Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 dní čekám na vyřízení mé objednávky. Přesto mi dorazil tento dotazník jako bych již zboží obdržel. Obchod uvádí, že vše je skladem. Mám osobní odběr. Tak kde je problém? Stále čekám na výzvu k odběru.

    • Není žádná komunikace ze strany obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • více výdejních míst
    • příznivé ceny
    • potřeboval jsem zboží vyzvednout rychleji, po zavolání přednostně připraveno - obratem
    • o žádné nevím
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo zaplaceno předem převodem, dle zprávy od AG market z 26.10. byla objednávka "vyřízena". Zboží však nedorazilo ani po 25 dnech od tohoto "vyřízení"!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po uhrazení zboží sice přišla e-mailem faktura, ale zboží stále v nedohlednu. Ani na dotaz, kde zboží vázne nikdo neodpovídá!

    Zatím nespokojenost! Uvidíme, co se bude dít dál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedošl-nelze hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodavatel klame zákazníky. Na stránkách uvedeno dodání 2-3 dny a není tomu tak. Prodleva činí cca. 14 dni a stále narůstá.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na mailovou komunikaci, ze zatim zbozi nedorazilo, nebyla zadna odpoved. Chybi sebemensi snaha resit
    • Informace od dopravce , ze zbozi bude dodano prisla az 2 tydny ( 14.4. !) po objednani. A to i presto, ze obchod informoval po nekolika dnech od objednani, ze "objednavka byla vyrizena"
    • Dodani 2,5 tydne, v dnesni dobe neuveritelne...

    S takovym pristupem postrada eshop smysl. Pokud informuji,ze je objednavka vyrizena, tak az tehdy, kdyz potreba zakaznika byla uspokojena. Na me to dela dojem, ze obchod vyskladnil, predal dopravci a tim to pro nej konci. Chybi mne zakaznicky pristup. Nemohu si pomoci e-shop je sluzba, ne jen obchod. V toto pripade to tak ale neni.

    • spatna komunikace, vubec nezvedaji telefony

    Reakce obchodu AGmarket.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste nebyla spokojena. Kolega se Vám snažil několikrát dovolat, pokaždé jste byla pracovně vytížena. Zboží, které jste si objednala bylo na e-shopu označeno stavem na objednávku do 30 dnů., proto jsme se chtěli domluvit jak postupovat.

    • podvodníci, nabízejí zboží a když objednáte tak ho nemají a nabízí podobné, ale v malém balení za vysokou cenu !

    podvodníci, nabízejí zboží a když objednáte tak ho nemají a nabízí podobné, ale v malém balení za vysokou cenu !

    Reakce obchodu AGmarket.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní hondocení, ale rád bych se k tomuto vyjádřil, v žádném případě nejsme podvodníci, jak jste nás nazval. Objednal jste si produkt Decis protech 100 ml - tento produkt byl na našem e-shopu s dodáním: na objednávku! Po Vaši objednávce jsme poptali dodavatele, dodavatel nám sdělil, že se tato varianta již nevyrábí. Na toto konto jsme Vás informovali e-mailem se sdělením, že se produkt přestal vyrábět, ale že Vám můžeme nabídnout 30 ml variantu. Toto jste odmítl a požádal jste o storno objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo až po týdnu - 2x jsem urgoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá doba dodání

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace s obchodem je špatná

    Komunikace s obchodem je špatná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    obchod neznám takže nevím,balik hnojiva hruza.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • V nabídce mají stále postřiky, které již nesjou v prodeji

    Reakce obchodu AGmarket.cz

    Dobrý den,
    bohužel Vámi objednaný pesticid nebyl při objednání skladem - byla zde dostupnost "zboží na objednávku (do 30 dnů - cenu a dodání upřesníme)" - po Vašem objednání byli kontaktováni dodavatelé, ale pesticid již nikdo neměl skladem, protože byl stažen z výroby a zboží pro doprodej bylo již doprodáno. Na tuto skutečnost jsme Vás ihned kontaktovali a nabídli náhradu, o kterou nebyl zájem. Nastalá situace nás mrzí a pevně věříme, že pokud si příště vyberete zboží se skladovou dostupností, budete s našimi službami spokojena.
    S pozdravem tým AG market.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Jedna 3 kg nádoba MECH STOP byla poškozená, ačkoliv balík poškozen zvenku evidentně nebyl. Přípravek byl vysypán uvnitř balíku. Nádoba musela být tudíž poškozená již před vložením do balíku.

    Reakce obchodu AGmarket.cz

    Vážený pane Nováku,

    velice nás mrzí, že Vaše objednávka nedorazila v pořádku. Balíky se snažíme zabalit co nejlépe, aby se nerozbili. Bohužel i přes veškerou snahu se jeden z pěti kusů 3 kg plastových balíčků z Vaší objednávky rozbil. V žádném případě bychom si nedovolili zabalit do balíku už rozbitý kyblík, zásilka prochází výstupní kontrolou před uzavřením. Bohužel tomu muselo dojít při přepravě, či další manipulací pracovníků na výdejním místě. Toto se však může stát, přeci jen plastové kbelíčky jsou na rozbitnost náchylné. V tomto případě stačí rozbitý kbelíček vyfotit a my bychom to už řešili s dopravcem a Vám samozřejmě zaslali kbelíček mech stop náhradní. Naším cílem je spokojený zákazník, působíme na trhu již 25 let a po celou tuto dobu se snažíme pro proklientský přístup. Mrzí nás, že jste nás nekontaktoval o poškozené zásilce a vyjádřil Vaši nespokojenost negativním hodnocení na Heureka.cz. Poškozené balíčky samozřejmě občas jsou, i přes nepoškozený obal (plastové kbelíky či tuby jsou na to nejnáchylnější) ale vždy je řešíme expresním zasláním zboží nového.
    S pozdravem
    Tým AGmarket.cz