-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Vše
- Nic
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
za hodnocení a doporučení moc děkujeme:)
Spokojenost zákazníka je pro nás na 1. místě a jsme rádi, že jste si vybral právě náš e-shop.
Mějte hezký den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Rychlé vyřízení objednávky a veliká radost ze jsem měl štěstí na poslední kus v černé barvě.
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za doporučení a hodnocení!:) Křeslo stále v nabídce je, ale až s dostupností v září.
Moc nás těší, že celý nákup proběhl k Vaší spokojenosti:)
Hezký den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
- rychlé jednání a doručení
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, potěšilo nás!:)
Věříme, že s tímto herním křeslem budete velmi spojen:)
Mějte pohodový den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- rychlé vybavení zásilky do přepravy
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu a hodnocení. Pokud máme židle skladem, odesíláme ihned, maximálně do druhého dne.
Těší nás, že jste s důvěrou obrátil právě na nás:)
Pohodový den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
- Skvele a ochotne pani v obchode...
- Poradily
- Vedely o cem se bavi
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu, kolegyňkám vyřídíme!:) Jsme rádi, že jste se s důvěrou obrátil na náš e-shop, s potěšením zákazníkům poradíme a pomůžeme s výběrem.
Hezký den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
vše OK
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup a pozitivní zpětnou vazbu. Spokojenost zákazníků je pro nás velmi důležitá.
Mějte krásný den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
vše proběhlo v pořádku, jen tak dál..-
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
to jsme rádi! Děkujeme, že jste se s důvěrou obrátil právě na nás.
Pochvala nás potěšila:)
Mějte hezký den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
- velmi rychlá reakční doba (v neděli objednáno, v úterý přivezeno)
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu:) Jsme rádi, že jste si vybral právě nás a celý nákup proběhl k Vaší spokojenosti.
Ať jste s vybraným kouskem spokojen! Klekačka je skvělou alternativou ke klasickému sezení.
Mějte hezký den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
Spokojenost
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu a doporučení, vážíme si jej:).
Jsme rádi, že jste se obrátila na náš e-shop.
Věříme, že s vybraným kouskem nábytku budete velmi spokojená.
Hezký den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
Skvělá komunikace s obchodem.
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, potěšilo nás.
Jsme rádi, že jste se obrátila na náš e-shop:).
S přáním hezkého dne,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
- rychlé a spolehlivé jednání
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup a pozitivní zpětnou vazbu. Spokojenost zákazníků je pro nás velmi důležitá.
Mějte krásný den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
Byl to můj první nákup. Jsem spokojena. Dokonce tentokrát syn nebrblal při montáži!
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste s důvěrou obrátila na nás a věříme, že s vybranou židlí budete nadmíru spokojení:)
Mějte krásný den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
- Pokud objednáváte s DORUČENÍM, určitě se vyvarujte dodání přes spol. DPD. Balík 4x odložen a nakonec jsem si ho raději vyzvedla osobně na depu DPD.
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
mrzí nás komplikace spojené s doručením balíku - přijměte prosím naši omluvu.
Děkujeme i přesto za pochvalu, vážíme si ji.
Pokud byste cokoliv potřebovala, neváhejte se na nás obrátit.
Mějte krásný den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
- - rychlost dodání
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste se s důvěrou obrátil na nás. Jsme rádi, že jste si vybral právě náš e-shop.
Mějte krásný den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
- komunikativnost, rychlost
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup a pozitivní zpětnou vazbu. Spokojenost zákazníků je pro nás velmi důležitá.
Mějte krásný den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
S eshopem nebyl jediný problém. Od výběru po dodání vše fungovalo bez komplikací.
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za krásné hodnocení a pochvalu, vážíme si ji:).
Budeme rádi, pokud se i příště obrátíte právě na nás.
Ať jste s křeslem nadále velmi spokojen:)
Hezký den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
- velice rychlé dodání
Zboží plně odpovídá popisu na webu
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste se s důvěrou obrátil právě na nás a vybrané zboží Vám naprosto vyhovuje.
Jsme rádi, že celý nákup proběhl k Vaší spokojenosti.
Hezký den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
Obchod v pořádku, problém s doručením - firma Fofr.
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu.
Mrzí nás, pokud nastaly komplikace s doručením a jménem přepravce se Vám omlouváme.
Budeme rádi, pokud nám napíšete více o doručení - zpětná vazba je pro nás důležitá.
Hezký den,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
Taburet super!!!
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme!:) Těší nás, že jste s vybraným taburetem spokojená.
Jsme rádi, že celý nákup proběhl v pořádku.
S přáním hezkého dne,
Ela, zákaznický servis -
Doporučuje obchod
Rychlé, bez problémů, v očekávané kvalitě.
Reakce obchodu zidle-eshop.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste se s důvěrou obrátil na nás. Jsme rádi, že jste si vybral právě náš e-shop.
Mějte krásný den,
Ela, zákaznický servis