Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Déle než týden bez reakce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kvalita zboží v pořádku
    • Zboží doručeno ve špatných velikostech
    • Při domluvě na vrácení špatných velikostí zpět do obchodu, zaměstnankyně na telefonu arogantní a velmi neprofesionální.

    Objednávka ze dne 22.8. 23 doručena kompletně v pořádku 5.9. 23

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si chrániče s tím že to psalo že jsou na skladu, den po tom co jsem to objednal to obchod zmenil a moji objednavku zrusil.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Špatná komunikace obchodu
  • Týden od objednání, a nic nedošlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moc nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednaný doubble-end bag bushido mi přišel se zrezlími karabinami. Gumou ve špatném stavu. A samotnej míč byl špinavej od nějaké omítky.. nebýt línej jak zmrd, tak to reklamuju.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    podle internetových stránek mělo zboží dorazit nejpozději 7.6., přišlo až 9.6., obchod jsem si vybral, že mi bude zboží doručeno nejpozději 7.6., kdybych to věděl, koupil bych jinde něco jiného.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ihned po objednávce telefonát a konzultace pro koho a na co kimono objednávám, což mi přišlo super a určitě to mohlo pomoci mé spokojenosti
    • ačkoliv mi bylo slíbeno doručení do oslavy narozenin syna, bohužel nic. na maily žádné odpovědi. Při mém zavolání ujištění, že vše bude v pořádku a dorazí jak jen to půjde. Bohužel zatím stále nic

    Celkově jsem dost zklamaný, protože jsme vše domluvili, ale dárek nemám a ani žádnou informaci. I když chápu, že to může být způsobeno dodavatelem, to nekomunikování je špatně.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofální jednání se zákazníkem ! Absolutně NEDOPORUČUJI ! Po objednání zboží mě kontaktovala paní z firmy otřesný arogantní přístup to sem ještě nezažila ! Nechápu proč takový člověk řeší zákazníky ! Sem zhnusena !

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Trvalo osm dni než mi balík byl doručen
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si reha-mat, tj. podložku na cvičení. Ta dorazila po deseti dnech od objednání srolovaná v krabici, dále nebyla nijak nezabalená. Podložka je poškrábaná a lehce se drolí.
    Vzhledem k aktuální situaci s pandemií corona-viru jsem ji neposílala zpět. Bylo by to pravděpodobně "tvrzení proti tvrzení" aneb "kdo podložku poškodil". Nakupovala jsem zde poprvé a naposledy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod nemá kamennou prodejnu, tudiž osobni odběr není možný. To by samozřejmě nebyl problém, kdybych zakoupené zboži nepotřeboval vyměnit. Bohužel ani po výměně zbiží nevyhovovalo, takže mě cela sranda s nákupem kimona za 950 Kč stála 497Kč za dopravu a poštovné a na vráceni peněz jsem čekal dva tydny. Ještě byli připsány na můj účet den po dni splatnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo brzy
    • Pásek na kimono Adidas je velice nekvalitní a vyšitý no hrůza. Za ty peníze strašné.

    Nejsem spokojená pásek na kimono je velice špatně vyšitý a nekvalitní. Kdybych to věděla tak si ho raději objednám z Číny sama a rozhodně za míň peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochotný personal ,objednávka byla uskutečněna v pátek ,v pondělí jsem tam volal kdy to pošlou ,bylo mi sděleno ve ctvrtek ,na dodaz proč tak pozdě ,ze to potrebujem do pátku odpověď žádná ! Zboži jsem zrušil a uz na jejich stránky nezavítám!!!!

    • Velmi špatná komunikace, velmi arogantní prodejce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouha reakce na objednavku. “Vasi objednavku vyrizujeme” treti den po objednani!