Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • spatny
    • hruza
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemá, čeká co přijde, snad zboží dodají, na Temu jsem se s takovým přístupem nesetkal a to tam nakupují 3 roky

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží, které nebylo momentálně skladem, což bylo v eshopu jasně uvedeno. Na dotaz, zda chcete nějakou náhradu, nebo zda počkáte, jste odpověděl, že počkáte, až naskladníme. Pokud by jste objednal zboží, které bylo skladem, případně souhlasil s alternativou, která by byla za stejnou cenu, obratem by vám dorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod chce ohodnotit ,musím vyjít z toho ,že se mi na hodnocení ptá a já ještě ani zboží nedostal, a ani nevím kdy ho dostanu,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 11 dny objednáno. Ještě nebylo dodáno.
    • Žádat v tuto chvíli o hodnocení je neomalenost.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nemožnost platit online, reálná expedice zboží "skladem" zaplaceného ve čtvrtek až další úterý.

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,
    Objednávku jste vytvořil ve čtvrtek večer v 18:15.
    V pátek bylo zavřeno. Uvedeno na stránkách - dovolená.
    Vzhledem k velkému počtu objednávek, byla zásilka vyřízena v pondělí v poledne, kdy už proběhl svoz. Proto odešla v úterý, tj. 15. Zásilka byla doručena na výdejní místo 16. a zásilku jste vyzvedl až 19. Platba je možná převodem, nebo QR kódem online.
    Objednávky vyřizujeme v pořadí v jakém jsou doručeny. Z trasování je patrné, že vyřízení objednávky trvalo 2 pracovní dny, nikoliv týden jak uvádíte.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat

    -týden v háji, baterku (doklíče od auta) jsem mohl mít objednanou a dodanou z jíného shopu
    -oznamovacím způsobem suše konstatují, že zboží nedodáme, protože se už nevýrábí, žádná omluva
    .hlavněže byli nejlevnější...
    -pro mne zbytečná ztráta času

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží, u kterého bylo uvedeno, že NENÍ SKLADEM.
    Tato informace vám byla sdělena jak po objednání (v potvrzovacím emailu) tak i pracovníkem expedice.
    Taktéž bylo uvedeno, že se baterii pokusíme objednat u dodavatele. Ten nám ji nedodal, jelikož se již nedodává.

    Jinak v emailu vám bylo sděleno, ne že nedodáme, jak uvádíte, ale že nelze dodat, a to velice slušnou formou, vč. poděkování. vzniklá situace, která nás samozřejmě mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tady nikdy více!

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si zboží, kde bylo jasně uvedeno, že zboží není dlouhodobě skladem a termín dodání neznámý. Proto byla objednávka zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neskoré dodanie, žiadna komunikácia.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlhá doba dodania. Prišla požiadavka ohodnotiť dodaný tovar, ktorý mi zatiaľ nebol dodaný.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Za dva dny baterie ukazuji po promereni nulovou hodnotu.

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,
    Vámi zakoupené baterie mají expiraci až v roce 2032. Tj 9 lez. Testem nebyla zjištěna žádná baterie, která by neměla napětí které má mít. Navíc u značky panasonic nebyl nikdy ani jeden problém s kvalitou.
    pokud je to jak popisujete, tak zařízení nefunguje jak má, případně není baterie ta, která je pro zařízení vhodná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Popis kompatibility baterie se strojkem Braun 5515 nesouhlasí, zaslaná baterie je po rozebrání strojku větší, nelze proto vyměnit ani využít.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od 28.8.2023 do dnešního dne ,žádná informace o stavu objednávky.

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si zboží, u kterého je uvedeno, že není skladem.
    Byla vám nabídnuta alternativa, dokonce několik. Nekomunikoval jste......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr baterií a akumulátorů, prodej, výroba, servis, repase..
    • Bylo mi doporučeno a nespěchal jsem na objednávku.. bohužel nejsem asi firma a těch pár kaček od jednotlivce berou asi jako drobné.

