Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Děláte si že mně srandu? Zboží jsem zaplatil, žádná reakce nepřišla, zboží nedorazila a vy se mně ptáte, jestli jsem spokojený? Tak to teda nejsem spokojený!!!

    Reakce obchodu 360globalfitness

    Dobrý den, pane Slanička. I když jste naši kolegyni několikrát ujistil, že tuto neoprávněnou recenzi smažete, protože jste si bohužel nevšiml, že Vám neprošla platba kartou, tak jste tak ani po 14ti dnech neučinil, což nás velice mrzí. No, nakonec vše dobře dopadlo, zboží Vám dorazilo na základě proplacení zálohové faktury, tak věřím, že jste již SPOKOJENÝ zákazník. Náš tým dělá vždy a vše pro to, aby zákazníci byli spokojení.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednal jsem 2 položky - rovnou sklopnou lavici a medicinbal 6 kg
    • S lavicí spokojenost - nová a vše bylo dle popisu a obrázků/fotek
    • Medicinbal byl použitý se stopami mastku/talku na obou úchopech
    • Podle toho vypadala i hodně poškozená krabice + sáček pro medicinbal

    Prodejce dodal použité a ušpiněné zboží (mastek je - jak napovídá název - mastný, skoro až mazlavý, a ze zvrásněného povrchu medicinbalu se poměrně složitě odstraňuje). To považuji za neseriózní jednání prodejce a nákup u něj proto NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu 360globalfitness

    Dobrý den, rád bych uvedl na pravou míru to, že se nejedná o mastek, ale přepravní impregnaci, která se používá pro dlouhodobou přepravu zboží. Ta posléze může zbělat a na gumovém povrchu vytvořit bílé mapy. Toto stačí pak omýt vlažnou jarovou vodou. Chtěl bych Vás títmo ujistit, že neprodáváme žádné použité zboží. Nikdy jsme se tímto prodejem nezabývali a ani to neplánujeme. Pokud se Vám karton zdál spedicí poškozen, máte právo zboží nepřevzít, tak jak to píšeme emailovém potvrzení Vaší objednávky. Klvaňa R.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Srozumitelný popis stroje na webu.
    • Rychlé odeslání.
    • Doručený posilovací stroj byl dva roky "někde". Ačkoliv nebyl levný, tak některé součásti byly zrezlé již v balení!
    • Čistá Čína, ani se nenamáhají odstranit okuje od svařování. Nesmíte moc utahovat, protože se jinak prohne spojovaný materiál.
    • Na mnoha místech poškozený lak.
    • Návod k sestavení nelze v některých případech použít - nejde o to, že je v AJ (a kašlou na povinnost návodu v ČJ) - jde o to, že popsaný postup odporuje logice (kouli o průměru 3 cm dírou méně než 2 cm opravdu protáhnout nelze.
    • Podle stupně poškození kartonů byl posilovací stroj mnohokrát překládán.

    Pokud se smíříte s tím, že musíte odstranit rez, při montáži se nemůžete spolehnout na anglický návod, nevadí četné poškození povrchové úpravy a máte možnost každý den vyhlížet auto se zásilkou, tak je to výborný obchod. S výše uvedený se nechci smířit a vadí mi to. Proto pro mě mizerný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží je nekvalitní a nepoužitelné...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nepřesné údaje o velikosti zboží
    • Část zboží poškozena

    Ze třech věcí jedna poškozena, problém napsat přesný údaj...
    Objednávat tady nebudu, to by musela být vyjímka, když bych nemohl sehnat jinde. Celkově prkotiny, ale zamrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávku jsem v e-shopu vytvořila minulý týden a dodnes mi nebylo děleno, co se s objednávkou děje - zda se vyřizuje, je u přepravce, nebo se čeká na dodavatele. U zboží bylo uveden, že je skladem. Bohužel v tomto e-shopu je problém komunikace se zákazníkem. Škoda jen, že člověk objednal zboží jako dárek a dárek se nakonec nekonal.

    Reakce obchodu 360globalfitness

    Dobrý den, zboží jste objednala 22.4. a protože Vám neprošla platba kartou, tak Vám kolegyně hned 23.4. odeslala zálohovou fakturu na Váš e-mail k proplacení bankovním převodem. Platba dodnes nepřišla, takže jsme nemohli odeslat Vámi objednané zboží. Nevím, jak často kontrolujete svoji mailovou schránku, ale máte tam od nás mail z 23.4. z 12:13h. Prosím zkontrolujte. Stačilo by zkontrolovat si výši disponibilního zůstatku před platbou kartou a nemuselo by k takové situaci vůbec dojít. Ne vždy za vše může e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V rámci 1 nákupu udělal obchod v rámci mé zákaznické zkušenosti 4 chyby. 1) objednal jsem si činky a odporovou gumu. V zásilce přišly jen činky 2) objednany byly činky Arsenal a došly od Body Solid, ale ok.. je to jen železo 3) po reklamaci neúplné zásilky e-mailem mi bylo odpovězeno až po opakované urgenci, že bych očekával reakci 3) firma znovu tedy odedlala gumu, ale místo Plzeňské adresy zvolili ulici v Praze, takže v 7:00 volá PPL že adresa neexistuje a bylo nutné to opět přesměrovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Odeslali jiné zboží, špatná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedá se jim dovolat, tedy nelze nic řešit :(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda není žádná
    • Objednal jsem zboží, které bylo skladem. Čekal jsem několik dní a pak mi psala operátorka, že zboží mi poškodili a mám počkat na další kus do června 2021.

