-
Naprostá spokojenost s obchodem. Komunikace s obchodem po telefonu i po emailu stoprocentní. Zboží přišlo hned jak bylo na skladě. Přišlo mi ale poškozené a obchodník mi okamžitě odpověděl a reklamaci zboží vyřešil.
-
Po týdnu od objednávky žádná zpráva, dnes mělo být zboží doručeno. Nemůžu se k nim dovolat! Nekupujte zde nic!
-
Zboží objednáno 8.1.2020,je 16.1. a doposud nemám jakoukoliv reakci s důvodem zpoždění zboží. Očekávala bych alespoň odezvu, proč zboží nemůže byt ihned doručeno. Pro mě veliké zklamání!!! Od 4home už nikdy více!!!
-
Dobrý den,
objednávám přes web více jak 15 let a nestalo se mi, aby mi přišlo zboží nejen poškozené ale tak špinavé, že ani sám bych to nezašpinil více..
Měl jsem zato, že si to v dnešní době nemůže nikdo dovolit, bohužel jsem se šeredně mýlil.. Od teď si už budu hodně vybírat, hlavně z tohoto "shopu",
který se jeví jako těžká garážovina už nakupovat rozhodně nebudu.
Po urgenci mi sice nabídli standardní postup vrácení, ale vzhledem k ceně a celé té proceduře se mi to nevyplatí a oni na to zřejmě sázejí.
Pokud máte hodně času a peněz, enjoy.. :-) -
Naprostá spokojenost, při fakturaci mi od jedné objednané položky nebyla odečtena sleva, nevšimla jsem si a zaplatila kartou a následně zboží přebrala. Po dvou dnech jsem "reklamovala"cenu, ihned mi přišla odpověď a do 24 hodin mi následně byla zaslána částka slevy zpět na můj účet.
-
Pozor v podobných obchodech jako je Hornbach, a stavebniny apod. Trolí tam tato stalkerka
V Ostravě nenakupuji,nebot tam zlovolně působí ve všech OC, zvlášt na Karolíně, a v Avionu, zlá stalkerka s vyšinutým chování. Jde o osobu s rakouským pasem, Věru Nusm..r z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na bazaroé weby spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Hrozí zde udělení pokuty ve správním řízení a zákaz činnosti všem, kdo s ní intrikují. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují.
Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka která se nudí, nemá co dělat, a otravuje lidi. Bohužel se najde spousta hloupých prodavaček v obchodech, které s ní hrají tu "hru" a intrikují proti zákazníkům. Podána trestní oznámení i na ně. -
Nedoporučuji, prostěradlo na několika místech děravé, povlečení nekvalitní.
-
Dobrý den,
to nás moc mrzí, velice se omlouváme, pokud je zboží poškozené, můžete nám ho zaslat na reklamační oddělení, kde reklamaci vyřídí. Zboží nám prosím zašlete na naší adresu s vyplněným reklamačním formulářem, který je na našem webu.
www.4home.cz/clanky/reklamace/
-
-
K Vánocům jsem si objednala flanelové povlečení se sobama. Po ani ne třech týdnech užívání je povlečení samý žmolek, vypadá jak x let používané
-
V žádném případě bych nedoporučovala koupit u 4home povlečení jako dárek. S odstupem času jsem se dozvěděla, že povlečení bylo na jednom místě roztržené, pro dárce jedna velká ostuda.
-
Tento obchod nedoporučuji. Neseriózní jednání. Zákazníka mají asi někde u malíčku.
Ve středu dopoledne (kolem 9:30) jsem volal na infolinku, jestli stihnout odeslat ještě tentýž den. Paní mě ujistila, že ano, pokud objednám do 12:00. Hned jsem objednal a zaplatil kartou. Zásilka byla však vyexpedována až o den později v podvečer. K objednávce jsem přidal dotaz, zda je možné zvolit i sobotní doručení a ať tu zásilku pošlou a pak mi dají vědět, jestli to šlo nebo ne. Nikdo se ale neobtěžoval odpovědět. -
Objednávka přišla rychle spokojenost veliká.Děkuji 4 home.
