Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Dostupné náhradní díly - a že je budete potřebovat
    • Dobrá reklama
    • Kvalita
    • Životnost

    Tak jsem si také udělal radost a rozhodl se pořídit vozík značky AGADOS, konkrétně typ HANDY 8. Cena cca 16.000 Kč. Říkám si, že když si 6.000 připlatím oproti nabídce obchodních domů, kde se vozíky válí za 9.999 Kč, tak to přeci už musí být znát. Výbava navíc jako kola 165/70R13, poziční světla, opěrné kolečko, úchyty na podlaze, klíny, hliníkové sloupky. No prostě paráda. Už při koupi jsem se s obchodníkem dohadoval, že ve vozíku chybí úchyty na podlaze, které jsem si extra připlácel. Obchodník mi je nabídl se slevou a že prý si je mohu koupit. Tak abych se nedohadoval, koupil jsem si úchyty podruhé a sám si je doma přidělal. Napsal jsem do AGADOSu, kde jsem si vozík objednal, že mi na vozík nedodali úchyty a že bych na ně prosil dobropis (faktura za nákup vozíku s ručně napsaným dodatkem, že úchyty skutečně na vozíku nebyli a k tomu razítko prodejce). Bohužel žádná odpověď už nikdy víc nedorazila. Nyní po šesti letech mě čeká 1.STK a mohu zhodnotit služby zakoupeného vozíku. No není to, co jsem čekal, vlastně mám kupu starostí aby tou první STK ten vozík vlastně prošel. Nikdy nebyl přeložený a přetěžovaný, na to musím upozornit. No nesvítily pozičky v předu, po jejich rozdělání jsou úplně zoxidované kontakty žárovek, pod sklíčkem není žádné těsnění a všechna špína leze do světel - nutná výměna za nové. Blatníky jsou v místech uchycení popraskané (za jízdy se plácají jako psovi uši) - nutná výměna za nové. Po sundání blatníku jsem zjistil, že pneumatiky jsou ve vzorku popraskané a to ne málo - nutná výměna za nové. V zadních sdružených svítilnách se roztekl plast mezi žárovkami (výrobce asi nepočítal s tím, že žárovka přeci jen nějaké teplo vyrobí). Celkově je vozík krásně lehký (to je výhoda) ale na úkor kvality. Vozík se kroutí, bočnice z plechu o síle silnějšího alobalu taky asi dlouhou životnost mít nebudou při větším zatížení vozíku (u mě snad vydrží, nechci po něm mimořádné výkony). Celkově je hodnocení vozíku a ve finále i výrobce hodně slabé, vozík je strašný šunt, za příplatky, které jsem investoval bylo o to větší zklamání. Nedoporučuji typ HANDY 8 a vlastně nedoporučuji ani nic od značky AGADOS. Pokud bych vybíral v budoucnu, tak bych volil Sacher, Bobek,...prostě cokoli jiného.

  • 10 %

    • Výhoda firmy Agados, výrobce přívěsů z Velkého Meziříčí je, že si jednou provždy zapamatujete a zdaleka se jim vyhnete !!!
    • Nevýhoda firmy Agados výrobce přívěsů z Velkého Meziříčí je ovšem to, že seznámení s nimi, vás to stojí spoustu marně vynaloženého času, nervů a především vašich peněz!!!

    Sedněte si, a malinko se přidržte ;o))

