Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo. Eshop nekomunikuje.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Bohužel, napsala jsem do zprávy, že požaduji světlé pánské kapesníky dle obrázku, ale přišly mi kapesníky jiné. Vracet je již nebudu.
V.P.Reakce obchodu ADO dárky
Dobrý den,
objednávala jste zboží v sobotu a v pondělí byl státní svátek, my hned v úterý odeslali, o moc dříve to tedy přijít nemohlo...
Co se zboží týče, tyto kapesníky byly poslední a odpovídaly rozhodně náhledové fotce u nás v administraci, ještě jsem to na základě Vaší poznámky kontroloval...
Pokud došlo k nějaké chybě při spárování fotky s produktem netuším, každopádně tak, jak jsou kapesníky v sáčku foceny, opravdu jsou světlé, tmavé mají úplně jiné číslo.
Pokud máte zájem, pak Vám dle zákona klidně vezmeme zboží zpět, případně vyměníme za jiné.
S pozdravem Petr Stolář ADO -darky -
Nedoporučuje obchod
- Dorazila jenom čast zboži
Reakce obchodu ADO dárky
Dobrý den,
nerozumím tomuto hodnocení, jedná se o 15. objednávku jednoho uživatele, kdy byla paní dopředu z naší strany informována, že zboží půjde ve dvou balících, protože je křehké a zabalit vše do jednoho by bylo nebezpečné...
S tímto souhlasila, dnes jí pošta dovezla zatím jen jeden balík a výsledkem je hned negativní recenze :-)
S tímto my jako eshop bohužel nic nenaděláme...
Petr Stolář -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si jinou sošku.
Reakce obchodu ADO dárky
Dobrý den, mrzí nás, že je dle Vás všechno špatně, ale podle našich záznamů jste dostal přesně to, co jste si objednal - máme pouze jedinou sošku rybáře, který drží rybu vedle nohy a zboží si fotíme sami...
Jediná možnost chyby je, že by Vám přišel balíček pro někoho jiného (třeba s andělem), ale jelikož jste se vůbec neozval a nedal nám to vědět (a zároveň ani nikdo jiný, který by obdržel Vašeho rybáře), tak to nepředpokládáme. Je jasné, že se Vám soška nemusí líbit, pak existuje institut odstoupení od smlouvy, nicméně abychom to uvedli do reálného rámce, tak i když si nepamatujete, kdy Vám zboží dorazilo a hodnotíte délku dopravy někde v půlce škály hodnocení, tak jste provedl objednávku v neděli a v úterý před polednem už měl balíček vyzvednutý - tohle opravdu moc rychleji nejde :-)
Kdybyste se v to úterý ozval a požadoval třeba změnu - mohl jste nejpozději ve čtvrtek mít novou zásilku.
Takže je nám líto, že jste nespokojen, ale chyba bude spíše někde jinde, než u našeho obchodu.
Petr Stolář ADO - dárky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Pečlivě zabaleno
Z několika objednaných položek jsem dostal dvě úplně jiné. E-shop mi na reklamaci odpověděl, že se jim to normálně nestává a že to napraví. Zítra už to bude týden a nic, k žádné nápravě nedošlo. Bohužel
-
Nedoporučuje obchod
- dne 6.2. 2022 byla od vás dodávka potvrzená-zaplatil jsem předem a dodnes 13.2.2022 zboží nebylo na zásilkovnu dodané
- Ing. kocman brno
dne 6.2. 2022 byla od vás dodávka potvrzená-zaplatil jsem předem a dodnes 13.2.2022 zboží nebylo na zásilkovnu dodané
Reakce obchodu ADO dárky
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace, ale v tomto případě se jedná o zatoulání balíčku Zásilkovnou. Jelikož bylo placeno dopředu a nikdo nás žádným způsobem nekontaktoval, nebyla z naší strany šance zjistit, že je něco špatně.
Co se týká řešení - se zákazníkem jsme se telefonicky spojili a dohodli se, že pokud se do dvou dnů balíček neobjeví, vybere si, zda chce náhradní zboží, protože jím vybraný hrnek na bylinky byl poslední nebo zda mu obratem vrátíme peníze za zboží i dopravu.