    Zřejmě se zaměřují na větší prodej a na jednotlivce ..... . Jako,, co si mám jiného myslet. Poslední dobou nechápu ..co se děje ale Češi neumí prodávat lidem. Peníze to by chtěli a za co ! . Výroba a prodej .. hrůza !

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si zboží, u kterého bylo při objednávce jasně uvedeno DOČASNĚ NEDOSTUPNÉ.
    V tom je základní problém. Pokud objednáte zboží, u kterého je, že není skladem, nemůžeme vám objednávku vyřídit. Není to o tom, že by vám nechtěl někdo něco prodat. Proto tam ty informace o dostupnosti jsou.
    V emailu jste uvedl, že na zboží nespěcháte.
    Zboží je ze zahraničí a kolegyně vám psala orientační termín.
    Když dorazila alternativa, kterou vám nabídla, tak jste se už neozval.....

  • Nedoporučuje obchod

    napriek tomu, že som cenu za tovar uhradil 31.5.2023, nemám žiadne informácie o objednanom tovare !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud jsem od obchodu neobdržel e-mail s informacemi o odeslání zboží. Je již cca týden od objednání.

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,
    Zboží jste objednal ve čtvrtek večer v 19:32, před Velkým pátek, kdy je státní svátek. Zboží vám bylo odesláno v úterý, ihned po Velikonočním pondělí. Mezi objednávkou a odesláním jsou 4 dny volna, což nelze ovlivnit. O státních svátcích se objednávky nevyřizují.... Byl vám odeslán email s potvrzením objednávky, email s fakturou, email o expedici. Zbytek je už na dopravci....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota, i když používají zásilkovnu, odmítli zboží zaslat do Zboxu i když není přeplněný.

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si zboží s dodáním na pobočku Zásilkovny, kterou jste zadal do objednávky. Pak jste chtěl emailem změnit na Z-Box který v nabídce nemáme a nezasíláme na něj. Objednávka byla tedy na vaši žádost stornována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    Uvádíte zákazníka v omyl cenami za 1 kus nebo 1 blistr. Za Vaší cenu 12 kusů baterií do naslouchátka bych pořídila např. v lékárně max téměř 2x více těchto baterií 312 a ještě lepší kvality. Od Vás už nic, ani náhodou. Hana

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,
    u každého zboží, je uvedeno, že cena je za 1ks. Nikoliv za blister. Navíc se do košíku nedá vložit 1ks ale jen po násobcích 6ks což je opět cena za kus x 6 = celý blister... Takže nejen v popisu, ale i v průběhu objednání je patrné, že se jedná o cenu za kus..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • baterie šly objednat,ačkoliv je prodejce neměl

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,
    není důvody, proč by baterie nešly objednat, když je u zboží informace, o datu dostupnosti zboží, případně že zboží je na cestě.... Takto je zákazník obeznámen s případným termíne naskladnění a je na něm, zda si počká, nebo vyřeší jinak

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Že nemají a já mám zaplaceno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevím, co mám hodnotit, objednáno před 8 dny a nikdo se z eshopu neozval,
    ani na dotaz, jestli mohu s bateriemi počítat, zvláštní eshop...

    Reakce obchodu www.abaterie.cz

    Dobrý den,
    objednala jste si zboží v počtu 20 ks. U zboží bylo v době objednávání uvedeno pouze 10ks. Toto bylo odesláno v emailu. Následně z expedice vám byla zaslána informace, zda chcete těch 10 ks a nebo zda počkáte na naskladnění. Reakce na email žádná. Dále jste byla kontaktována telefonicky, kde jste telefon po krátké době bezdůvodně položila. Na další hovory jste již nereagovala. Standardní postup v řešení objednávky, kde z vaší strany nebylo možné získat žádnou odpověď jak objednávku řešit...