Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvádějí nepravdivé informace ohledně cen a žádná komunikace při řešení problému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka 23-02-2018.
    Zboží ani po 2. urgencích nedorazilo.
    Telefonické spojení nefunguje.
    Na e-mail reagují až po několika dnech nic neříkající odpovědí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedošlo ani po 3 týdnech a několika urgencích, oni tvrdí, že odeslali, nicméně do přepravy balík daný nebyl.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Poměr cena / výkon
    • Velmi dlouhá dodací lhuta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • už tři týdny čekám na zaplacené zboží
    • platba předem -už nikdy
    • obchod tvrdí ,že zboží předal dopravci. Dopravce tvrdí,že nic neobdržel!!! Naopak předběžnou evidenci balíku dopravce zrušil.
    • už to není ten e-shop , co býval!!! Jsem zklamán!!!
    • chvíli ještě počkám a pak to svěřím právníkovi.
  • 10 %

    • Když zrušili dopravu zdarma (při nákupu nad 690,-Kč), tak výhody žádné.
    • Čekám na dodání 20 dní, obchod nekomunikuje, ještě, že jsem zvolil dobírku.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Spokojenost. Doručeno i převzato bez závad.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V objednávce mi byla nabídnuta možnost balení do kartonu. Z důvodu již dodané poškozené zakázkyvz minulosti jsem tedy zvolila karton. Zboží přesto přišlo jen ve fólii a bylo poškozené ( protržený pytel s granulemi)
    Jinak OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod funguje rychle a bez zádrhelů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto žádná
    • Zboží objednáno s dopravou zdarma, avšak následně v objednávce byla cena za dopravu cca 165 Kč. Objednal jsem granule 2x 10 kg Fitmin cat kitten a v objednávce byla Fitmin Cat Castrate. Zboží mělo stát včetně dopravy 2581 Kč. Nakonec mi přepravní služba zaslala sms, že mi budou doručovat balík za cenu 2937 Kč. Zaslal jsem cca 5 emailů na zoofast a chtěl vše vyřešit, nicméně nikdo nezareagoval ani na jeden email a nikdo nezvedl kontaktní telefon. Objednávku jsem nakonec zrušil a odstoupil od smlouvy. Převravní služba vrátila zboží zpět. Je to tedy naprosto neseriózní obchod.

    Zboží objednáno s dopravou zdarma, avšak následně v objednávce byla cena za dopravu cca 165 Kč. Objednal jsem granule 2x 10 kg Fitmin cat kitten a v objednávce byla Fitmin Cat Castrate. Zboží mělo stát včetně dopravy 2581 Kč. Nakonec mi přepravní služba zaslala sms, že mi budou doručovat balík za cenu 2937 Kč. Zaslal jsem cca 5 emailů na zoofast a chtěl vše vyřešit, nicméně nikdo nezareagoval ani na jeden email a nikdo nezvedl kontaktní telefon. Objednávku jsem nakonec zrušil a odstoupil od smlouvy. Převravní služba vrátila zboží zpět. Je to tedy naprosto neseriózní obchod.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    velice dobrá cena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje , předám to nejspíše svému právnímu zástupci
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízká cena
    • Dlouhá doba od objednání po dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • velmi výhodné ceny (např. psí ganule BritCare o 200Kč na 12 kg oproti jiným levným e-shopům)
    • už nemají rozvoz gratis ani při nákup nad 700 Kč jako mívali (nyní cca 150 Kč)
    • vzhledem k tomu, že se jedná o polský e-shop, je nutné počítat s delší dodací lhůtou, mají to ale uvedeno v podmínkách - takže zákazník je informován (pokud čte dodací podmínky)
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Po precteni recenzi jsem se docela bala, ale zbozi prislo v poradku a rychle.
  • 10 %

    • Dříve byl obchod super a vše vždy bylo v pořádku a jak má být, objednávala jsem od nich přes 3 roky
    • Již přes měsíc z nich nemohu dostat ani objednané granule (přes 5000 kč - 4 pytle) ani peníze zpět na účet, telefony jsou obsazené, nebo je nikdo nezvedá, na emaily většinou nikdo nereaguje a pokud konečně ano, přijdou Vám nesmyslná fakta - třeba že odeslali zboží, ale přepravce o ničem neví atd...
    • Vše začalo tím, že jsem údajně nezaplatila a tak mi stornovali objednávku a od té doby se to vleče, po potvzení o zaplacení sice objednávku aktualizovali na zaplacenou, ale nic víc. Navíc mi zmizela celá historie objednávek, jako bych nikdy neobjednávala. Objednávku jsem stornovala a stále jen čekám....

    Rozhodně nekupujte, nebo neplaťte předem!!! Nestojí za to :(

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Problém s doručovací službou Geis. Dne1.2.18 mi Geis zaslal sms o dodání zboží, dodnes mi nic nedoručili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem opakovaně...nyní se mi poprvé stalo, že zboží nadorazilo...nevrátili mi ani peníze a na emaily nikdo nereaguje...telefon neberou...

  • 40 %

    • Dříve vše ok,jen delší dodací lhůta. Objednávala jsem často,nepravidelně. Byla jsem spokojená.

    Teď Zboží objednáno přes měsíc a půl, zaplaceno. Telefonický kontakt nemožný. Po stornování objednávky a dvojím připomenutí peníze vráceny. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • příliš dlouhá dodací lhůta
    • vysoká cena poštovného