Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod neví, co nabízí, těsnící šňůra do krbu průměru 6, 0 mm je ve skutečnosti nejméně 6,6 mm, a to v nejužším místě..
    Že to nevadí? No nepochybujte o tom, že vadí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    v nabídce na internetu je zboží inzerováno v plastovém obalu,ale dorazilo v poškozené papírové krabici

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Již čekám druhý týden na dodání.

    • V sekci litina jsem objednal krbový rošt, až po obdržení objednávky jsem z ní zjistil, že ve skutečnosti je ocelový. Během telefonátu mi bylo sděleno, že slévárny mají problémy a že náhradou nabízená ocel je vlastně lepší, než litina... Nákup jsem zrušil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikxe
    • Amatérismus

    Nezakaznické jednání. Majitel sní není schopen rozpoznat platbu. Na zaslání potvrzení o platbě ani nezareagoval. Naprosto amáterská grafika a neobjednal bych už nic a ne 8ks plastových čoček na sklo, což je cca. 3g plastu přeloženo na váhu. Hrůza.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zbozi bylo doruceno za 14 dni,prestoze bylo uvedeno,ze je k dispozici na sklade.Kdybych nebyl liny,hledal bych jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • doba doručení je dlouhá
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží prozatím nedorazilo a ani žádná informace o tom, kdy dorazí pouze z 8.10. informace, že je objednávka vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • telefon nebere

    zbozí jsem nedostal a už mám email na hodnocení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je zaplaceno, bylo sice předáno do expedice, ale tím vše skončilo. Do dnešního dne čekám, čekám a čekám - asi budu čekat ještě dlouho.
    Jestli nedorazí dnes, nebudu je přebírat - jako dost lidí v tomto státě mám dovolenou a nemíní ji kvůli přepravci rušit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Špatně zabalené zboží, balík vyplněn špinavým a zapáchajícím obalem od briket. Hrozné !
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevyčistilo ani dehet

    Minule mi to dehet vyčistilo v pohodě ale tentokrát se nic nestalo ani známka jako kus dřeva za 530 kč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    naprostá pohroma!
    nejprve zaplatit aby mohli přijmout objednávku a potom absolutně nekomunikativní firma bez jakéhokoliv zájmu o zákazníka!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Expedice zboží objednaného o víkendu až v úterý

    Hodnocení bohužel nabízí jen doporučuji a nedoporučuji. Tak pokud vybírám z těchto alternativ tak nedoporučuji, přesto, že mi nakonec bylo zboží doručeno. Když v topné sezoně praskne sklo u kamen, tak se snažíte to co nejrychleji vyřešit (už jen proto, že kamny táhne). Bydlím na vesnici, kudy kurýr jen profrčí, takže je problém s doručením zásilkovou službou. Pošta pokud mne nezastihne uloží mi balík na poště a já si bez problému balík vyzvednu. Zde obchod bez mého vědomí změnil způsob doručení z pošty na kurýra (Top trans), bez možnosti uložení na parcel shop. Když jsem to zjistil, volal jsem na depo, že shodou okolností druhý den pojedu okolo, ale že už mi nefunguje elektronické přesměrování na osobní odběr. Dispečerka řekla, že to není problém a jen mne požádala, abych se nestavoval okolo 7h, že mají fofr. Nakonec jsme se domluvili na čas po 11h, kdy pojedu okolo nazpátek. Po příjezdu na depo jsem zjistil, že balík byl naložen k rozvozu a že mi ho rozhodně už domů nedoručí, neboť řidič právě projíždí naší vesnicí a rozhodně se vracet nebude. Takže jsem ho musel dojíždět na jeho další trase. A to je důvod proč jsem chtěl poštu.

    Reakce obchodu 123sklo.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, způsob dopravy byl změněn bez konzultace s Vámi z praktického důvodu. Vámi objednané sklo bylo tzv. ohýbané (dvakrát ohnuté na koncích). Při doručování poštou v tuto dobu pravidelně u tohoto skla dochází k jeho trvalému poškození - rozlomení nevhodným zacházením pracovníky dopravce. TO BYL SKUTEČNÝ DŮVOD ZMĚNY DOPRAVY. Dále se Vám omlouvám za prodlevu, protože v topné sezóně se logicky může stát, že se zboží tohoto charakteru někdy vyprodá. Dělal jsem vše proto, abyste zboží obdržel co nejdříve.
    I přesto děkuji za Váš názor a hodnocení.

    Jan Košata
    majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Balíček doručen nespolehlivou přepravní společnosti. Přišel rozbitý. Ani obchod ani dopravce nepřijali reklamaci.

    Reakce obchodu 123sklo.cz

    Dobrý den vážený kliente,

    zboží bylo doručováno firmou Toptrans, která patří ve svém oboru k nejspolehlivějším. Samozřejmě se může stát, že při přepravě dojde k poškození nebo rozbití. Proto je v Obchodním podmínkách a v e-mailovém potvrzení o přijetí objednávky výrazně uvedeno, že zákazník je povinen zboží při převzetí ihned zkontrolovat. V případě poškození je nutné kontaktovat odesílatele a do přepravního listu uvést skutečnost, že zboží je poškozené.
    Musím konstatovat, že tuto skutečnost o rozbití, se dozvídám až nyní prostřednictvím hodnocení na Heurece. Proto nemohu souhlasit s Vaším tvrzením, že obchod reklamaci nepřijal.

    Hezké prožití vánočních svátků Vám přeje

    Jan Košata

  • Zboží bylo uváděno jako skladem, po týdnu jsem se zeptal na stav objednávky, bylo mi sděleno, že zboží v nejbližší době odešlou, tak jsem si zašel do supermarketu a tam zboží koupil a ještě laciněji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal před 14 dny dosud a zaplatil ihned poté.Dosud mi nepřišlo.Po osobním telefon.jednání ,které jsem inicioval já,mi majitel obchodu řekl,že silikonové těsnění není na skladě a že mi ho dodá až na sklad dorazí.Zatím se tak nestalo.A až jestli mi ho někdy dodá,tak to byl poslední kšeft s touto firmou.Ještě že to nestálo moc.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží označené skladem nebylo dodáno ještě 14 dnů po objednání, info z obchodu žádne, až po urgenci.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost

    Toto bylo 3sklo které jsem objednával a prasklo my, ty dvě drží do teď S pozdravem Fejfar

  • Koupil jsem samočistící sklo do oboustraně proskleného krbu MARS "doubl face" od firmy STEKO. V krbu jsem již před dvěma lety jedno sklo měnil koupil jsem za cca 1000 Kč sklo od výrobce krbu.
    Teď jsem koupil od 123sklo.cz za cca 3000Kč údajně samočistící.
    Po třech týdnu provozu krbu 2x čištěno a samočistící se chová jako to normální na druhé straně. Prostě vyhozené peníze. Stále mi prodejce ještě nedodal prohlášení o shodě k zakoupenému sklu. Takže Samočistící nebrat !!!Jinak rychlost a vyřízení ok.