Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakoupila jsem na konferenci. Doma jsem objevila vadu.

    Reakce obchodu AAA ŠKOLÁK

    Dobrý den,
    reklamaci jsme akceptovali, a jak jistě víte, obsahovou chybu jednoho dílku řešíme s výrobcem v Německu. Vše bude jistě vyřešeno ještě před uplynutím zákonné lhůty. Není možné prověřit naprosto každý zabalený výrobek.

    Zuzana Viktoriová
    AAA ŠKOLÁK

  • Nedoporučuje obchod

    • Nic mi nedorazilo
    • Nedodává objednané a zaplacené produkty

    Nesolidní

    Reakce obchodu AAA ŠKOLÁK

    Dobrý den, paní Dvořáková,
    objednala jste si u nás naši publikaci Jonáš v Písmenkové zemi ZDARMA, která byla odeslána v den objednávky, 16. října mailem. Tato publikace je k mání pouze v elektronické podobě a je to srozumitelně napsáno v popisu zboží. Poštovné 45 Kč jsme vrátili 17. října na Váš účet. Původně jsem chtěla požádat Heureku o smazání nepravdivého hodnocení, ale svou neschopností poradit si s psaným textem jste mě inspirovala k pokračování příběhů Jonáše, kterému nejde čtení.
    Děkuji.

    Zuzana Viktoriová
    AAA ŠKOLÁK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží, které jsem objednala, čili magnetickou kreslící tabuli, bylo ve stavu, kdy vypadalo jako již používané. Nevím jestli to byl výrobní zmetek či nikoliv, za nákupní cenu asi dostačující, ... nicméně tabule byla ze zadní strany cela poškrábaná, stejne tak i jednotliva magneticka razitka.

    Reakce obchodu AAA ŠKOLÁK

    Děkujeme za první negativní hodnocení v historii e-shopu.
    Vady zboží se však lépe řeší reklamací. Reklamace vyřizujeme nad rámec zákonných povinností a bez zbytečných formalit, a to okamžitou výměnou zboží. Stačí zavolat nebo poslat krátký mail. Není třeba si pak vylévat zlost hodnocením dodací lhůty (páteční objednávka byla v pondělí převzata PPL a v úterý dopoledne doručena).