Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, moc jsem zklamaná s obchodem. Při objednávce jsem poprosila o víčko na konzervy. Ale přišly jen konzervy. Volala jsem tam, a bylo mi řečeno že se nevšimli o prosbu.
    Ani se ne omluvili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem spokojená, jelikož jsem si objednala 7 kg granulí Royal Canin Renal pro nemocného psa na dietě a přišlo mi 7 kg Royal Canin Early Renal, V zabaleném balíku to není vidět. Vrátit nelze, jelikož pytel jsou otevřela, abych posléze zjistila, že tyhle granule můj pes nejí, protože několik let je zvyklý na svou dietu.

  • Objednané zboží mělo dorazit ve čtvrtek 30.11., potom mi bylo v obchodě, kde jsem si měla zboží vyzvednout, řečeno, že asi až v patek odpoledne. Dnes je pondělí večer a dosud jsem nebyla informována, že bych si měla zboží vyzvednout. Asi to zavinilo sněžení nebo nevím.

    • Ani za pět dnů se obchod neozval jak to vypadá s objednávkou tak jsem jim zavolala a bylo mě sděleno , že zboží nemají tak jsem objednávku po dohodě zrušila
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi dorazilo z velké části poškozené, a to tak, že jsem jej musela úplně vyhodit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl mi doručen jiný typ veterinární diety než jsem objednal a protože se jednalo o akutní případ, bylo řešení velmi obtížné. Zástupce obchodu byl zřejmě zdatný úředník, ale nic víc, navíc bez omluvy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    týden objednané zboží zatím nedorazilo, na mail nikdo nereaguje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velký výběr
    • Přijatelné ceny
    • Neodeslané zboží ani po týdnu od objednání
    • Eshop neodpovídá na zprávy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před 6 dny a ještě mi nedorazilo. Objednávala jsem dříve u jiných obchodníků, ale zatím nikdy nebyla dodací doba takhle dlouhá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem jsem ještě neobdržela

  • Zboží jsem si objednala a zaplatila! před týdnem a zatím nedorazilo!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nacpat skoro dvoukilové granule do mini krabice tak aby se půlka z nich rozdrtila na prach to mi přijde velice bezohledné, hlavně že máme veterinární dietu ...
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zasilka ne dorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala jsem granule za 996 Kč, přišly mi jiné, na e-mail nikdo nereagoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží mi bylo odesláno až týden po potvrzení objednávky. Objednávala jsem dietní krmivo pro svoji nemocnou kočku. Přesto, že jsem po několika dnech byla pracovnicí e - shopu telefonicky ujištěna, že zboží bylo odesláno, nebylo tomu tak. V tomto obchodě již nebudu nikdy nakupovat.
  • Objednala jsem ubozi pred 10 dny a bohužel nic nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    vysoká cena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Peníze mi odešly z účtu, ale nepřišlo žádné potvrzení o objednávce a zboží nedorazilo. Psala jsem email, ale zatím bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbožíbylo doručeno ale s jinou specifikací než jsem žádal (místo granulí s citlivostí na zuby a trávení mi bylo zasláno granule s citlivostí nakůži)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Celkem dobrý výběr.
    • Skoro nulová komunikace.

    Objednala jsem 20kg granulí pro psa s platbou předem. Po dvou dnech telefonát, jestli vím, že jsem ještě neuhradila (datum splatnosti daleko). Platbu jsem odeslala v Pá - dle banky platba bude připsána násl. prac. den, přičemž Po a Út byly st. svátky a splatnost faktury do St. Ve St v 11h najednou mail, že objednávka byla stornována z důvodu nezaplacení do data splatnosti!!! Tak píšu mail, jak je to možné, že dopo vědí, že neuhrazeno do data splatnosti, když splatnosti je vlastně do 23:59 dnešního dne. Dále jsem sdělila, že zaplaceno již bylo a během pár hodin platba dojde, tedy stoprocentně ve splatnosti.
    NIC!!! Žádná reakce! Čekám a nic. Druhý den odpoledne tam volám. Bez jakéhokoliv vysvětlení nebo omluvy teda že to znovu zaúčtují a granule pošlou. Asi za 2dny zpráva od PPL, že převzali. Nevšimla jsem si ale informace, že zásilka váží 6,8kg. Až když balík přišel (nebyla jsem doma, kurýr mi balík po domluvě hodil za plot), zjistila jsem, že mi místo objednaných 20kg poslali malý balík granulí Hill's.
    Takže znovu píšu mail... že pokud mi do druhého dne dopo nepošlou nějaké jiné instrukce, tak objednám dopravu PPL zpět. Zase NIC! Žádná reakce!
    Druhý den odpoledne tedy jedu do města a podávám na PPL Parcel Shopu. Ihned posílám mail s vyúčtováním nákladů na reklamaci (benzin na cestu do města a ztracený čas vynechám).
    Za pár dní mi přišla vratka peněz. Čekala jsem, že bleskově pošlou správný balík a uhradí náklady na zaslání špatného balíku zpět jim. Místo toho přišly peníze. Bez úhrady poštovného zpět k nim.
    Tak zase píšu mail, že požaduji úhradu nákladů, které mi vznikly v souvislosti s reklamací. Na to reakce, že tedy sice peníze posílají, ale že v takových případech obvykle sjednávají zpáteční svoz oni (zřejmě smluvně levněji). Na to už jsem se zmohla jen na konstatování, že ano, že přesně to jsem čekala, ale protože nebyla z jejich strany vůle to nějak řešit a potřebovala jsem už urychleně správné granule, poslala jsem ve své režii.
    Granule jsem pak raději objednala jinde a přišly bleskově. Tady už objednávat nebudu. Objednávala jsem 3x - první objednávka trvala snad 14dní, než přišla, druhá byla v pořádku, ale potřetí jsem se definitivně poučila, že tady ne, děkuji.