Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • hmoždinky jsou dobré a pevné
    • zboží uvádějí skladem ale není to pravda

    26.6.2023 jsem objednal a zaplatil 400 ks, dnes je 21.7.2023 a doposud mi doručili jen 100 ks. Pokud budete zateplovat příští rok tak doporučuji, letos to asi nestiháte

    Reakce obchodu 1122.cz

    Dobrý den,
    zboží je skladem, ale ne v potřebném množství, například 15 ks. Za situaci jsme se Vám omlouvali a chtěli nabídnout jiné řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z obchou mi tyden po objednavce napsali, ze zbozi uz nemaji a uz ani nikdy mit nebudou.

    Reakce obchodu 1122.cz

    Vážený zákazníku, pokud zboží objednáváte přes svátky je logické , že objednávku nelze vyřídit, slušně jsem Vás informoval s omluvou o situaci se zbožím.
    Prodej zboží by bohužel ukončen, ale pokud máte potřebu se negativně vyjádřit tak s tím nic nenaděláme a můžeme se snažit sebevíc.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    11 dní od zaplacení a zboží nemám, žádná odezva, čekám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám

    Reakce obchodu 1122.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste spokojen, ale
    můžete mi prosím poslat kopii objednávky? V našem systému žádná nevyřízená objednávka nefiguruje, budeme se snažit Váš problém vyřešit.
    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádné
    • Vše je pomalé a málo přehledný web

    Kdyby vylepšili web a rychlost práce se zbožím, asi by to byl fajn obchod

    Reakce obchodu 1122.cz

    Dobrý den,
    velmi náš mrzí, že jste nebyl spokojen, většina našich zákazníků je spokojena je, rychlost webu je závislý na vašem připojení, ne na naší platformě, pokud i přes to máte nějakou konkrétní připomínku budeme rádi za reakci.
    Děkujeme tým 1122.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.