Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace, slibované doručení do jednoho pracovního dne nefunguje přes 3 pracovní dny zásilka stále není

    Nekupujte je to špatná komunikace a sliby které neplní

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že z důvodu nečekané odstávky nemohla být Vaše zásilka včas doručena.

    Jsme moc rádi, že se nám podařilo situaci dořešit k Vaší spokojenost a ještě jednou děkujeme za Vaše pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Široký výběr zážitků
    • Totální amaterismus
    • Neochota
    • Zmatečné informace
    • Špatná komunikace
    • Absence prozákaznického přístupu

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    bohužel jsem nedohledala žádnou komunikaci s naší infolinkou.
    Pokud vznikl jakýkoliv problém s Vaší objednávkou, neváhejte mě kontaktovat na e-mailu [email protected].

    Určitě problém vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne,
    Vendula Kobrová, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace - na bodu mrazu
    • nespočet nesrovnalostí
    • samé sliby a nic z toho
    • aktualizace (termínů a cen) je sprosté slovo
    • člověk chce v klidu na zájezd, ne si přivodit jen více starostí
    • snad vše co dokáže společnost pokazit, pokazila

    Měl to být příjemný výlet na Madeiru, vybrali jsme termín, zaplatili, zařídili dovolenou, následovalo nepříjemné překvapení, termín nedostupný, museli jsme posunout dovolenou (nebylo jednoduché), za jiný termín budeme muset doplatit další 4 tisíce (zájezd byl původně pod 10 tisíc, nyní údajně 13900), takže krom potíží v práci nás ještě oškubou. Volal jsem tedy se společností, která nám pošle dotazník k rezervaci letenky, ubytování a pošlou fakturu na doplacení, ne jen že dostali od Adropu špatné informace, ale opět nepřišel ani dotazník ani faktura, vše co měl zařídit adrop a ona (dosud nevím jaká) společnost, jsem musel dělat za ně, co se týče komunikace a opravy informací.. doposud se ale nic nezměnilo, dovolat se je boží zázrak, většinu věcí co mi slíbí, že zařídí, se nestane, nebo o tom nedostanu žádné informace. Jen dlouhodobý stres, snaha se dovolat, jestli se náš zájezd vůbec uskuteční, to je ve hvězdách, v životě jsem nenapsal špatnou recenzi ale to se mnou nikdo takhle nevyjebal.
    Doufám, že nebudou čekat než se cena zase zvedne. Za mě hluboké zklamání a naprosto nám to zkazilo chuť někam letět. Takže děkuji, zájezdy od Vás už nikdy. Pokud se to hodlá řešit vrácením peněz ve formě poukazu, přišel jsem zbytečně o 20 tisíc a u Vás je rozhodně utrácet nechci. Snad to dáte dohromady a všem dalším přeji hodně štěstí a pevné nervy, protože je budete potřebovat.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Jane,

    velice omlouváme za komplikace, které provázejí Vaší rezervaci.

    Jak jsem Vás již informovala, situaci se snažíme aktivně řešit a urgovat u provozovatele.
    Pevně věřím, že další vývoj bude bez jakéhokoliv problému a vše proběhne k Vaší spokojenosti.

    Děkuji za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna Adrop.cz