    Velmi velké zklamání a rozhořčení. A to od komunikace s prodejcem, z jejich přístupu a celkově byl celý čas strávený objednávkou ztrátou času. Stejně jako čekání. Ale stejně vše zbytečně. Podle mě ani neví co mají a nemají skladem. A co skladem mají, to stihnou zničit než přivezou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží, bylo nekvalitně zabaleno. Na nové, nepoužité zboží hodnotou nad 10000kč známky koroze .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Set činek byl rozbalený, vše na jedné paletě /110 kg/, ač jsem požadoval zabalit do několika kartonů, v podstatě nepřenositelné, nezabalené, špinavé. Set za 14 tis bych si představoval, že bude zabalený jinak.

    Reakce obchodu 360globalfitness

    Omlouvám se, pokud přišel tento činkový set nekvalitně zabalen. Věřím, že věcná stránky dodávky, tedy samotné činky, jsou naprosto v pořádku a jste spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchodnik nedodrzuje dohodnute veci (telefonicky aj mailom mi nieco potvrdili, co nedodrzali), preto nemozem obchod doporucit

    Reakce obchodu 360globalfitness

    Dobrý den, pane Čupraj, věřím, že jste si nás ve své recenzi spletl s jiným obchodem, kde jste objednával něco jiného. Vaše objednávka byla vyřízena do dvou dnů, objednával jste 2.11. a 4.11.2020 jsme expedovali. Nic mimořádného CRM systém během vyřízení Vaší objednávky nezaznamenal. Škoda, že tímto nepravdivým negativním hodnocením negujete naši snahu i v době, kdy všichni pracovníci pracují s vypětím všech sil, aby uspokojovali objednávky zákazníků do dvou až tří dnů od doby objednání. Klvaňa Roman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo označeno jako skladem, přestože skladem nebylo. Komunikace ze strany obchodu vázla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulova komunikacia, nulove riesenie problemov, mesiac zaplatena faktura a ani tovar ani peniaze niesu.
    Objednal som si klietku a olymp osku. Zaplatil som fakturu 830 eur. Medzi tym som zistil ze mi klietka nebude pasovat rozmerovo tak som poziadal o odstupenie od zmluvy. Tovar este nebol doruceny.
    Ked ho poslali tak som povedal kurierovy ze nepreberam ze sa to vracia spet do obchodu.
    Eshop bol o tom dopredu vyrozumeny. To bolo 3 tyzdne dozadu. doteraz nemam peniaze pretoze tovar je stale u dopravnej spolocnosti na slovensku.
    Obchod ma uplne na haku kedze to je zaplatene a vobec to neriesi.
    V zivote som taky pristup nezazil.
    Nedvihanie telefonov, neodpisovanie na emaily, 830 eur aj tovar nikde.
    Proste totalny fail, amaterina

    Reakce obchodu 360globalfitness

    Dobrý den, umíme pro naše zákazníky zařídit hodně věcí, ale činnost slovenského Toptransu bohužel ještě ovlivnit nedokážeme. Takže Váš hněv byste měl obrátit jiným směrem, na depo Toptrans Košice, odkud Vaši zásilku zřejmě zapomněli poslat k nám. My jsme Vám zásilku odeslali ihned po Vaší platbě v ten samý den (15.4. - takže nikoliv měsíc máte zaplaceno, jak chybně uvádíte) a jakmile k nám vrácená zásilka dorazí, po její kontrole ihned odešleme peníze zpět na Váš účet. Slovenský Toptrans jsme urgovali o vrácení zásilky - bez výsledku, musel se do toho vložit český Toptrans, aby u slovenských kolegů zásilku získal, ještě nám za spolupráci písemně poděkovali. Takže asi tak. Zbytek asi nechám bez komentáře, oba víme, jak to bylo s důvodem vrácení zásilky. Hovořil jsem s Vámi osobně, náš rozhovor končil Vašimi slovy: "tak to pošlitě" a přitom jste věděl, že Vám ještě jede zboží i od jiné firmy. Takže fail.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionalni

    Objednal jsem zboží skladem, po objednávce mi po urgenci zaslali proforma fakturu, takže pocitam, že zboží skladem opravdu mají, když vyzvou k platbě, kterou jsem obratem provedl. To byl ale omyl, peníze jsem odeslal a zboží skladem nebylo. Neprofesionální jednání a přístup.

    Reakce obchodu 360globalfitness

    Omlouvám se za to, že jsme neměli jeden poslední kus tohoto produktu kompletní. Nicméně je to druhé negativní hodnocení za celou dobu Covid, tedy za 5 týdnů, kdy se počet objednávek víc než ztrojnásobil, zaměstnanci pracují v rouškách a tedy v menším pracovním komfortu, a tak využiji této příležitosti, abych jim poděkoval za oddanost tomu co dělají, a dělají to dobře ke spokojenosti valné většiny zákazníků, kteří nám zasílají mnoho kladných reakcí. Bohužel ne vždy vše vyjde úplně na 100%.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • telefonicky jsem overil ,zda je zboží skladem ,bylo mi řečeno že ano,zaplatil jsem dopředu ozvali se po 3 dnech že zboží není,a další tri dny jsem čekal na vrácení peněz...

    Reakce obchodu 360globalfitness

    Omlouvám se, je extrémně zvýšená poptávka po našich produktech, objednávky vyřizujeme nyní do tří dnů, tak se mohlo stát, že než jste objednávku uskutečnil, koupil produkt jiný zákazník. Nabídli jsme Vám i alternativní řešení. Peníze jsme vrátili velmi rychle.

  • Nedoporučuje obchod

    I didn' receive my order.
    Nobody called me.