    AGADOS, spol. s r.o., Průmyslová 2081, 59401 Velké Meziříčí mi prodala přívěsný vozík s příslušenstvím,
    u kterého mne ujistili i písemně, vč. fotek, že přívěs je nový nepoužitý, tedy nejetý a nenakládaný, který
    jen někde stál a zrezavěl, proto je tedy ve slevě. Prostě přesně takový orezlý a špinavý, jakých jsou plná
    venkovní parkoviště, před všemi obchodňáky v celé republice. Ale co, na vožení hlíny a listí je to jedno,
    důležitá je cena, že? A tak jsem si ho jel koupit přímo do výrobního závodu. To bylo ale poslední úsměvné
    co jsem udělal. Potom jsem zjistil, že přívěs má pod výrobním štítkem, jiný, druhý VIN, který se nevztahuje
    k mému přívěsu, jak je uvedeno v mém čistopise TP a dalších dokladech. Následně STK kontrolou zjistila,
    že se jedná o vážnou závadu, a je zjevné, že přívěs nepůjde přihlásit do registru motorových vozidel a nelze
    ho tedy ani užívat běžným způsobem. Nedostanete RZ, ani pojištění a tak si ho můžete střčit za klobouk ;o)
    Jinými slovy, vy AGADOSu zaplatíte svými okamžitě použitelnými a zdaněnými penězi, no a za ně dostanete
    spoustu starostí a zbytečné práce.

    Bylo zjištěno, že s původním VIN, který při prodeji překrýval účelově přemístěný výrobní štítek, byl přívěs
    AGADOS, prodán v Bauhasu a 11/ 2019, byl pojištěný a uvedený do provozu. Po mnoha měsících provozu
    a užívání, byl v uznané reklamaci právě kvůli korozi, tento přívěs 08. 2020 na odboru dopravy zlikvidován
    trvalým vyřazením z registru, na základě likvidačních protokolů vydaných firmou Agados !!!

    Bohužel ani s odpovědnou paní z obchodního oddělení firmy Agados, jsme nenašli náhradní řešení, ostatně
    vnímám věc tak, že na této situaci mají s prodejcem lví podíl, a proto, že pravděpodobně došlo k porušení
    zákona, a tato situace je daleko za hranici slušného chování a dobrých mravů, musím vyhledat právní pomoc.

    Zkuste si domyslet, co všechno se musí fyzicky, ve firmě jako je Agados, výrobce přívěsů z Velkého Meziříčí, stát,
    co všechno musí "NĚKDO" udělat, aby mohl použitý, zlikvidovaný přívěs, vydávat za nový, inzerovat ho, prodat a
    zúčtovat jako nový, vystavit mu znovu TP a všechny doklady, odvrtat, vyrazit, obelhat….

    .... prostě přeji všem, hodně štěstí při výběru přívěsu a především při výběru výrobce ;o))

  • 10 %

    • Vím, že od tohoto výrobce už nic kupovat nebudu
    • Jednání se zákazníkem

    Dobrý den, rád bych se podělil o velmi nepříjemnou zkušenost s firmou Agados. Dne 27.2. 2017 jsem koupil přívěsný vozík Handy 7. Vše začalo když jsem dorazil s vozíkem domů. Jelikož v blízkosti mého bydliště typ který jsem chtěl neměli, zakoupil jsem ho tedy na jiné prodejně cca 95 km od místa kde bydlím. Vozík jsem si přivezl v nákladovém prostoru náklaďáku a po jeho vyložení a připojení za OA jsem zjistil, že osvětlení na vozíku je nefunkční. Když jsem vyměnil první žárovku, začalo to vypadat slibně. Následně jsem vyměnil i zbytek a najednou svítil celý vozík. Myslel jsem si, že tím potíže skončili a já budu přívěs užívat podle svých potřeb. Mýlil jsem se již po několikátém použití. Jelikož jsem rekonstruoval RD, vozil jsem písek, cement, beton, atd. Na vozík jsem vždy naložil co bylo zrovna potřeba a nikdy nebyl nějak zvlášť přetěžován. Maximálně na něm bylo naloženo 788 kg. Při jednom dojezdu domů jsem zjistil, že pravý blatník je prodřený. Když jsem náklad vyložil a podíval se na vozík zezadu, bylo na první pohled vidět, že je pravá strana níž než levá. Řešil jsem to s prodejcem a vše probíhalo v pohodě. Dokonce mi nabídl, že nemusím až k nim oněch 95 km, ale dohodl mi to v prodejně, kterou jsem měl pouze 15 km. I na této prodejně proběhlo vše v pohodě. Byli velice ochotní a vše začali vyřizovat. První zádrhel se objevil, když veškeré potřebné dokumenty a fotky vozíku odeslali e-mailem přímo výrobci. Od výrobce přišlo vyrozumění, že záruku nelze uplatnit, pokud na přívěsu nebyla provedena garanční prohlídka. Je pravda, že jsem asi udělal chybu a po koupi přívěsu si měl pořádně pročíst záruční list a seznámit se s tím, co je povinností majitele dané věci. Ale po pravdě řečeno, výrobce by se k takovéto situaci měl postavit asi trochu jinak, obzvláště když je zřejmé, že jeho výrobek není viditelně v pořádku už z výroby. Neřekl bych ani slovo, když by byl přívěs nějak přetěžován, ale v takovémto případě by bylo vážně na místě, aby se výrobce za svoji chybu dokázal postavit a ne vyhledávat výmluvy jako, že záruku nelze uplatňovat, když nebyla provedena garanční prohlídka. Vážně mě tato firma velice zklamala a teď lituji, že jsem raději nezvolil výrobce, kterého mám 5 km od svého bydliště. Měl jsem si raději počkat tři týdny a mohl jsem mít přívěs daleko lepší kvality a vyrobený přímo na zakázku. Holt chybami se člověk učí.

