• Zboží jsem objednal 28.8.2023 a doposud nedorazilo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    objednal jste zboží, které bohužel nebylo skladem, podle systému jste byl informován ohledně doručení.
    Pokud máte jakýkoliv dotaz, můžete se na nás kdykoliv obrátit:
    [email protected]

    Přeji hezký den
    Karolína, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po třech týdnech nedorazilo, bez vysvětlení.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    objednávku jste vytvořil 8.12. s dodací lhůtou 1-3 týdny. Dne 29.12. jsme Vás informovali o expedici zásilky, následující den Vám byla doručena. Přijímáme zpětnou vazbu, pozitivní a negativní - díky tomu se dále posouváme, ale nerozumíme tedy Vaší negativní recenzi.
    Mrzí nás ale, že nastaly komplikace při sestavení židle, reklamace je v řešení a věříme, že bude co nejdříve vyřešena.

    S přáním pěkného dne,
    Ela, zákaznický servis

  • One detail is missed, needs to buy it myself

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes dlouhodobou objednávku, jste mi sdělili,že nejste schopni do konce roku dodat.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za tyto komplikace. Dle informací od výrobce bude křeslo dostupné až na konci ledna 2022.
    Je nám líto, že nejsme schopni vykrýt Vaši objednávku v termínu, ale jsme ovlivněni situací u výrobce.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • v dubnu jsem si objednal zboží, nic jsem nedostal! A pak dostanu zprávu jak jsem spokojen vy si děláte srandu.Nejraději bych to celé zrušil!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží napsána doba dodání 14 dní, po zaplacení se člověk dozví, že to bude měsíc a za měsíc napíšou, že výrobce nestíhá a doručí ještě o týden později, což se taky nestalo. Obchod neuvádí relevantní informace, podle kterých se zákazník rozhoduje a výrobce evidentně není schopen dostát závazkům. Již druhá zkušenost s tímto výrobcem v krátké době. Ostuda a neschopnost.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou přijměte omluvu za zdržení ze strany výrobce. Mrzí nás, že došlo k prodlení dodání židlí, bohužel nejsme schopni situaci nikterak ovlivnit.
    Sami doufám, že se podobná situace nezopakuje.

    Mějte hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dodáno jiné. Pak poškozené a na druhou reklamaci se nikdo neozval.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    přijměte ještě jednou omluvu za tyto chyby během vyřízení Vaší reklamace.
    Dne 13.1. jsme druhou reklamaci vyřešili a zaslali nový komponent.
    Pokud byste cokoliv potřebovala, neváhejte nás kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový den,
    Ela, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Krátká dodací doba, vstřícné jednání
    • Při telefonické reklamaci jsem v příjemném a vstřícném hovoru dostal doporučení abych vyplnil reklamační protokol, po jeho vyplnění mi takřka okamžitě přišla slušná automatická odpověď a brzy za ní 24.06.2020 další e-mail: ..."omlouvám se za potíže spojené s reklamováním zboží. Reklamaci jsme přijali a budeme Vás informovat, kdy a jak bude vyřízena...." A pak už nic. A židle nejde sestavit. Prkotina - jen nepasují součástky.
    • Židle byla "zabalena" do krabice a celá krabice byla omotána plastem. Nebylo označeno, kde je vrch. Jednotlivé díly byly v krabici volně loženy, některé částečně chráněny igelitem popř. molitanem. Na krabici i na dílech židle bylo znát, že krabice byla mnohokrát převracena, byla pomačkána. Ale to jsem zjistil až po vyproštění krabice z plastového zábalu. Je s podivem, že na židli nebyly žádné škrábance.

