Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží mě zatím nedorazilo, nemám co hodnotit

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.

    Zboží Vám přišlo o den později než jsme měli uvedeno a za toto zdržení se omlouváme.

    Přejeme pěkný den.

    S pozdravem Adena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při dotazu na stav objednávky mi rychle odpověděli.
    • Nízké ceny zboží
    • Dobrý výběr
    • Delší doba doručení - týden.
    • Lahev na pití přišla s jiným motivem, než jsem objednala, ačkoliv objednaný motiv je psaný i na faktuře. Dcera si ji chce nechat, ale radost samozřejmě už není taková...
    • Nebylo možné platit kartou, platba převodem je pro mne zdlouhavá.

    Nakupovat zde už asi nebudu, nechala jsem se zlákat nízkými cenami, služby jiných obchodů jsou ale podle mě lepší.

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den, děkujeme, že jste si udělala čas na recenzi, ale musíme ji trošku upravit. Doba doručení byla 3 dny. O tom, že došlo k záměně ve školní láhvi nemáme od Vás žádnou zprávu, ale máme radost, že se dceři líbí. Pokud Vám nevyhovala platba bankovním převodem, tak jste mohla zvolit jiný způsob platby.
    Způsobu platby i dobu dodání, jste věděla před odesláním objednávky, tak nějak nevíme, proč nás nyní hodnotíte negativně, když to bylo Vaše rozhodnutí :-)

    Přejem hezký den.

    Adena.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Poslali mi inú peňaženku ako som si objednala. Písala som im dva krát email, ale nikto neodpovedal

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den paní Čertíková, mrzí nás, že jste nespokojená, dětská peněženka Vám dorazila ve stejné kolekci, kterou jste jste si objednala. Kolegyně Vám psala mail, že pokud nejste spokojená tak si zboží vezmeme zpět. Bohužel již jste nereagovala a píšete až nyní hodnocení. Delší dodací lhůta byla způsobená objednávkou na začátku víkendu po kterém následovaly 2 dny svátku :-) , následně bylo zboží odesláno a doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 7 pracovních dnů se mě zdá moc dlouho!

    Obchod jinak OK

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že jste nebyl spokojen s dodací lhůtou, bohužel nemůžeme ovlivnit délku dodání ze strany přepravce. Vaše zásilka byla odeslána 14.1.(čtvrtek), doručena na výdejní místo zásilkovny 18.1.(pondělí). Zásilku jste si vyzvedl 20.1.(středa).


    Přejeme pěkný den.

    S pozdravem Adena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neaktuální informace o skladových zásobách. I po zrušení objednávk z důvodu nedostupnosti má obchod zboží na webu stále "skladem"

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Moc nás to mrzí, že jsme Vaši objednávku nemohli vyřídit. Skladové zásoby se snažíme přes den pravidelně aktualizovat, Vaše objednávka byla vytvořena po 21hod., bohužel večerní ani noční směny nemáme, takže se skutečně může stát, že se daný produkt vyprodal. O této skutečnosti jste byl hned ráno informován.

    Není pravda, že bychom zboží stále měli skladem, koloběžka Tempish XBD, kterou jste si objednal, byla stažena ihned z prodeje. Není v našem zájmu nabízet něco, co nemáme a nemůžeme dodat. Pokud jste koloběžku stále viděl na našich stránkách, tak možná proto, že těchto koloběžek XBD byly 4 typy v různých barvách a velikosti koleček. Poslední koloběžka XBD se doprodala dnes a také byla hned stažena z prodeje.

    Přejeme pěkné a poklidné vánoční svátky.

    S pozdravem Adena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neumožňují platbu kartou, od obdržení platby na účet potřebovali 3 dny na předání jedné položky dopravci.

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že nás nedoporučujete, nicméně Vaše objednávka byla doručena v termínu, který máme uvedený v platebních metodách, a to 2-3 dny.

    Zboží jste měl doma na třetí den, nikoliv, že jsme teprve třetí den předali přepravci, to jen pro upřesnění.

    Doba doručení je uvedená přímo ve výběru platby, takže je nemožné, aby zákazník před odesláním objednávky o termínu nevěděl.