Petr Stolář ADO-dárky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Objednal jsem tři župany, došly pouze dva
Reakce obchodu ADO dárky
Dobrý den,
je nám líto, že jste nebyl spokojen, ale my v nabídce žádné župany nemáme... U nás jste si objednal anděla s květy a to 8.12. a už 12.12. jste si ho vyzvedl, tedy předpokládám, že jste si pouze popletl eshopy :-)
Pěkný den. Petr Stolář -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si pouze hrnek. Přišel jiný. Vzhledem k výši poštovného jsem ho nemohla ani vrátit.....
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem pokladničku,Skleněné prasátko 18cm,do které nejdou vhodit mince..(maý otvor)..Proto nedoporučuji
-
Nedoporučuje obchod
dárková krabice silně znečištěna chtěla jsem jako dárek nevím kde koupím podobnou krabici
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel jeden ze dvou podšálků jsem v balíku našla rozlomený.
Nemám už ale bohužel čas reklamaci řešit, takže použiji jen to co zůstalo. -
Nedoporučuje obchod
- Nesouhlasí rozměr zboží
Reakce obchodu ADO dárky
Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyla spokojena, objednala jste si keramickou kachli, u níž byl uveden rozměr "cca 15 x 15 cm". Přeměřoval jsem ostatní totožné kachle - jsou pod jiným číslem, protože je na každé jiný obrázek a přesné rozměry jsou 14,6 x 15,4, 14,8 x 15,5 a 14,6 x 15,2... Samozřejmě nevím, jaká byla Vaše představa, a o kolik mm se lišily rozměry plakety s kopretinou Vám dodané, ale výše popsané milimetrové odchylky považuji za odpovídající ruční práci, kdy, každá kachle je vyráběna zvlášť, jako originál a ještě v jinou dobu a zcela pak jsou podle mě v toleranci dané citací "cca 15 x 15 cm." Dovoluji si samozřejmě připomenout 14 denní lhůtu na vrácení zboží v případě nespokojenosti o níž je každý náš zákazník řádně poučen, případně možnost telefonické / mailové / chatové komunikace, např. i ohledně přesných rozměrů, které také spousta našich spokojených zákazníků využívá... Pěkný den. Petr Stolář ADO - dárky
-
Nedoporučuje obchod
Zboží je nekvalitní. U šperkovnice špatně nalepené zrcadlo, hrany nepěkně zabroušené, polstr zažloutlý. Měla jsem to jako dárek a jsem velmi zklamaná.
Reakce obchodu ADO dárky
Dobrý den, bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou zprávu o tom, že jste nebyla spokojena, nebo že je výrobek nekvalitní. Pokud by se to stihlo, mohli jsme vyměnit šperkovnici za něco jiného (protože konkrétně tato byla poslední), popř. to vyřešit jinak. Bohužel u tohoto zboží nejsem výrobce, pokud při naší kontrole nějaký vadný kus unikl, omlouvám se, ale vše se dá vyřešit, pokud dotyčný dá vědět...
S pozdravem a přáním pěkného dne. Petr Stolář ADO - dárky -
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem pokladničky ve tvaru prasátka. Barva na jednom z nich byla na několika místech odloupnutá. Celkové provedení je slabé, dokonce jedno je špinavé.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- hezká a jedinečná nabídka keramických výrobků
- klamné (zavádějící) informace výrobku
Objednal jsem si pokladničku, která má dle obchodu vyznačen otvor pro vytahování peněz. Místo otvoru jsem objevil pouze velmi mělkou kruhovou rýhu. Žádný otvor ani jednoduše oddělitelný kousek keramiky se nekonal - jde o jednolitý kus materiálu. Snažil jsem se tedy alespoň jemně kruh promáčknout - samozřejmě se uštípl velký kus výrobku.
