Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Neaktuální stav skladu, posouvání termínu dodání bez upozornění

    Poprvé a naposled

    • Objednala jsem kancelarske kreslo Gabun,ktere doslo poskozene.Nikdo nereaguje na mou reklamaci.Rozhodne nedoporucuji!!!!!!

    Reakce obchodu AC Interiér s.r.o.

    Zákazník obdržel křeslo 13.12.2017. Zboží převzal od dopravce a podepsal přepravní list. Po 12 dnech, tedy 25.12.2017 poslal zákazník informaci, že po rozbalení zjistil poškrábané plastové kryty křesla. Dle smluvních podmínek měl reklamovat případné vady po rozbalení do 3 dnů. 26.12 2017 jsme poslali zákazníkovi info, že reklamace je zaevidovaná a tudíž v řešení a o výsledku budeme zákazníka informovat. Zajíček Milan, AC Interier s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Krásné internetové stránky.
    • Nedodržení termínu, ale nádherná komunikace přes telefon. Člověk mu i uvěří, ovšem .. skutek utek :-(
    • Žádná informace o změně termínu dodání. Ještě, že jsem neposílala peníze předem.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod jako takovy supr

  • Zboží dorazilo poškozené, vyvraný pojezd a takto i zabaleno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Délka dodání je naprosto katastrofická!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • umí dobře mluvit do telefonu, ale skutek utek
    • tvrdí, že mají vše skladem, ale dodat neumějí
    • nedá se jim věřit
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedostatečná komunikace. Velmi dlouhá dodací doba - zaplacené zboží stále nedorazilo.