• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Zboží mělo být skladem,ale skladem nebylo

    Obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Objednávku jste realizoval v průběhu vánočních svátků, je možné, že dodavatel uváděl, že skladem je, ale vzhledem k tomu, že ve svátky nikdo moc nepracoval, tak nemusela být data aktuální. Na Váš emailový dotaz jsme reagovali a řekli Vám termín, který byl z naší strany dodržen a zboží již máte u sebe. Děkujeme za pochopení. Radek Bosák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nepřišlo

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Dobrý den, objednávku jste poslal na štědrý den, na eshopu i v potvrzovacích emailech byla informace o dovolené naší firmy, proto jsme objednávku nemohli poslat a následně i info o možných inventurách dodavatelů. Konkrétně dodavatel těchto úhelníků začal expedovat objednávky teprve včera. Objednávku budeme realizovat do konce tohoto týdne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1.12.2024 jsem zboží objednal a zaplatil a zboží stále nedorazilo, není to seriózní obchod, obchod nedoporučuji, z jiných obchodů se expeduje v krátkých termínech, obchod nekomunikuje že se zásilka zpozdí

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Dobrý den, omlouváme se, chyba je na naší straně, z objednávky od dodavatele nám vypadla jedna položka a museli jsme objednat znovu. Vše vysvětleno emailem a zásilku budete mít do konce týdne doma.
    365shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohuzel je nejspis hroznej problem kvalitne zabalit objednavku - objednala sem 3 kybliky s "krmitkovou smesi" - 1 kyblik otevrenej ,prasklej , castecne odstiplej, castecne vysypanej,vevnitr v kybliku v krmeni kousky kartonovy vycpavky a ve vysypanym krmeni zelezna sponka - nvm jak bych mohla tenhle obchod po tyhle zkusenosti doporucit
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 26.8. a dnes je 12.9. a zboží stále nedodáno!

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Vážený zákazníku, pokud si vyberete online platbu a tato platba není realizována, tak zboží neodesíláme. Podívejte se do svého bankovnictví a zjistěte si stav transakce, my od poskytovatele platební brány informaci o zaplacení nemáme.
    Pokud by byla objednávka řádně zaplacena, zboží jste měl druhý den doma.
    kolektiv 365shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 8 dní a zboží nedorazilo

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Dobrý den, zboží byste měl dávno doma. Bohužel u platby jste nezadal VS, tudíž nebyla spárována s objednávkou. Párování se děje automaticky dle VS, není v našich silách to párovat ručně. Pa Vaší negativní recenzi - stačilo se ozvat přímo nám - jsme platbu dohledali a Vaši objednávku doručíme v termínu, který je u produktů uveden na eshopu.
    365shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, které jsem objednal nedorazilo v termínu, který obchod sliboval.

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Dobrý den,
    vše jsem Vám s omluvou vysvětlil do emailu, bohužel nebylo vše naší vinou. Objednávku už máte doma.
    365shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Jiný typ zboží -uzávěry skončily v odpadu. Nebudu se zdržovat reklamaci !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace.

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla zrušena automaticky po týdnu, protože jste ji neuhradil online platbou, jak jste si sám vybral při realizaci objednávky.
    Tudíž mě mrzí takové hodnocení, pokud byste to normálně uhradil, jak jste si vybral, měl jste druhý den vruty doma.
    Eshopy fungují na automatizaci a není v našich silách urgovat jakoukoliv nezaplacenou objednávku.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, komunikace žádná,asi nezájem...

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Dobrý den,
    komunikace ustala z Vaší strany, tak jsem to vypustil. V posledním mailu jsem navrhoval řešení "problémové" ceny, ale už jsem nedostal odpověď. Jsem rád, že jsme to vyřešili a obchod bude uzavřen. Jen by bylo lepší napsat normálně email, na které reagujeme a ne rovnou psát negativní hodnocení.
    Děkuji
    Radek Bosák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalé jednání

    Takhle pomalé vyřízení objednávky žádný obchod nemá

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Omlouváme se, jednalo se o naší chybu, objednávka nám zapadla.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboži ještě nedorazilo,takže nemám co hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha doba dodani
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Objednávka zahradní lavičky ani po 8 dnech nedorazila

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Dobrý den, u produktu je uvedena doba odeslání 4-6 dní. Zboží jste objednal 22., my ho dopravci předali 28., tudíž jsme dodrželi garantovaný termín odeslání, o čemž jste určitě byl informován emailem včetně odkazu na trasování zásilky. Bohužel neumíme ovlivnit to, že jsou velikonoční svátky a objednávka Vám bude doručena tudíž až po Velikonocích.
    Děkujeme za pochopení a přejeme krásné Velikonoce.
    za 365shop.cz Radek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu 365shop.cz

    Dobrý den, zboží jsme dodali, důvodem pozdního odeslání byl termín objednání - 26.12. Navíc jsme na eshopu upozorňovali, že po novém roce většina dodavatelů začíná inventurami a proto se mohou některé dodávky opozdit oproti termínům, které u produktů uvádíme. Radek Bosák - 365shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výmluva na dodavatele - směšné