    Nezlobte se, ale opravdu je divné, že si zakoupíte zboží způsobem, který Vám nevyhovuje a pak píšete negativní recenzi.


    Přejeme Vám hezký den

    S pozdravem Adena.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nespolehlivost

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaše objednávka byla vyřízená na druhý den.

    S přáním pěkného dne.

    Adena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemají inzerované zboží /spací pytel/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišlo něco jiného, místo omluvy jen výmluvy!!

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení se nezakládá na pravdě. Objednal jste si nafukovací kruh Intex 59262 v hodnotě 67kč, který byl ve třech barvách. Jelikož jste si neuvedl do poznámky ani nikde jinde požadovanou barvu, tak se kruh vydal dle skladových zásob. Přišel Vám stejný kruh Intex 59262, který jste si objednal, takže není pravda, že by Vám přišlo něco jiného.

    Pokud si zákazník uvede konkrétní barvu, tak mu samozřejmě vyhovíme, pokud si neuvede, tak jako ve Vašem případě, odesíláme dle skladu. To samé jsme Vám napsali i do mejlu, nevíme, proč bychom se měli na něco vymlouvat, u nafukovacího kruhu v hodnotě 67kč?

    Adena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • balík nepřišel tak jak jsem si dal do podmínky v den narozenin mé vnučky-nýbrž až druhý den-jinak kočárek byl nato jak byl obyčejný i když celkem pěkný,dost předražený-viděl jsem totiž osobně po kamenných prodejnách,levnější a kvalitnější-takže jaký recenze po mně ještě chcete?

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám Čp balík nedoručila včas, ale není v našich silách, abychom jakkoliv ovlivnili doručování ze strany přepravce. Hodnotit kvalitu doručení můžete přímo na stránkách Čp.
    Pokud kupujete dárek na poslední chvíli, je třeba počítat s tím, že se může stát cokoliv nepředvídatelného, a proto je vždy lepší mít nějakou rezervu. Každý má možnost se sám rozhodnout, zda si zboží koupí v kamenném obchodě či na internetu, nikoho k nákupu nenutíme.

    S pozdravem Adena.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - Průměrný eshop
    • Prodává zboží, které nemá/nemůže sehnat

    Zrušení a vrácení peněz proběhlo velmi rychle.

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den,
    pane Pospíšile, objednal jste si zboží, u kterého bylo uvedeno, že není skladem (na dotaz). O dostupnosti jsme Vás informovali obratem.

    S pozdravem Adena.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Doprava. Pouze ceska posta a to je tragedie. PO teto zkusenosti mohu rici, ze POKUD ma e-shop dopravu jen Ceskou ostou, pak dekuji, nechci. To je duvod proc obchod znamym nemohu doporucit.

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den, pane Poláchu!

    Vašemu hodnocení nerozumíme. Každý zákazník, který chce učinit objednávku dopředu vidí, že jako dopravce je uvedena Česká pošta. Pokud Vám tento dopravce nevyhovoval, pak nechápeme proč jste tedy objednávku odeslal! V dotazníku jste uvedl spokojenost s dopravou 4.5 z 5 a v záporech píšete, že náš obchod nedoporučujete právě kvůli dopravě, o které jste předem věděl, že máme pouze Čp. Zboží, které jste si objednal Vám bylo doručováno Čp na druhý den, nemáme od Vás zprávu, že by zboží přišlo poškozené apod.

    Pro úplnost uvádíme: 4.11. odesláno, 5.11. doručováno, 6.11. Vámi převzato.

    Co se týče odeslání zboží a doručování zásilky tak jste od nás dostal info o odeslání zásilky a jejím sledování u přepravce, od přepravce jste dostal SMS i e-mail o stavu Vaší zásilky i termínu jejím doručení!

    Vaše hodnocení vnímáme pouze jako pokus o poškození našeho obchodu, protože z naší strany a ani ze strany přepravce nedošlo k žádné události, která by měla negativní vliv na průběh odeslání a doručení objednávky.


    Adena.CZ

    • Aktualizace stránek

    Reakce obchodu ADENA

    Dobrý den, aktualizace stránek dle stavu skladu probíhá každý den a bohužel se stalo, že v průběhu dovolené se nám člun doprodal.

    S pozdravem Adena.CZ