• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatna volba zaslani pres PPL

    zasilka byla zaslana namisto na FO na firmu= bez moznost vyrozumeni SMS,ani prenechani na PPL Parcelshop. Nejsem si jisty zdali par korun usetrenych na poštovné za to stoji.

    Reakce obchodu 7ART

    Zřejmě nagativní reakce na úplně jiný nákup z úplně jiného obchodu. Nám byla zadána pouze adresa domů a my zasíláme pouze přes Českou poštu. Takže tady si asi někdo něco popletl...
    Pavel Sadílek, 7ART

    • Nabízí zboží,které je už prodané.

    Reakce obchodu 7ART

    Zákazník si v úterý dopoledne objednal v TOTÁLNÍM VÝPRODEJI zcela poslední kus rotopedu, na který nám však přišla jiná objednávka o víkendu. Nemáme on-line propojení objednávek a skladu, takže než jsme to stačili do e-shopu zanést, přišla tato nová objednávka. Zboží jsme již bohužel nebyli schopni dodat a zákazníkovi jsme se řádně omluvili... PS