Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bez datumu expirace a MSM 1kg zřejmě prošlej ...uz na chuti je poznat že něco není vpořádku.Arogance prodejce..nwbere telefon a nereaguje ani na sms ani na email.Druhej a poslední nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé dodání a doposavad jsem to ještě nedostal a je to 9 dní .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 18.2., následně zaplaceno. Dodnes (3.3.) nic nemám, nikdo se neozývá. Uvedený kontaktní telefon nikdo nezvedá... Velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neupozorňují na změnu obchodních podmínek u klientů kteří jsou u nich registrovaní již několik let.

    Nic u nich nekupovat.Dopouštějí se klamavé reklamy.Snad změna ve vedení e shopu nebo něco jiného to netuším?Jsem dlouholetý v jejich databázi registrovaný odběratel V předchozích letech se nic takového nedělo katalog byl přehledný,byla volba placení a výběr dopravce. Nic z toho již není možné . Platit pouze předem,dopravce jen PPL.Místo 5 kg dextrozy po 47 Kč za kg což činí 235 Kč pošlou za 323,50 Kč 5x100 gramů.Po telefonickém dotazu kterak je to možné zda nedošlo k omylu paní vysvětlí že musíte objednat 5000g že je dodávka OK.Asi nevědí že 5kg =5000g

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží vyzvednuto až na druhý pokus, neboť poprvé mi bylo sděleno, že moji objednávku "omylem" předali někumu jinému, takže znovu cesta přes celé Brno, až paní moji objednávku vrátila

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Oproti předešlým rokům, dlouhá dodací lhůta.
    Objednáno a zaplaceno 6.11.2019, dosud, tj.18.11.2019 nedodáno.
    Když jsem se dotazovala, paní M.chytrá jak rádio, strohé odpovědi a úplně mimo mísu.
    Jsem zklamaná jak tak dobře fungující e-shop se může pokazit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden po zaplacení zboží stále nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mám již přes týden zaplacené a stále mi nedorazila zpráva o tom, že si zboží mohu vyzvednout!

  • Na zbozi jsem cekal tyden a za posledni rok se desne zhorsila kvalita produktu Glutamin zpusobuje prujmy, Kolagen smrdi a spatne se rozpousti, drive top suplemny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vytvořil jsem objednávku, potvrdil jsem objednávku a i když zboží bylo skladem, už víc než týden čekám a čekám a čekám, co bude dál. Ať si to strčí za klobouk!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si před 10 dny a zásilka doposud nedorazila.

    Reakce obchodu 4fitness.cz

    Dobrý den,
    je nutno, abyste zaplatil, když je to objednávka placená bankovním převodem.
    Bude Vás kontaktovat kolegyně. Příště se neváhejte obrátit na náš kontaktní telefon či e-mail.

    S pozdravem
    Filip Degl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neobdržela jsem výzvu k vyzvednutí zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    V době, kdy se všichni snaží omezovat plastový odpad, vám tato firma pošle krabici se zbožím a prázným místem vystlanými PVC "airbagy". Vždyť protein není ani křehký, ani rozbitný, tak se ptám proč?? Obzvlášť, když každý sáček proteinu je zatavený.

    Reakce obchodu 4fitness.cz

    Dobrý den paní Pokorná,

    jestli to byl jediný důvod, proč nás nedoporučujete, tak věřte, že nás to mrzí.

    Samozřejmě Vy tyto informace nemáte, nám se ale vrací množství roztržených / puklých sáčků přesto, že používáme o něco větší krabice a tyto výplně. Krabice musí být o něco větší, aby měla deformační zóny a mohla tak ochránit obsah.
    Rád bych upřesnil, že výplň je PE "airbagy" nikoliv PVC. Dříve jsme dávali skartovanou lepenku. Prostor stejný, ale vysoká hmotnost. Více spáleného fosilního paliva během přepravy versus "nic nevážící" vzduch zabalený v 15 gramech plastu. Těžko obhájit jestli byla lepenka ekologičtější. Každopádně airbagy konečný spotřebitel raz dva vyfoukne. kdežto bublinková folie nebo polystyren nebo "buráky" to jsou dle mého diskutabilní výplně, protože budou zabírat vždy spoustu prostoru . V třídících nádobách i po cestě vozy až do třídírny.

    Budeme rádi, pokud své hodnocení upravíte.

    S pozdravem
    Filip Degl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace ze strany obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • za plnou cenu prodávají měsíc prošlé zboží
    • zasílají přes PPL

    za plnou cenu prodávají měsíc prošlé zboží,
    zasílají přes PPL

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zbozi melo dorazit do dvou dnu,dorazilo az dalsi den,neprebral jsem ho a koupil jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Chutná jako umělá sladidla...nedoporučuji... zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velký výběr, bezproblémové dodání
    • Dobrý web
    • Omylem jsem zvolil u jednoho produktu možnost "navážíme" nebo "namícháme", která vyšla více než asi 1.5x drážší, než při koupi klasických balení. Ze strany obchodu nedošlo k žádné radě nebo připomínce, ačkoliv můj výběr dražší služby (vhodné pro míchání více produktů) byl naprosto zbytečný.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané zboží neodpovidalo objednávce.
    Obchod odmítl vzít zboží vzít zpět. Reakce obchodu: Už jste zaplatil ,už nás nezajímáte. A už neotravujte!
    Tenhle obchod nikdy více!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    5 dni cekat nez to prijde!No hruza!!!Uz si u vas nic nekoupim a kamaradi taky ne,jinde si neco obednam a do 2 dnu to mam a u vas katastrofa, nechapu jak muzete jeste fungovat