Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Připojuji se ke spokojeným zákazníkům. Vypíchl bych ochotu operátorek a operátorů při telefonní i mailové komunikaci. Dále pak bezvadné vyřízení reklamace, kdy přesně podle novely § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; § 13 a § 24 odst. 7 písm. l) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Vrátili nám veškeré náklady spojené s odesláním balíku zpět k nim do skladu a plnou cenu zboží včetně poštovného k nám.
    DOPORUČUJI VŠEMI DESETI

  • Jeden z nejlepších eshopu v Česku,objednávám dost často ,teď byl jediný problém ,místo dvou povlaků na polštář,přišel jeden ,napsal jsem mail a obchod okamžitě s omluvou zaslal nové povlečení ,dva polštáře a francouzskou deku ,vše vyřízeno do dvou dnů ,opravdu naprostá spokojenost a vše co jsem u nich zakoupil se shodovalo s obrázky na eshopu ,miluji ten obchod a jistě se brzy zase vrátím ,děkuji

  • NEODPORÚČAM!!!!!!
    Zaslali inú deku ako som si objednala a ešte mali tú drzosť tvrdiť, že tá deka sa zhoduje s obrázkom. Vzor bol podobný, farby tiež, ale iná deka. Riešenie z ich strany - vrátte produkt, no poštovné nepreplácaju.

    Neseriózny obchod.

  • Vždy jsem byla spokojená s obchodem 4home, ale dorazil mi poškozený koš na špinavé prádlo, tak jsem ho vrátila a pošta stála 200 Kč. Peníze za koš vrátili, ale poštu nikdo nezaplatil. Takže úplně zbytečné vrácení zboží. To bych si radši nechala rozbitý. Od teď budu objednávat jinde.

  • .

  • Poprvé jsem si objednala zboží vánoční povlaky + polštář , které bylo všechno skladem na stránkách 4home, po tydnu byla objednávka zpracována ze dane zboží nemají skladem, a ze mi odeslaji jedno zboží skladem + 100 za poštovné. Žádná kompenzace, ze by dali poštovné zdarma nebo by nabídli jiné zbozi s podobným motivem, z jejich strany nezájem. Druhá objednávka opět objednáno zboží povlaky s vánočním skritkem, které na webových stránkách měli skladem, opět jsem dostala odpověd, ze nemají. Velká nespokojenost a už objednávat a kupovat od nich nic nebudu!!!

    • Když nemají něco skladem, nechápu proč to dále propagují, ze zboží mají skladem na stránkách. Nepochopitelne !!!

  • Bohužel nedoporučuji. První objednávku jsem provedla zhruba před 2 lety, kdy mi přišla rozbitá sada nádobí na sushi, kvůli tomu že byla špatně zabalená. Na novou sadu, kterou mi měli odeslat po reklamačním procesu čekám do dnes. Před rokem jsem si objednávala prostírání, které prislo v jiné barvě a protože jsem neponaučitelná, objednala jsem si termofor, který ještě po týdnu od objednání neodeslali. Takže ani jedna objednávka nebyla bohužel v pořádku. Velice nekvalitní služby.

  • Nejdřív zboží nedošlo v daném termínu, naštěstí se omluvily za to mají bod k dobru, bohužel ale! Kvalita hrozná, nyní řeším vrácení zboží,doufám, že alespoň tohle proběhne trochu rychleji abych stihla objednat jinde, hodnocení k výrobku přidat nejde... Opravdu velké zklamání

  • DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI!!!!
    Popis zboží absolutně nesedí s realitou. Z nějakého záhadného důvodu nemůžete ani přidat hodnocení k produktům na jejich webovkách, tudíž není možné varovat další potenciální kupující.
    Dózy, které jsem objednala absolutně netěší, ba dokonce víčko ani nepřiléhá. Celý balík přijel domlácený a naprosto neprofesionálně zabalený. Je to dokonalou vizitkou celého pojetí e-shopu, tedy who cares.
    Jediné pozitivum je rychlá reakce na požadavek o reklamaci. Nicméně nepoškozené dózy můžu použít leda tak na pastelky...
    Děkuji mnohokrát, opravdu ostudný obchod.