No alespoň jsem se podíval dovnitř a ujistil se, že jsem se pokoušel o nereálné.Reakce obchodu ADO dárky
Dobrý den,
velmi mne mrzí, že se Vám při pokusu o otevření pokladničky odloupl velký kus. Bohužel nejsem výrobce a nemůžu tedy plně ručit za každý kus, nicméně předností těchto pokladniček je, že jsou "neotevíratelné" a tedy není možno s penězi "manipulovat".
Uznávám ovšem svou chybu a na stránky v nejbližších dnech umístím návod na otevření pokladničky - tedy nejdříve tuto rýhu, (která navíc opravdu u malé pokladničky může být mělká a malá) prohloubit nějakým ostrým předmětem, popřípadě vyvrtat po obvodu několik děr malým vrtáčkem.
okud budete mít zájem, zašlete mi pokladničku zpět a já Vám pošlu druhou. S pozdravem Petr Stolář - ADO - dárky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Zboží dorazilo rychle, ale bohužel to je jediné pozitivum tohoto nákupu.
Keramická pokladnička byla prasklá, na praseti byla cca 20 cm prasklina.
Dále - v popisu zboží obchod píše: "Ze spodní strany je pak naznačen větší otvor pro snadné vyjmutí naspořeného obnosu, není tedy třeba pokladničku hned rozbíjet."
Chtěla bych vidět, jak cca půlcentimentrovou dírkou vytáhneme peníze bez rozbití,to je absolutně nereálné!!! Jedná se o klamání spotřebitele nepravdivou reklamou zboží.
Prase jsme potřebovali na svatbu, vzhledem k tomu, že jsem ho objednávali na poslední chvíli, neměla jsem již čas zboží reklamovat. Jinak bych tak učinila.
Celkově jsem s nákupem na Vašich stránkách velmi nespokojena a rozhodně bych tento eshop nikomu nedoporučila a sama si zde také již nic neobjednám.
Docela by mě zajímalo vyjádření eshopu, jak je možné, že zboží chodí poničené a neodpovídá popisu na stránkách. Takovéto jednání mě naprosto irituje!!!Reakce obchodu ADO dárky
Dobrý den, je nám velice líto, že Vámi vybrané zboží dorazilo rozbité, nicméně my jej určitě rozbité neodesílali, k poškození muselo dojít někdy během přepravy. Prodali jsme několik desítek těchto pokladniček, toto je druhý případ, kdy zboží přišlo rozbité, nicméně řešení je velmi jednoduché: pošlete nám zboží zpátky a já Vám obratem poukáži peníze za zboží i za odeslání balíku. Dokonce máte právo odstoupit od smouvy i kdyby zboží rozbité nebylo, tudíž nevidím problém v tom, abych Vám kompenzoval všechny Vaše výdaje, tedy kromě toho, že Vám nevyšla možnost darovat prasátko, za což se omlouvám.
A k popisu zboží na stránkách: jak sama citujete, tak je napsáno: "...je naznačen větší otvor..." z tohoto podle mého názoru určitě nevyplývá, že tímto otvorem se mají tahat peníze. Výrobce zvolil postup, kdy v pokladničce nechá větší otvor, který následně "přelepí" stejným materiálem, do kterého ještě udělá malou dírku. Protože je pokladnička poměrně křehká, je možné s pomocí této malé dírky zvětšit otvor tak, aby se nemusela pokladnička rozbíjet, jak je ostatně psáno v popisu zboží. U jiných pokladniček, kde je otvor trvalý a je jen přelepen nebo zakryt gumovým výliskem, je v popisu zboží uvedeno: "...otvor je přelepen..." nebo "...otvor je zakryt..."jak se můžete na webu přesvědčit.
Z tohoto důvodu se podle mého skromného názoru určitě nejedná o klamavou reklamu spotřebitele ale o pouhé špatné pochopení psaného textu.
Poprosím tedy o zaslání zboží zpět na adresu uvedenou na webu, abych mohl vrátit peníze a přeji Vám spoustu úspěšných nákupů, byť třeba ne u nás. Za to že zboží přišlo poškozené se ještě jednou omlouvám, byť se tak nestalo naší vinou.
S pozdravem Ing. Petr Stolář