Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
- Neaktuální stav skladu, posouvání termínu dodání bez upozornění
Poprvé a naposled
-
- Objednala jsem kancelarske kreslo Gabun,ktere doslo poskozene.Nikdo nereaguje na mou reklamaci.Rozhodne nedoporucuji!!!!!!
Reakce obchodu AC Interiér s.r.o.
Zákazník obdržel křeslo 13.12.2017. Zboží převzal od dopravce a podepsal přepravní list. Po 12 dnech, tedy 25.12.2017 poslal zákazník informaci, že po rozbalení zjistil poškrábané plastové kryty křesla. Dle smluvních podmínek měl reklamovat případné vady po rozbalení do 3 dnů. 26.12 2017 jsme poslali zákazníkovi info, že reklamace je zaevidovaná a tudíž v řešení a o výsledku budeme zákazníka informovat. Zajíček Milan, AC Interier s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- Krásné internetové stránky.
- Nedodržení termínu, ale nádherná komunikace přes telefon. Člověk mu i uvěří, ovšem .. skutek utek :-(
- Žádná informace o změně termínu dodání. Ještě, že jsem neposílala peníze předem.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Obchod jako takovy supr
-
Zboží dorazilo poškozené, vyvraný pojezd a takto i zabaleno
-
Nedoporučuje obchod
- Délka dodání je naprosto katastrofická!!!
-
Nedoporučuje obchod
- umí dobře mluvit do telefonu, ale skutek utek
- tvrdí, že mají vše skladem, ale dodat neumějí
- nedá se jim věřit
-
Nedoporučuje obchod
- Nedostatečná komunikace. Velmi dlouhá dodací doba - zaplacené zboží stále nedorazilo.