Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    obchod sam o sobe fungoval zatim dobre zbozi jsem reklamoval a jeste nedostal penize doufam ze i tohle probehne dobre. Koupil jsem baterii a nevsimnul jsem si ze se nejedna o originali dil ... moje chyba. kdyz zapomenu jak je nebezpecne nechat v dome nekontrolovatelne nabijet bez dozoru baterii neznameho puvodu (coz bohuzel vysavac dela) tak i kapacita baterie neodpovidala uvedene hodnote. s puvodny jsem byl schopen vysat prez 100m tahle nedala ani 20m

    Reakce obchodu 4Robot

    Dobrý den,

    Vzniklá situace nás velice mrzí.

    Pokud zjistíte vadu u výrobku, máte možnost výrobek vrátit nebo reklamovat.

    U každého výrobku je uvedeno, že výrobek pochází od alternativního dodavatele.

    Finanční prostředky vrátíme do 14 dnů od přijetí vrácené objednávky, obvykle je vrátíme dříve.

    S pozdravem

    4ROBOT team

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží nebylo v originálním balení, jen vložené v sáčku
    • zboží není originál od značky Rowenta
    • filtr neodpovídá označení Rowenta ZR740003 filtr, není pro alergiky
    • boční kartáčky nejsou originální, vysavač nenajede na koberec

    u zboží není řečeno, že nejde o originální zboří Rowenta
    zboží sice levnější, ale nesplňuje funkci, kterou po vysavači potřebuji

    Reakce obchodu 4Robot

    Dobrý den,

    Mrzí nás Vaše nespokojenost, pokud se vyskytne jakýkoli problém s objednaným výrobkem, lze jej bez problémů vrátit nebo reklamovat.

    Naše výrobky jsou od ověřeného dodavatele, se kterým dlouhodobě spolupracujeme. Každý výrobek pečlivě kontrolujeme, abychom zajistili jeho kvalitu a funkčnost. Jak je uvedeno na našich webových stránkách, pod každým produktem: "Produkty nejsou od výrobce Rowenta, ale od certifikovaného výrobce komponentů pro robotické vysavače".

    Hezký den
    Spozdravem 4ROBOT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem zboží na IČO a plátce DPH. Zboží mi přišlo od slovenské firmy jako koncovému zákazníku bez uplatnění a uvedení reverse-charge.

    Reakce obchodu 4Robot

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi, prosím kontaktujte nás emailem na [email protected]
    DPH - Revers Charge se kontroluje automaticky systémem, který udělal chybu ve vašem případě. Vystavíme Vám dobropis/upravíme fakturu.

    Hezký den
    s pozdravem
    4Robot.cz
    Michal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nevím, zboží bylo avizováno k doručení , nebylo předáno a nikdo neví kde je, dopravce D.PD nelze kontaktovat z dotazem. Proč !!!

    Reakce obchodu 4Robot

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi, situaci jsme prověřili, balík byl odeslán 6/6/22. Náš logistický partner se s Vámi pokoušel spojit, ale neúspěšně, omlouváme se za komplikace. Balík se k nám nevrátil zpět, tedy podáme reklamaci a Vám balíček pošleme znovu. V případě jakýchkoli otázek, nejasností nám klidně volejte, napište.

    Hezký den

    Tím 4robot