  • 90 %

    Vlastním vozík agados cca od dubna roku 2018, typ asi něco jako agados handy20 - jeden z těch základnějších zakoupen za nižší cenu v Baumaxu ( menší kola než klasické 13 palců), ale práce co udělal přes léto do podzimu roku 2018 a to i včetně odvozu suti (12tun celkem) samo né najednou, ale postupně. Přívoz ztraceného bednění na stavbu plotu u baráku a přiznám, že jsem ho i přetížil při přívozu ztraceného bednění (max. nosnost nákladu cca 600 kg), kdy já ztracené bednění vozil cca po 1 tuně celkem asi 5 fůr a vozík to dal (jezdil jsem pomalu, aby přes hrboly nepraskla náprava). Vozík vše přežil bez újmy a já jsem s ním naprosto spokojený a doporučuji. Je to pracant a v této cenové kategorii, co jsem ho koupil je to jednička dle mého názoru a firmu agados chválím.

  • 20 %

    • 130km/h
    • Nedoporučuji - nekvalita vozíku handy 20 agados

    Zakoupil jsem přívěsný vozík handy 20 Agados. Nejsem spokojen se spracováním materialu. Rez se objevila po měsíci po celé délce oje až k zádi v podstatě při stání v garáži a pod přístřeškem. Zkouška reklamace u Agadosu, ale marně. Prý je to v pořádku.!! Rez nemá přeci na funkci vliv a vozík vám bude sloužit dlouho. Takový máme technologický postup...blablabla. Prý jsem si měl připlatit za vyšší řadu.!! Hlavně, že kolega v práci má přesně ten samý vozík handy 20 agados a hodně staršího data a žádnou rez tam nemá!! Pardon, ale tohle vědět, tak jsem si samozřejmě připlatil a ne že po měsíci budu koukat na nový reznoucí vozík. To jsem si mohl nechat ten starý . Za mě Agados tedy ani náhodou. 12.000,- za nový vozík a po měsíci rez.?! Nedoporučuji !!! Škoda že nemohu vložit foto. A když se rozhodnete koupit tento vozík, tak ho kupujte za denního světla. Já ho koupil už za tmy a druhý den jsem se nestačil divit jak jsou promáčklé a odřené bočnice od páskování vozíku do vozíku při převozu a skladování. Myslel jsem, jakou si udělám radost na vánoce, ale bohužel při každém pohledu na vozík, mne jímá vztek. Takže díky Agados za super dárek z Číny.!!!