Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Týden po objednávce došel email o odeslání zásilky, za další tři dny volali z eshopu že jeden z objednaných produktů není na skladě, takže jsem objednávku zrušil. Mohli mě to sdělit dřív.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží v e-shopu skladem avšak obchod teprvé čeká na doručení od výrobce.

  • Zboží označené "skladem" nebylo.

    Reakce obchodu ACKOSHOP

    Dobrý den, mrzí nás současná situace, ale bohužel dodavatel GB nedodává v termínu a je to celorepublikový problém. Sklad nemáme automatizovaný a není reálné ihned v čase odkontrolovat všechny položky na skladě. Ihned vám byl odeslán email. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že se situace již stabilizuje. René

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • moznost volby relativne levne dopravy, prijatelna cenova hladina produktu
    • nedokonale provedene zabaleni a nevyrazne oznaceni krehkeho obsahu

    relativni cenova vyhoda obchodu se stava iluzorni, nedorazi-li zbozi neposkozene.

    Reakce obchodu ACKOSHOP

    Dobrý den, tak tomu říkám celkově pozitivní přístup k životu a práci druhých obecně. Vitamíny v tvrzeném skle zabalené v bublinkové folii a vložené do těsnící a opět vybublinkované obálky již dnes stačí jako NEDOPORUČENÍ OBCHODU. K tomu bohužel nemáme více co napsat. Prosím nebuďme jako malé děti, kteří žalují učitelce. Pokud máte problém, tak jsme tady 24/7 na telefonu pro vás všechny. Vždy se dá vše vyřešit a také řešíme. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo

    Reakce obchodu ACKOSHOP

    Omlouváme se .Zboží dorazilo 3.11. Bohužel někdy neumíme ovlivnit, ale pracujeme na zrychlení.

  • Recenze byla smazána ve smyslu bodu 8.3.2 Podmínek používání nákupní galerie Heureka.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Celkem dlouho jsem cekal na zbozi .

    Reakce obchodu ACKOSHOP

    Dobrý den, celkem dlouho je fajn údaj. Tedy přesně pátý pracovní den. Ano, chceme posílat rychleji a přijměte omluvu, ale v současné době se vždy stane, že zboží zvládneme za 3 až 5 dnů. Věřím, že jsou důležitější věci, které vám dělají vrásky a tento náš přestupkem zvládnete. Děkujeme za nedoporučení obchodu a podporu. Věřím, že dalších cca 1 tis objednávek, které máme za sebou jsou spokojeni.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nezlobte se na mně, ale v dnešní době čekat na zboží 8 dnů, je trochu moc. Jiné zboží objednáno o 4 dny později už mám doma.

    Reakce obchodu ACKOSHOP

    Dobrý den, právě prověřuji vaši objednávku: Vytvořena 30.5. Expedována přes Zásilkovnu 1.6, tedy ihned druhý den. Zpoždění dopravce bohužel nemůžeme nijak ovlivnit. Jistě vám Zásilkovna poslala informaci včetně čísla zásilky. Číslo je Z 103 0524 550. Tedy od nás zboží odcházelo již první pracovní den od vytvoření objednávky. I tak děkujeme za čas strávený vypsáním dotazníku. Cokoli budete potřebovat, tak jsme na telefonu. Áčkoshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží ni bylo odesláno po týdnu až na základě mého dotazu na stav objednávky, přesný důvod pro zpoždění jsem se nedozvěděl, zboží mělo být skladem.

    Reakce obchodu ACKOSHOP

    Dobrý den, zboží vám bylo odesláno 31.3..což je pátý pracovní den. Je období, kdy to prostě rychleji neumíme, ale I tak děkujeme za přízeň a podporu všech podnikatelů v této době. Váš Áčkoshop

    • Dlouhá dodací doba. Stále čekám.

    Reakce obchodu ACKOSHOP

    Dobrý den, děkujeme za reakci, protože až nyní můžeme udělat kontrolu a u nás v systému je již dávno objednávka zaslána. Každopádně je chyba na naší straně a ihned budeme řešit. I přesto děkujeme za možnost zlepšení služby.