufáme, že správný produkt byl již doručen v pořádku.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Z 12ti objednaných položek, které měli být skladem, 1 položka nebyla a není do dnešního dne vůbec naskladněna, zbývajících 11 položek přišlo na 3x v rozmezí několika dnů. Dodávku nepodpořila ani společnost WE-DO, která vám pošle ráno sms, že doručuje 2 balíky a během dne doručí pouze 1 a ten druhý až třetí den po sms. Nerozumím tomu. K tomu ke všemu jedno z objednaných pítek pro slepice přišlo úplně rozbité, přičemž přepravní krabice byla neporušená, nezdeformovaná, takže chyba je kde??? Upřímně po dlouhé době těžké zklamání při nákupu on-line.

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    Vaše zkušenost nás velice mrzí. Pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží, máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis prostřednictvím emailu a poskytneme Vám bližší informace, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dle stránek mělo být odesláno do 48h. Teď je to více jak 8dní a stále baliček nemám.

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Objednávku již evidujeme jako doručenou. Doufáme tedy, že je vše v pořádku.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    lihen po 4 dnech provozu přestala fungovat, vráceno na reklamaci

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    Vaše zkušenost nás velice mrzí. Reklamační formulář v pořádku evidujeme. Ohledně dalšího postupu Vás budeme informovat. Prosíme o strepní, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, ani po 6 dnech nedorazilo..

    Reakce obchodu AGROFORTEL

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.

    S pozdravem,
    Lucie B.