Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha dodaci doba

    Reakce obchodu ABC topení

    Vážený pane,
    dodací lhůta je ve vašem případě nejen dlouhá, ale přímo nekonečná, protože jste se vůbec neobtěžoval zásilku zaslanou prostřednictvím služby DPD převzít. V pátek 9.2.2018 jsem přijali platbu za objednávku (nastavena platba předem) a v úterý 13.2.2018, tedy druhý pracovní den po úhradě jsme vám zboží odeslali. Služba DPD se vám zásilku snažila doručit od 14.2. až do 23.2.2018, kdy se nám zásilka vrátila jako nedoručitelná z důvodu opakované nepřítomnosti příjemce na adrese v avizovaném termínu.

    Abc-topeni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zásilku jsem musel několikrát poptávat, nekomunikativnost, dlouha doba od zaplaceni/prevodu po dodani

    Reakce obchodu ABC topení

    Vážený pane,
    mrzí nás, že si nepamatujete termín doručení, jak jste uvedl v dotazníku, ale pro ostatní zákazníky jste uvedl nobjektivní, zavádějící a lživý komentář.

    Vytvořil jste u nás celkem 2 objednávky. Objednávka 29646, tedy ta, kterou výše hodnotíte byla vytvořena ve středu 15.11.2017, platba na dobírku, expedována následující den, tj. 16.11.2017.
    Druhou jste vytvořil ve čtvrtek 16.11.2017, zvolena platba předem - úhrada zálohové faktury na náš účet připsána v pondělí 20.11.2017,
    expedována následující den po úhradě zálohy tj. 21.11.2017.

    O průběhu zpracování objednávky jste byl informován těmito třemi emaily:
    1. potvrzení o přijetí objednávky
    2. potvrzení přesného termínu odeslání objednávky (dobírka), nebo zálohová faktura (platba předem)
    3. email o předání přepravci s údaji o zásilce a termínu doručení
    Také jsou Vám k dispozici telefony pro jakékoli dotazy o stavu objednávky a technických informacích.

    Vše je doložitelné emailovou komunikací a bankovní evidencí.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • jediná výhoda - rozumné ceny
    • - nejednoznačnost ceny dopravy
    • - nepříjemná dodatečná komunikace s kontaktní osobou (arogance)

    Při prvním telefonickém dotazu na cenu dopravy zboží (v ceně cca 12 000 Kč) byla přislíbena doprava zdarma. Zboží jsme přes internet objednali a do mailu nám přišlo Potvrzení objednávky, avšak s cenou za dopravu 89 Kč. Nu, budiž... Celkovou uvedenou částku (zboží+doprava) jsme tedy obratem uhradili na uvedený účet. Druhý den nám volal pán z firmy, že máme doplatit dalších necelých 300 Kč za dopravu, jelikož zboží má víc než 30 kg... Protože jsme materiál akutně potřebovali, nebyl "čas na hrdinství" a ač neradi, připlatili jsme si.
    Doporučil bych firmě, ať si nechá vyladit software, aby u dopravného dokázal brát v potaz hmotnost zboží!!
    Dále by bylo fajn, kdyby v Potvrzení objednávky předčasně nefigurovala finální částka a číslo účtu, kam ji poslat, jelikož ještě "finálnější" částka se objeví pak na faktuře...

    Reakce obchodu ABC topení

    Vážený zákazníku,
    1. na Abc-topeni.cz dopravu zdarma vzhledem k nízkým cenám nenabízíme a jisté je, že se tak nestalo ani telefonicky!
    2. je nám líto, že nečtete informace o přepravě, které jsou kromě obchodních podmínek trvale dostupné z hlavní stránky webu velkým grafickým odkazem, před uložením objednávky potvrzujete s těmito podmínkami svůj souhlas
    Zboží skutečně mělo přes 30 kg, a to přesně 91 kg. Software nedokáže posoudit způsob přepravy zboží (kombinaci jeho váhy a křehkosti), to dělají živí lidé - dle informací o přepravě. Informaci o navýšení ceny jste obdržel v "potvrzení objednávky" spolu s řádnou zálohovou fakturou. V telefonickém rozhovoru, ve kterém jste vyjádřil nespokojenost s cenou dopravy Vám bylo nabídnuto zrušení objednávky a okamžité vrácení částky zaslané na náš účet. Této nabídky jste nevyužil.
    S pozdravem ABC-topeni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Mé výhrady se týkají dopravce, nikoliv obchodu, ale ono to spolu souvisí. Není možné domluvit čas, kdy může být zboží dodáno. \Jsem schopna nahlásit dopravci minimálně tři termíny, kdy mohu být doma, nepotřebuji, aby mi zboží vozil, když doma nejsem. Dovolat se nelze. Nestačí, když se podívám na internet, že bylo ráno vyskladněno. Nechápu, že se dopravce nemůže domluvit a jet najisto. Telefon 2 hodiny předem mi nepomůže, protože pracuji 40 km od bydliště a dodávka na pracoviště bez domluvy také není možná, protože tam pořád nejsem. Nespěchala jsem na dodávku, ale byla jsem kvůli ní 2 dny doma z práce, v sobotu, kdy mi byla dodávka slíbena telefonicky, sledovala telefon a čekala opět celý den marně. Proto už si nikdy nechci objednat zboží ani kdybych potřebovala.

    Obchod mi byl doporučen, měla jsem radost z bezproblémové rychlé komunikace ohledně objednávky, ale nemohu ho doporučit kvůli špatné komunikaci s dopravcem. Obchod okamžikem předání zboží dopravci už nemůže pomoci. v. výše.

    Reakce obchodu ABC topení

    Vážený zákazníku, děkujeme za hodnocení.
    Nákupy na internetu před Vánoci jsou adrenalin. Přepravci musí zvládnout rozvést několikanásobně více zásilek, a to se bohužel na kvalitě služby projevuje. Vaše rozhodnutí chápu, kdo na to má mít nervy.

    http://www.abc-topeni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta,v avizovaný den zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu ABC topení

    Omlouváme se, zásilku odesíláme s dodatečnou slevou jako kompenzaci za pozdní dodání dle naší aktuální dohody.
    Náš dodavatel nedodržel termín dodávky zboží, což nás neomlouvá, jen vysvětluje situaci.