  • Objednala jsem objednávku v polovině února, veškeré zboží bylo skladem, anebo u něj bylo uvedeno, že bude dostupné do týden.
    Na zboží jsem čekala MĚSÍC, přičemž se nikdo ani neozval, co se s objednávkou děje a proč zboží stále nebylo expedováno. Objednávku odeslali až po mém emailu, že pokud mi zboží nebude doručeno, objednávku stornuji,
    A aby toho nebylo málo, tak mi u určitého zboží byl doručen špatný počet kusů - takže jsem čekala na zboží přes měsíc, a i tak nemám objednávku kompletní. Po telefonické reklamaci mi bylo přislíbeno dodání chybějícího zboží obratem, ale je tomu týden, a opět se nic neděje... Napsala jsem na reklamační oddělení a doufám, že se to již konečně vyřeší.
    Z obchodu už objednávat nebudu, absolutně nejsem spokojená s přístupem.

  • Objednala jsem si rýžovar, který mi měl dorazit do narozenin sestry cca 20 dní. Bohužel když jsem se již po termínu zeptala, jak to s hrncem vypadá, tak mi bylo odepsáno, že se situace řeší a co nejdříve mě budou informovat, jak to se zásilkou vypadá. Dalších několik dní se nic nedělo a poté mi bylo napsáno, že hrnec nemají a ani mít nebudou a jako omluvu, že mi zasílají slevu - tuším asi 100 Kč na další objednávku.
    Nikdy už žádnou další objednávku samozřejmě neudělám. Bohužel první moje špatná zkušenost s obchodem ověřeným na Heurece.
    Velmi špatná komunikace,nedoporučuji a jsem zklamaná.

  • Už nikdy víc! Nejprve píšou u zboží, že je skladem a dodání stejně trvá týden, ikdyž mají na stránkách uvedeno, že co je skladem, dodají do druhého dne. Na infolince mi vysvětlili, že to "mají skladem ale nemají", což upřímně úplně nechápu.. Když jsem překousnul to, že to tedy dorazí až za týden a zboží objednal a zaplatil, přišel mi email, že tu jednu položku, kvůli které jsem i přes ty lži na jejich stránkách zvolil 4home, vůbec nemají a že vůbec nedorazí, ikdyž ji mají vedenou jako "skladem" a na infolince mi ještě potvrdili, že nějak někde skladem je!! (toto jsou podle mě nekalé praktiky, které hraničí se zákonem o klamavé reklamně § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., protože třeba já osobně jsem zde nakupoval díky dostupnosti zboží)
    Tento eshop je plný lží a různých zavádějících popisků, kterému jde jen o to, abyste jim poslali peníze, takže pokud možno, vyhněte se 4home velkým obloukem.

  • 27. 11. jsem objednala pekáčky, u kterých svítilo, že jsou dostupné. Týden a půl po zaplacení objednávky se mi nikdo z eshopu neozval, musela jsem se tedy angažovat sama. Přišla mi odpověď, vcelku osočující, že zboží bylo na eshopu uvedené jako nedostupné a v košíku jsem na to byla před placením upozorněna. Nic takového se ovšem nestalo. Chtěla jsem si to tedy raději ověřit, pekáček raději ale z eshopu smazali. Čekala jsem další 2 týdny, komunikace opět nulová. Opět jsem tam tedy napsala, zda by mi tedy "nedostupné zboží" nevyměnili za jiné s doplatkem z mé strany. Opět žádná odpověď. Dnes přišla zpráva o tom, že mi posílají objednávku, ovšem bez pekáčku a vrátí mi za něj peníze na účet. Po přečtení recenzí zde jsem tedy zvědavá, zda přijde celá částka. Nemyslím si, že jsem na toto musela čekat takovou dobu a jednání eshopu mi opravdu nepřijde normální.
    NEDOPORUČUJI

