Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Okamžitá komunikace s návrhem řešení.
    • Inzerované zboží které není na skladě ani u dodavatele.

    Objednané zboží bylo obratem zaplaceno, nebylo dosud dodáno - nebylo na skladě, dodací lhůta byla dvakrát prodloužená. Ovladač potřebuji, původní jsem ztratil. Na dodávku počkám.

    Reakce obchodu 1pohony.cz

    Dobrý den,

    máme u každého zboží uveden počet kusů skladem, a to přímo u nás v Opavě.

    Pokud zboží není skladem, uvádíme předpokládaný termín naskladnění. A toto byl váš případ.
    Ale pokud zboží nemá na skladě momentálně ani dovozce, tak to se omlouvám, prostě to nemáme kde pro vás koupit.
    Můžeme vám obratem vrátit platbu, počkat na originální ovládač (dle dovozce cca 3 týdny), nebo nabídnout nástupce vašeho ovladače, samozřejmě originál Came ovladač..

    Za komplikace se, za 1Pohony.cz
    omlouvá Pavel Chudík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáte na 1.pohony a faktura dorazí od MONTEGO.CZ....a účetní si s tím neví rady...

    Reakce obchodu 1pohony.cz

    Dobrý den,

    název naší firmy je odlišný od názvu e-shopu 1Pohony.cz, což doufáme více vypovídá tom, co e-shop nabízí.
    Pokud si účetní neví rady s dodavatelem na faktuře, vyměňte ji.

    Děkuji za objednávku.


    Pavel Chudík
    w: 1Pohony.cz
    m: 777-764-669

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží z jiných obchodů už mám doma

    Reakce obchodu 1pohony.cz

    Dobrý den,
    zboží jsme Vám odeslali v den objednávky, tedy ještě 23.12.
    Zboží jste obdržel šestý pracovní den, zřejmě kvůli svátkům, které jsou i u dopravců.

    Děkuji za objednávku.


    Pavel Chudík
    w: 1Pohony.cz
    m: 777-764-669

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stornují obj. a nenapíší proč, a kdy vrátí peníze

    Reakce obchodu 1pohony.cz

    Dobrý den

    zboží jsme odeslali, vy jste ho převzal, netušíme o co přesně jde, když tak upřesněte.

    Děkuji za objednávku.


    Pavel Chudík
    w: 1Pohony.cz
    m: 777-764-669

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je velmi rychlý. Zboží ihned doručí, ale nefunguje spolupráce obchodníka s technikem. Obchodník neví co prodává.

    Reakce obchodu 1pohony.cz

    Dobrý den

    netuším v čem byl před měsícem a půl problém, prosím o zavolání s vysvětlením, myslím si že obchodník ví co prodává..

    Pavel Chudík
    1Pohony.cz
    777-POHONY (777-764669)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím zboží nemám v ruce a dokud jsem nezavolal tak nebyli žádné informace, zajímavá situace nastavá inhned po telefonátu. Jako zázrakem se to v teé chvíli podvedlo a jdeme dál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    špatná komunikace, žádné info maily..

    Reakce obchodu 1pohony.cz

    Dobrý den pane Fidrante,
    máte pravdu, žádné zbytečné info maily neodesíláme.
    Jednoduše jste v pondělí objednal, v úterý jsme předali zásilku přepravci PPL (a ten vám odeslal email s číslem zásilky), ve středu jste dopoledne zásilku převzal.

    Nemyslím, že by bylo potřeba posílat více emailů..

    Děkuji za objednávku

    Za 1Pohony.cz
    Pavel Chudík

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • K ovladači jsem neobdržel český návod, jak je zvykem v naší zemi.
    • Musím si zajistit zprovoznění a mám s tím docela problém.´
    • OČEKÁVAL JSEM, ŽE SI DLE NÁVODU OVLADAČ KE GARÁŽOVÝM VRATŮM JEDNODUŠE ZPROVOZNÍM, ALE TO JSEM SI JEN MYSLEL.

    Bez komentáře

    Reakce obchodu 1pohony.cz

    Dobrý den,
    k ovládačům Nice neexistuje ani od výrobce návod, tak proto vám neumíme zaslat jeho český překlad ;-)
    Dle vyjádření výrobce je potřeba při programování ovládačů postupovat dle návodu k pohonu, resp. k přijímači, s kterým chcete ovládač spárovat..
    Pokud návod nemáte, napište nám, s jakým výrobkem chcete ovládač spárovat, rádi vám návod zašleme.

    Děkuji za objednávku.

    Pavel Chudík
    1Pohony.cz

    • Nekomunikuje. Zboží nemá skladem, přestože udává, že je zboží skladem

    špatné

    Reakce obchodu 1pohony.cz

    Dobrý den,
    komunikujeme, např. poslední pokus o kontakt s Vámi telefonicky včera, tj. ve čtvrtek v 16:24. Bez výsledku..
    Objednaný ovládač opravdu nemáme skladem, na což jsme Vás upozornili s domluvou, že po naskladnění Vás budeme kontaktovat. Shodou okolností tento ovládač nemá skladem ani dovozce, proto stále čekáme na dodání.

    Děkujeme za upozornění o uvedení nesprávné dostupnosti zboží na eshopu, chyba je již napravena.