-
Dobrý den, objednala jsem na 4home 2 ks mikroplyšových povlečení . Objednávka byla vyřízena rychle, nebyl žádný problém s doručením zboží. Největší šok však nastal, když jsem povlečení rozbalila. Má barevné kazy, na jednom povlaku na peřinu nešel rozepnout zip, neboť byl špatně přišitý a na druhém povlaku byly 2 díry mimo šev. Vzhledem k tomu, že jsem odmítala platit poštovné za odeslání zboží k reklamaci, zip jsem celý musela přešít a díry zašít. Výrobek je z Číny a příšerné kvality za docela vysokou cenu. Podobné produkty za stejné ceny lze zakoupit i v jiných e-shopech, proto nedoporučuji uvedené zboží na 4home objednávat. Chtěla jsem napsat recenzi přímo na povlečení a není to možné. Proto píši alespoň sem.
-
: Ráda bych vysvětlila poplatek za osobní odběr. Poplatek za osobní odběr na našem výdejním místě v Hradci Králové je 29,- tedy podstatně nižší než doručení jiným přepravcem. Vzhledem k šíři našeho sortimentu zcela pochopitelně nenajdete na prodejně zásoby od všech výrobků, je tam jen určitý vzorek. Tudíž v případě objednávky z webshopu je pro Vás příslušné zboží vyskladněno přímo z centrálního logistického centra. Dále zásilky balíme a tiskneme k nim dokumenty. Dnes je to běžná praxe většiny webshopů používajících výdejní místo.
Pokud jde o poplatek za osobní odběr na Uložence, je daný cenami Uloženky, které jsou nižší než u jiných přepravců a také samozřejmě náklady na zabalení zboží. Tato částka často převyšuje 45 Kč, kterou si účtujeme.
Tip pro příští nákup, pokud objednáte nad 1000 Kč doprava je zdarma.
Dagmar Bělová
4home,a.s. -
Sarka Minksova: Děkujeme za Vaše upozornění. Je nám líto, že máte tuto zkušenost.
Při nákupu na dálku se může stát, že zboží neodpovídá Vašim představám, nebo dojde k jeho poškození. Právě proto máte možnost zaslat zboží v zákonem stanovené lhůtě 2 týdnů nazpět.
Jak postupovat najdete zde https://www.4home.cz/clanky/reklamace/.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Dagmar Bělová
4home,a.s.
-
Tříska: leda tak kulový.
-
Tento obchod je jeden velký, předražený šunt. To, co na stánku stojí 200,tady mají za tisíc. Vyfoceno však mají neco trochu jiného. Pozor na ně, pozitivní reakce zde v diskuzi si píšou sami!
-
Účtovat si peníze za osobní odběr zboží na jakékoliv vaší prodejně mi přijde směšné. A k tomu ještě poplatek, že člověk zaplatí na místě..
Připadám si že tato firma je z doby kamenné. -
Objednávka s opcí platby přes Twisto byla po týdnu bez varování stornována (zatímco jsem netrpělivě vyhlížela balík). Twisto ani 4home se neobtěžovali mě jakkoliv informovat. Operátorka na zákaznickém servisu 4home se mnou jednala velmi pohrdavě a trvala na tom, že všechno je moje vina a prý jestli chci, můžu si objednat znovu. V reakci na moji následnou písemnou stížnost mi bylo sděleno, že 4home provedl všechno správně, všechno je super, a že doufají, že i nadále zůstanu jejich věrným zákazníkem.
Ano, objednávala jsem u vás, vážení, už vícekrát, nechala jsem u vás celkem dost peněz, ale příští objednávku si zatraceně rozmyslím. Je hodně jiných e-shopů.
-
Objednala jsem vanocni lozni soupravu a jeden polstar mel na podelne strane 4 diry. Spatne sesito,musela jsem presit. Povleceni ale nebylo nejlevnejsi,tak jsem ocekavala jinou kvalitu.
-
: Z číny je 99% výrobků, tak na toto se nestěžuj! Maximálně na ty doprace.