  • Před asi 5ti týdny objednány 3x2 sklenice na latte dvoustěnné, vhodné do myčky.
    Po asi 3 použitích do sklenic zatéká voda.
    Komunikace obchodu je nulová, na reklamaci odepsali po 14ti dnech s tím, že tedy pošlou nové balení.
    Balení přišlo asi po dalším týdnu, a do sklenic zatéká již po prvním použití. Když chci vrátit peníze, chtějí ještě na mé náklady a můj čas zaslat zboží zpět - zboží ve kterém je voda - ještě by to v balíku vyteklo, dle fotografií je jasně vidět, že sklenice jsou vadné a vrácení peněz by mělo proběhnout již po obdržení fotografií, protože toto nemá hranic. Zboží mám i jako dárek pod stromeček a teď už se opravdu stydím ho vůbec darovat jako dárek, protože to bude další vadný kšunt.

    Tento obchod po tomto opravdu nedoporučuji. Komunikace nulová, přístup nehorázný a zklamání obrovské. Varuji každého, kdo si dané sklenice objedná.
    Raději si připlaťte a zainvestujte do sklenic dažších.

  • NEDOPORUČUJI!! Balík objednaný 2.11. do dnes nedorazil! Ale za to mi přišel už první e-mail, že část objednávky už není na skladě. První dotaz na stav objednávky jsem zaslala 17.11. a pár dní později přišla odpověď, že je korona tak mám být shovívavá. Byla jsem a 30.11. jsem zaslala další dotaz. Přišla mi ta samá odpověď, ale tentokrát mi to, že je korona zvýraznili tučně. Dnes je 3.12. balík nikde a ani žádná informace o předpokládaném doručení. Takže pokud Vám nevadí čekat na balík bůh ví jak dlouho, tak v klidu objednávejte.

  • Nedoporučuji:
    Objednala jsem si termofor jako dárek, po předání jsme zjistili, že je v něm díra.
    Sice ho mohu reklamovat, ale poštovné mě vyjde na 100Kč a termofor stál také 100Kč plus poštovné , takže se mi nevyplatí reklamovat. Něboť bych byla na svém. Takže ho raději koupím někde jinde.

  • Objednala jsem si krmítko se zásobníkem pro ptáčky, s doručením žádný problém. Krmítko jedna velká katastrofa! Malé, plastové, ve střeše krmítka otvor/díra? o velikosti 4x2cm. Přitom krmítko mělo být určeno k tomu, aby potrava pro ptactvo zůstala suchá. . Cena za tento malý plastový "kšunt" 350 Kč plus poštovné, celkem 458 Kč.

  • Objednala jsem si sadu hrnců Destiny.
    Již po prvním vaření se na dně hrnců začali objevovat rezaté skvrny. Tyto skvrny se náslědně objevovali rovněž na poklicích. Tento obchod nedoporučuji, nejedná se o kvalitní hrnde,

  • Z tohoto internetového obchodu jsem si objednala nástěnné hodiny, které mi přišly cca za týden. Bohužel mi přišel asi poškozený kus, protože hodiny i po nově zakoupených baterkách nefungovaly. Byla jsem velice zklamaná, protože se mi hodiny velice líbily. Napsala jsem stránce e-mail. Do týdne za mě sami vyřídili reklamaci a odstoupení od kupní smlouvy a na své náklady mi hodiny poslali znovu a nové. Hodiny fungují jak mají. Jsem velice s touto stránkou spokojená. Můžu vřele jen doporučit. Za mě super. L.

  • Naprostá spokojenost s obchodem. Komunikace s obchodem po telefonu i po emailu stoprocentní. Zboží přišlo hned jak bylo na skladě. Přišlo mi ale poškozené a obchodník mi okamžitě odpověděl a reklamaci zboží vyřešil.