Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • rychlost dodání
    • komunikace

    Nulová komunikace obchodu k připomínce ohledně eshopu mi nedává velkou důvěru, že by eshop solidně komunikoval v případě řešení nějakého problému se zásilkou. Přijetí, vyřízení a doručení objednávky proběhlo v pohodě, ale kvalita eshopu se pozná až když se řeší nějaký problém. V tomto ohledu eshop aktivitu neprojevil.

    Reakce obchodu 3D FOX

    Vážený zákazníku,

    vaši připomínku jsme obdrželi 20.2. ve večerních hodinách. Hned druhý den jsme požádali našeho IT správce e-shopů o prověření a nápravu. Jak jste správně v mailu napsal, chyba se stala v modulu spravující Doplňkové produkty Shoptetu, a to z důvodu, že při rozhodnutí vedení naší společnosti o trvalém snížení ceny 3D laku na 169 Kč, se tato změna nepropsala do doplňku a zůstala 184 Kč. Za toto upozornění jsme Vám vděčni. Obecně nám tímto pomáháte poměrně již rozsáhlý systém neustále zlepšovat. Jako odměnu prosím přijměte tento 3D lak, věřím že se Vám, tiskaři, bude hodit. Kolegyně se s Vámi spojí a domluví předání/poslání na Vaši adresu.

    Ještě jednou děkujeme za připomínku.

    Hezký zbytek dne přeje
    tým 3D FOX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V objednávce i 4ks 3DLac, dva kusy rozlámaná víčka, na email ani po týdnu nikdo nereagoval, takto si přístup k zákazníkovi v oboru kde je přetlak nabídky před poptávkou nepředstavuji, Příště budu preferovat konkurenci, nechci si ani představit, že bych tu řešil nějakou reklamaci.

    Reakce obchodu 3D FOX

    Vážený zákazníku,

    děkuji Vám nejen za podnětnou připomínku, která vedla k internímu prošetření systému a kontrolu pracovních postupů naší společnosti, ale především za Váš čas při následné telefonické a mailové komunikaci. Ta pomohla rozklíčovat co se stalo špatně a učinit opatření, aby se příště zamezilo podobným potížím. Věřím, že pokud nám dáte druhou šanci, sám poznáte vliv této připomínky na interní systém vyřizování reklamací a systém balení křehkých produktů.

    Děkuji Vám
    tým 3D FOX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo něco jiného než jsem si objednal

    Reakce obchodu 3D FOX

    Dobrý den,

    bohužel se nám nepodařilo k Vaší objednávce najít jakékoliv detaily zmiňované připomínky, ať už na našem mailu pro e-shop, tak mailu určeného k reklamacím/vratkám či firemním chatu. Kolegyně se s Vámi snaží spojit na uvedeném telefonním čísle v objednávce, abychom zjistili více podrobností a napravili situaci k Vaší plné spokojenosti. Pokud některé zboží nevyhovuje, zařídíme výměnu, vrácení.

    Děkujeme Vám
    tým 3D FOX

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží mi nevyhovuje, proto jsem ho v zákonné lhůtě vrátil prodejci. Po týdnu stále ještě nemám vratku peněz na účtě :-(

    Reakce obchodu 3D FOX

    Vážený zákazníku, mrzí nás Vaše nespokojenost. Proto jsme detailně prověřili vzniklou situaci. Z dohledaných údajů lze konstatovat, že obdržení vráceného zboží proběhlo 10.10.2023. Bohužel zde chyběl formulář pro odstoupení od smlouvy, kterým zákazník uvádí, na jaký účet chce vrátit finanční prostředky. Tím, že jste měl objednávku placenou skrz DOBÍRKU, je informace o účtu pro vrácení pro nás zásadní. Číslo Vašeho účtu jsme obdrželi skrz SMS dne 11.10.2023, což pro naše nastavená pravidla je složitější pro zpracování/ověřování. Při běžném postupu skrz formulář je vrácení finančních prostředků otázkou jednotek dnů. Výplata na Váš účet tak proběhla 19.10.2023, tedy 9 dnů po obdržení zboží. Dle obchodních podmínek garantujeme vrácení finančních prostředků do 14. dnů, od obdržení zboží, což bylo splněno. S kolegy z IT se díky Vaší připomínce pokusíme připravit rychlejší, plně digitální systém tak, aby se tato situace neopakovala a bylo to uživatelsky příznivější pro naše zákazníky. Děkujeme za Váš podnět, kterého si ceníme. Tým 3D FOX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po domluvě s operátorkou, že zboží odešlou ten den tak neposlali
    • Zboží došlo až za několik dní později, kdy už bylo nepotřebné.

    Reakce obchodu 3D FOX

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste nebyl spokojen. Bohužel se jednalo o interní problém dopravce, který vedl ke vzniku problému s doručením a řádnému informování Vás jako zákazníka.
    Zboží bylo na základě telefonické dohody s Vámi přednostně odbaveno ten samý den (27.7.2022), ale vznik systémové chyby dopravce vedl ke změně výdejního místa a pozdnímu zaslání této informace.

    I když se jedná o osamělý případ, tak tuto záležitost bereme vážně a s dopravcem budeme hledat přesnou příčinu problému k jeho budoucímu zamezení.

    S pozdravem
    -tým 3DFOX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje na email ani messenger

    Hrůza a děs

    Reakce obchodu 3D FOX

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Daný problém jsme již s expedicí řešili, abychom měli možnost podobným situacím v budoucnu předejít. Došlo zde k problému v objednávkovém systému kde Vaše objednávka nebyla automaticky převedena a zaevidována.

    Zároveň od 12. do 17. 10. se naše společnost účastnila libereckého veletrhu EDUCA 2021 a v průběhu jsme bohužel nebyli k dispozici.

    Dle podkladů, které jste zaslal Vám byla vytvořena nová objednávka, která bude součástí expedice 19.10.2021.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    -tým 3DFOX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostatečný (matoucí) popis zboží

    Reakce obchodu 3D FOX

    Dobrý den,

    Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s popisem zakoupeného produktu.
    Produkt je určen pro tiskárnu Ender 3/PRO (V1). Dle naší vzájemné domluvy Vám budou na Váš účet navráceny veškeré vynaložené prostředky s tím, že nemusíte produkt zpětně zasílat na naší adresu.

    Pro zamezení vzniku podobných situací v budoucnu, jsme popis tohoto produktu upravili, aby bylo patrné zda je určen pro Ender 3/PRO (V1) či Ender 3 (V2).

    S přáním hezkého zbytku dne
    -tým 3DFOX

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kvalitou vypadají v pohodě
    • Barvy moc neodpovídají obrázkům

    Reakce obchodu 3D FOX

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Dovolujeme si Vás informovat, že došlo k provedení korekce barev všech našich produktů a pro referenci jsme přidali fotografie každého filamentu v balení pro co nejpřesnější představu. Snažíme se naslouchat našim zákazníkům a zachování standartu té nejvyšší kvality a zákaznické podpory je pro nás naprostou prioritou.

    Pokud nejste spokojen s barevným odstínem, napište, nebo zavolejte nám a okamžitě zajistíme náhradu.
    S přáním hezkého dne
    -tým 3DFOX