Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka i i termín dodání byl vpořádku. Jen dodané zboží nebylo v požadovaném počtu. Objednával jsem 5 balení po 18ti kusech. spodní krabice byla rozbalena a bylo v ní o 4ks méně.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 08.09.2022 přes Heureku, dodáno 16.09.2022, ač uvedeno "zboží skladem".
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Místo objednané zboží došla anketa.

    Reakce obchodu ABCkoupelny

    Dobrý den, dotazník spokojenosti je odesílán Heurekou automaticky po 10 dnech od přijetí objednávky. Vaše zboží má termín 4-6 týdnů, v tomto případě tedy dotazník předběhl zboží, což bohužel nejsme schopni ovlivnit.
    Nicméně slíbený termín dodání bude z naší strany dodržen.


    Pavel, ABCkoupelny.cz

  • Dvířka od skříňky jsou prohnutí křivá

    Reakce obchodu ABCkoupelny

    Dobrý den, pakliže došlo k nějakému problému se zbožím (poškození, záměna) není problém zboží reklamovat. Dosud od Vás ale nemáme žádné informace, ani žádnou reakci na telefon, či email.

    Za komplikace se omlouváme, nicméně nás neváhejte kontaktovat zde: [email protected]
    Pavel, ABCkoupelny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Velmi dlouhá doba dodání objednaného zboží.

    Reakce obchodu ABCkoupelny

    Dobrý den, Vámi objednané zboží mělo termín dodání do tří týdnů a dodáno bylo ve skutečnosti o 9 dnů dříve, takže třináctý den bylo odesláno. Proto tedy Vaše negativní hodnocení příliš nechápeme.
    Tým ABC koupelny.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zbozi "pry" skladem objednano ve stredu vecer, odeslano v utery, doruceno ve stredu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 4 týdnech od potvrzení objednávky mi obchod napsal e-mail o nedodani.

    Reakce obchodu ABCkoupelny

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, ale již v okamžiku žádosti a potvrzení objednávky jsme na tuto možnost upozornili.
    Bohužel nám výrobce neodpověděl obratem po odeslání objednávky, ale až v okamžiku, kdy měli odeslat zboží k nám.
    Tato situace může nastat pokud se jedná o doprodej, když objednávku dostanou zboží mají, ale jak postupně vykrývají objednávky zboží se doprodá.
    Tato situace velmi mrzí.
    Zákazníkovi již ze začátku byla nabídnuta alternativa, na kterou nereagoval.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo prosle, tudíž stvrdle

    Zboží přišlo prosle, tudíž stvrdle

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozdní dodání ( i proti uvedené dodací době )

    Reakce obchodu ABCkoupelny

    Dobrý den, objednávka z 8.6.2020 byla zákazníkem zrušena 10.6.2020 na základě námi aktuálně prověřeného termínu dodání objednané baterie 2-3 týdny což je obvyklý termín u tohoto výrobku.
    Bohužel nám dodavatel posunul termín dodání o pár dní, což bylo zákazníkovi sděleno, objednávku potvrdil a vzápětí stornoval. Tato situace nás velice mrzí. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Celkem rychle komunikovali
    • Uvedená vanička byla označena, jako skldem, přitom není dostupná už několik měsíců.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevím
    • Zboží nabízejí za určitou cenu, ale ve vyúčtování cena jiná. Upozornil jsem na to, nic se nedělo a dále si účtovali své smyšlené ceny.
    • Už nikdy více.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží doručeno poškozené už v originálním obalu.

  • Deklarují dopravu zdarma, ale poptom k tomu pripocitavaji poplatek za paletu, který je údajně vrátný. Pak se neobtěžují tu paletu ani dodat.

    Reakce obchodu ABCkoupelny

    Došlo k chybě v systému, která byla na základě této informace obratem odstraněna. Zákazník byl kontaktován a vše bylo vyřešeno k jeho spokojenosti.
    Tým ABC koupelny

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo doručeno, žádná informace o pozdějším doručení a stavu
    • objednávky.

    Reakce obchodu ABCkoupelny

    Zákazník objednal zboží mezi svátky a u zboží byla informace, že termín dodání je na dotaz. Na stránkách bylo také uvedeno, že přijímáme objednávky, ale jejich vyřízení proběhne až v Novém roce. Většina výrobců i dodavatelů měla přes vánoční svátky zavřeno a tak jsme se rozhodli nechat naše kolegy také odpočinout.
    Zákazník byl 3.1. informován, že zboží je dostupné do týdne a v tomto termínu zboží také obdržel.

    Team ABC koupelny

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zatím nemůžu hodnotit, protože mi objednané zboží nebylo dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pro mě to bylo zboží, které jsem našla jen ve třech obchodech
    • velmi špatná komunikace

    v pátek 30.9.2016 jsem zaplatila za zboží, na které jsme spěchali a mělo být do týdne. ( Jedná se o jednu krabici obkladu, což nám chybí.)Velmi často se stane, že firma napíše do týdne a dorazí za 2-3 dny, no čekala jsem týden, na email nikdo nereagoval, volala jsem jeden den, pán mi slíbil, že se na to podívá a dá vědět - nic se nedělo, další den opět jsem volala, nejdříve záznamník, pak jsem se dovolala -hurá, ale prý měla dojít zásilka se zbožím ve středu a nedorazila.
    Pracovnice mi sdělila emailem, že k nám předběžně dorazí zásilka 11.10.2016, což je dnes. Přišel mi dnes email, že zásilku předali přepravci a doručení bude do 48 hodin. Co dodat?- téměř denně volám zedníkovi, že obklad zatím není, kuchyně je nedodělaná, ale snad se už dočkáme.