Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nemožnost zvolit druh dopravy ...
    placení přes web zkolabovalo a zablokovalo mi PC
    musel jsem restartovat a zaplatit převodem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Všechno

    Obchod není schopný zaslat objednávku a v momentě kdy ji zrušíte tak najednou je objednaná doprava,i přes to že údajně urgovali sklad v Polsku tak stejně nic neodeslali

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejsou kontakty na konkrétní osoby, nelze s nikým komunikovat na přímo, naprosto neprofesionální dopravce....
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doplatil jsem si navíc za rychlejší doručení , po týdnu jsem musel volat kde mám objednané zboží a bylo mi řečeno že něco je špatně . Následující den jsem obdržel potřetí stejný email že zboží je zabaleno ( 11 dní od objednávky) . Na to že jsem si připlácel za rychlé doručení tak velmi špatná zkušenost.

    Doplatil jsem si navíc za rychlejší doručení , po týdnu jsem musel volat kde mám objednané zboží a bylo mi řečeno že něco je špatně . Následující den jsem obdržel potřetí stejný email že zboží je zabaleno ( 11 dní od objednávky) . Na to že jsem si připlácel za rychlé doručení tak velmi špatná zkušenost. Bylo slíbeno do 5 pracovních dní od objednání.

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za případné nepříjemnosti spojené s realizací objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Příliš složitá montáž

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Vaše tipy jsou pro nás velice cenné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • U Geberitu chybela dulezita cast k obezdeni pro nasazeni tlacitek. Reklamovano s urgenci, ale obchod reklamací vubec neresil a do ted chybejici dil nedodal ani nemel snahu resit. Dovolat se lze pouze na infolinku, kde nic nevyresi
    • Neznalost zbozi na infolince. Doporucili uplne jíny druh tlacitek nez na Geberit patri.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od potvrzení objednávky uplynulo již 21 dnů, zboží nedoručeno a informace žádná

    Reakce obchodu absulo

    Sdělujeme, že termín realizace objednávky se změnil, za což se Vám velice omlouváme. Produkt: Novaservis Metalia 56 umyvadlová baterie stojící chrom 56096,0 by měl k nám dorazit 2024-11-19.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zrušil. Dostupnost zboží "na objednávku" znamená, že bude k dispozici za 4 měsíce. Po stornu objednávky z tohoto důvodu obchod (čekat 4 měsíce na zboží mi přijde docela dlouho) vrátil částku ve výši cca 1/3, zbývající 2/3 jsem musel urgovat. Komunikace s obchodem na mě působila tak, že kdybych vratku nereklamoval, zůstalo by to tak. Působí to na mě jako pokus o podvod na zákaznících a testování jejich pozornosti. Komunikace s operátorem působí spíše jako dialog s translatorem, nejasné, jestli z Polska, nebo z ČR, úroveň stylistické podoby písemného projevu vede ke zvýšené opatrnosti. Tento eshop jedním slovem velké zklamání.

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za případné nepříjemnosti spojené s realizací objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    • česká pošta zatím nedoručila zboží i kdazž přišla SMS i mail o doručení 4.10.

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za případné nepříjemnosti spojené s realizací objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé termíny dodání, i když je zboží skladem

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Vaše tipy jsou pro nás velice cenné.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Už jsou to 2 pracovní týdny. Zboží dosud nebylo doručeno.

    Už jsou to 2 pracovní týdny. Zboží dosud nebylo doručeno.

    Reakce obchodu absulo

    Sdělujeme, že termín realizace objednávky se změnil, za což se Vám velice omlouváme. Produkt: Aqualine výtok baterie Umyvadlová chrom 43998by měl k nám dorazit 23.09.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jestli se vůbec dočkám, tak prý až na konci října :-(

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Vaše objednávce je pořád v realizacji. Informaci o dostupnosti zboží jsme Vám posílali v další zprávě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na internetových stránkác e-shopu je uvedena doba dodání zboží do 7 dnů a po 13 dnech stále nedorazilo a dnes, když jsem se dožadovala data dodání mi bylo sděleno, že ještě zboží není naskladněno , tak že neví, kdy ho dostanu!!!

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za případné nepříjemnosti spojené s realizací objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod zatím komunikuje
    • Je takřka měsíc po objednávce a zboží pořád ještě nedorazilo

    Reakce obchodu absulo

    Sdělujeme, že termín realizace objednávky se změnil, za což se Vám velice omlouváme. Produkt: Kuchinox Stilo kuchyňská baterie stojící mosaz BKI560D by měl k nám dorazit 2024-09-04.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Před objednáním jsem konzultoval přes jejich on-line chat,zda uvedený dřez obsahuje i sifon.Jasne mi bylo odepsano, že ano.Dřez dorazil bez sifonu i bez montážního příslušenství.Stale čekám na vyjádření jejich neosobniho reklamacniho systému,kdy nejednate s nikým konkretnim.Tak s tímto nejsem pochopitelně spokojený.Drez mám,ale nádobí si umýt nemohu....

    Reakce obchodu absulo

    Informujeme Vás, že reklamace byla přijata.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Mají skladem některé méně obvyklé položky, které jinde nejsou.
    • Dlouhá doba odeslání i pro položku skladem.
    • Zboží přišlo nekvalitní nebo poškozené. Ale vypadá to spíš na nekvalitu z výroby.
    • Na zákaznické lince mluví špatně česky a těžko se dorozumívá. Chtěl jsem poslat jiný kvalitní kus a zkontrolovat kvalitu před odesláním. Ale nemohli jsme se domluvit, tak jsem to vzdal a prostě jenom vracím.

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za případné nepříjemnosti spojené s realizací objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo poškozené, prasklé na dvou místech, nebyl jsem doma, nepřebíral jsem ti a ani to nebylo potom nebylo dost dobře možné poznat, protože je to zabalené ve fólii. Po rozbalení a rozlepení, 2 praskliny... Podle něho názoru to balíte nedostatečně, nekvalitně, snadno se stane , že zástěna praskne při manipulací. Je mi jasné, že nebudete nic řešit, protože nemohu prokázat jak došlo k poškození. Tudíž neděkuji, nespokojenost velká a nápravu z vaší strany zcela jednoznačně neočekávám. Váš způsob přepravy ( zabalení a zajištění zboží ohledně možného poškození považuji za naprosto nevhodné, nedostatečné ) Z toho důvodu nedoporučuji váš obchod nikomu.
    Rund, Blovice

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Prosíme o vyplnění reklamačního formuláře, který se nachází na našich stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybné informace ohledně dodání produktu

    Objednávku jsem zrušila, jelikož bylo uvedeno, že zboží bude dodáno do 10-14 dní a bohužel se tak nestalo.

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za případné nepříjemnosti spojené s realizací objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem zaplatila dopředu, protože to jinak nešlo objednat. Ale je to 6 dní a ještě nedorazilo

    Reakce obchodu absulo

    Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za případné nepříjemnosti spojené s realizací objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízel zboží, které nemá k dispozici a které pravděpodobně ani není vyrobené. Termín dodání byl při objednávce cca 7 dní. Po 10dnech byl termín dodání prodloužen o 2 měsíce (!!!)

    Reakce obchodu absulo

    Velice se Vám omlouváme za veškeré způsobené komplikace při realizaci objednávky.