Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal a zaplatil a toulá se někde po světě. Nedorazilo. !!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodali co měli,ani po několika písemných upozornění.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo (oproti informacím na webu) skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka nedorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvalita zakoupeného zboží--- no hrůza!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • za 22 dnů mi nezkompletovali objednávku.Až dnes jsem se z útočné a zmatené korespondence s pí.Hájkovou dozvěděl, že snad do 30-ti dnů mi zboží zašlou.

    Když už jsem to zaplatil, tak bych si i počkal. Silně mi ale vadí mlžící přístup firmy. Třeba je to ale jenom tou paní Hájkovou

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekompletní dodávka

    Reakce obchodu AAA LED

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Naše obchodní oddělení s Vámi komunikovalo a bylo vysvětleno, co jste si objednal. V případě, že Vám výrobek nevyhovuje, velice ochotně Vám vrátíme peníze. Samozřejmě i za poštovné. Pokud chcete výrobek vrátit, prosím kontaktujte [email protected]

    Děkujeme a přejeme pěkný den

  • Z důvodů chybné informace o výše poštovného jsme objednávku zrušili.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Ceny
    • Sortiment
    • Absence objednaneho zboží byla nahrazena podobným zbožím za shodnou cenu
    • Vyzvednutí na pobočce znamená vyzvednutí v bytovém domě s predchozi telefonickou domluvou
    • Objednané zbozi nebylo

    Kdyby byla možnost jineho osobního vyzvednutí (zásilkovna, ulozenka apod.), mohl bych obchod doporucit