Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána ve smyslu bodu 8.3.2 Podmínek používání nákupní galerie Heureka.cz.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neochotný personál. Více než týden nereagovali na dotaz na doporučení destilátu. Ani v telefonickém dotazu nepodali žádnou infomaci a byli nepříjemní. Hodně odpuzující přístup. Asi budu hledat jiného dodavatele, kontakt byl nepříjemný.
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo strašně cítit kouřem z hospody!

    Reakce obchodu 4bar

    Vážený zákazníku,
    zboží, které jste si objednal Vám bylo doručeno v nejkratším možném
    termínu.

    Z Vašich slov v telefonátu vyplynulo, že obalový materiál byl načihlý
    kouřem, lahve naštěstí schopnost absorbovat pach nemají, přesto jsme Vám
    nabídli zakoupené zboží vyměnit, nebo zaslat papírový karton zdarma.

    Součástí našeho obchodu je i degustační bar ve kterém nabízíme více než
    400 produktů k ochutnání. V těchto prostorách se kouří, ale
    místnost, kde skladujeme lahve a obalový materiál, je od těchto
    prostor oddělen.

    Není vyloučeno, že k znehodnocení Vaší objednávky došlo
    během přepravy, přesto jsme Vám nabídli jakékoli řešení situace k Vaší
    spokojenosti.

    Proto si dovoluji tvrdit, že Vaše hodnocení je za daných
    okolností neobjektivní.

    S pozdravem
    Michal Skalický
    4bar.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který situaci s obchodem ke spokojenosti vyřešil.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který situaci s obchodem ke spokojenosti vyřešil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • sortiment
    • komunikace - nic nedorazi

    bud nic skoro nemaj nebo nevim.

    Reakce obchodu 4bar

    Vážený zákazníku,
    potvrzovací emaily samozřejmě odcházejí, je dobré kontrolovat i složku pro nevyžádanou poštu. Pokud email nedorazí cca do hodiny, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky.

    Vzhledem k tomu, že jste si při vytvoření objednávky vybral jako formu dopravy "osobní odběr", těžko se zboží dočkáte jiným způsobem, než že si ho vzyvednete osobně.

    Děkujeme Michal Skalický
    4bar.cz tel.723 521 341

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.