Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    Vyborny obchod.. Pred 8 lety jsem kupoval na splatky krovinak v cene pres 10tis. Stehoval jsem se a menil adresu, obcanku. Poslicek privezl a kouka na jine cislo obcanky ktera mi den pred tim prisla ale mel jsem dalsi doklada ze pry to neni problem. Zaplatil jsem tri splatky a dopis ze dekuji za splaceni a posilaji zpet preplatek 2 splatek(ta treti odesla tesne predtim). Tak volam ze mam doma krovinak a jak a co. Z naseho pohledu je vse v poradku, jen s GE money jiz nespolupracujeme a lide co to vyrizovali u nas uz nedelaji:-). Byl jsem i GE a ze pry je vse v poradku ze zrejme doslo je stornu. No takze me stal jen jednu splatku ktera zustala nekde v bance.

  • 10 %

    Zajímalo by mne jestli to na buben přivedli ti samí zmetci jako před čtyřmi lety! Velmi neveselé, že tohle vypátráte až když je problém, do té doby máte pocit, že když má shop stovky více méně pozitivních recenzí, tak je to v pohodě! Na čase být obezřetnější.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží po 10 dnech nemám, na telefon se nelze dovolat, na email nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nevyřozuje objednávky
    • Obchod nekomunikuje

    Objednala jsem si zboží, které mělo být skladem a ihned k odeslání. Když ani po několika dnech zboží neodeslali, poslala jsem dotaz, kdy zboží pošlou. Odpovědi jsem se nedočkala. Ještě, že jsem neplatila předem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá cena
    • rychlé dodání
    • nedodání záručního listu/faktury
    • nekomunikace

    Se zbožím mi nebyla doručena faktura (tedy jakýkoliv doklad o zakoupení) která má zároveň sloužit jako záruční list. Bez tohoto dokladu nelze zboží v budoucnu reklamovbat. 3x jsem e-mailem žádal o její dodání. Žádal jsem též přes formulář na stránkách e-shopu. Marně. Od 1/2 března fakturu/záruční list stále nemám, bez jediné snahy komunikovat :-(

  • 10 %

    • Stejná zkušenost jako ostatní, od března se nejde dovolat, domluvit na reklamaci, na maily nikdo neodpovídá, nebo se vracejí jako nedoručené...
    • Zboží, skleník, mi bylo dodáno nekompletní...
  • 10 %

    • Přes měsíc marně čekám na zaplacené zboží

    Zboží zaplaceno, na maily nikdo nereaguje, telefon jen vyzvání. Od 28. 3. telefon nefunkční, maily se vrací jako nedoručené. Přes měsíc nemám ani peníze, ani zboží. Podáno trestní oznámení. Hlavně se nenechte nikdo už od tohoto e-shopu nachytat. NEDOPORUČUJI!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo není schopný komunikovat se zákazníkem. Maily fb nikdo neodpovida. Telefon nedostupný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekorektní jednání se zákazníkem . telefonní čísla neexistující

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně žádná
    • Neberou telefony
    • Linka tel:222 263 736 nefunkční
    • Na e-maily neodpovídají
    • Od 21/3 jsem se pokoušel více než 10x dovolat a napsal mnoho e-mailů, natož aby se ozvali sami pokud mají s obj. č
    • č.1803210009 nějaký problém, tož to je z říše snů

    Určitě nakupujte v jiných obchodech, protože zboží, které jsem objednal bylo vedeno skladem v době objednání! Přesto se ani neozvali ani zboží nedodali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží (skladem)objednané 19.3.2018 stále nemám.Obchod absolutně nekomunikuje přes telefon a ani neodpovídá na emaily.Katastrofa.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem 3 položky. Objednávka byla potvrzena. Zásilka dorazila rychle, ale jen 1 položka z objednávky, 2. byla zaměněna za úplně jiné zboží a 3. nedorazila vůbec. Poslal jsem reklamaci, bez reakce, proč nebyla úplná, jak bude dořešena záměna. Telefonní kontakty - pevně linky - 1 číslo hlásí, že neexistuje. 2. neustále vyzvání obsazeno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Pro toto zboží velmi výhodná cena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednano 6.3.a do dnešního dne zboží nedorazilo, na jejich linku se nedá dovolat, telefony nikdo nezvedá.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Levné, jednoduché, všude použitelné

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Při nákupu jsem použil špatnou platební kartu, ale systém mi nedovolil se vrátit a použít jinou (když jsem se vrátil, už zboží v košíku nebylo), to mě odradilo a rozhodl jsem se nákup neuskutečnit. Teprve přijemný rozhovor s vašim pracovníkem mě přiměl zboží koupit a změnit platbu na dobírku. Zboží došlo v pořádku, ale nepřišel s ním žádný relevantní daňový doklad, odpovídající údajům, které jsem v objednávce uvedl. Příjmový doklad Geisu tyto požadavky nesplňuje. Prosím proto o zaslání faktury s vyčíslení DPH na společnost Kaspo Logostic, a.s. Hezký den J. Novozámský.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi nerada píšu negativní recenze a zpravidla to nedělám, i když jsem se zbožím nespokojená, nicméně nemohu být nespokojená se zbožím, které nedorazilo, ani mi nebyly vráceny peníze a momentálně se se mnou ani nikdo nebaví. Od objednávky (včetně její okamžité úhrady) uplynuly zhruba dva měsíce. Po prvním urgování po měsíci proběhla slušná konverzace, snaha o vysvětlení a vyřešení problému. Bohužel ale ani po dalším měsíci problém vyřešen není, botník nemám, peníze taky ne a na mail mi nikdo neodpovídá. Děkuji pěkně, ale příště nechci a ani nemohu tento obchod doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • jsem spokojen.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spokojena , zboží došlo v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ochotný p.Tomáš, ochotný přepravce,všechno v pohodě