    Obchod se tváří velice seriózně, ale zdání zřejmě klame. Telefonista měl mimořádně asertivní projev. Při telefonické reklamaci "prý takovou závadu ještě neměli", takže to je asi důvod, proč nic neřeší. Při tom celý problém je ve špatných distančních podložkách, které mají průměr o cca 1,5 mm větší, než příslušná díra, kam patří.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den, pane Macháni,

    ještě jednou přijměte omluvu za tuto objednávku.
    Reklamaci kolegové již vyřešili. Je nám ale líto časové prodlevy a komplikací.
    Pokud byste cokoliv potřeboval ohledně této objednávky či našeho dalšího sortimentu, určitě nás neváhejte ihned kontaktovat, jsme tady pro Vás.

    S přáním pohodového dne,
    Ela, zákaznický servis

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • přišlo jiné zboží než bylo objednáno

    pošlou Vám něco jiného

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení.

    Zákazníkovi byla nabídnuta výměna zboží, ale zákazník si ponechal původní barevnou variantu.

    Hezký den.
    Monika Krpelíková, zákaznický servis

  • Zboží objednáno 10.11., 15.11. jsem obdržel SMS Geis vám 16.11. doručí balík, 16.11. další SMS zásilka vám bude z provozních důvodů doručována 20.11. a od té doby(píši 22.11. 14:49) vůbec nic

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení našeho eshopu.

    Za přepravní společnost se Vám opravdu moc omlouváme, informaci jsme předali přepravní společnosti s urgencí, aby se podobná situace již neopakovala.

    S přáním hezkého dne
    Monika Krpelíková, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • strašně pomalý obchod 20 dnů je dost,za tu dobu už se dá vyrobit nová

    Byl to můj první a zároveň poslední nákup v tomto obchodě.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás opravdu mrzí, ale u Vámi objednaného zboží byla veřejně napsaná dostupnost 2-3 týdny.
    Zmíněnou dobu takto uvádíme, aby zákazník hned při objednaní věděl už předem, že doba výroby je v tomto případě delší.
    Není proto bohužel v našich silách tuto dobu výroby více přiblížit.
    Objednávka přišla z Vaší strany dne 31.08. a zboží budeme odesílat 15.09.
    Předem děkujeme za pochopení.
    S přáním hezkého dne
    Monika Krpelíková, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po pravdě, spokojenost by byla. Ale zboží nebylo kompletní(chybí jedna područka) Při telefonickém řešení problému jsem byl odkázán na webový formulář s tím že se mi co nejdříve ozve reklamační technik. 9.5 jsem posílal reklamaci tímto formulářem. 10.5 došel email že se omlouvají za potíže a že se brzy ozvou jak a kdy bude reklamace řešena. dnes je 13.5 a žádná zpráva nedorazila. Takže jim dám ještě dva prac. dny a pak budu chtít odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás mrzí, zákazník byl kontaktován a 15.05. mu byla doručena područka. Pokud nastane jakýkoliv problém, vždy se snažíme vyjít našim zákazníkům maximálně vstříc..
    Hezký den přejeme.
    Monika Krpelíková, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odsouhlasí objednávku ,pošle fakturu a zboží není dodáno. Pak telefon že se zboží ztratilo, podruhé zase nebilo na skladě, ale už mám několik faktur, tak nevim co s nima budu dělat, když nemám zboží.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,
    kvůli žádosti o přepsání faktury vznikly tím pádem nové faktury. Co se týká ztráty balíku, bohužel za tu může přepravní společnost. Omlouváme se, daná situace nás velice mrzí, 1.11. byla židle odeslána.
    Přejeme hezký den,
    Doležalová Františka, zákaznický servis.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Objednávka ač byla původně obchodem potvrzena, nebyla zrealizována neboť zboží nebylo k dispozici. O alternativní zboží jsem neměla zájem.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,
    V tomto případě má zákazník pravdu. Zboží se bohužel u dodavatele opravdu dovyprodalo a ten nás bohužel o této skutečnosti neinformoval a dozvěděli jsme se to až na základě této objednávky. Pracujeme na nápravě a zákazníkovi jsme se již ten den omluvili.
    Doležalová Františka, zákaznický servis.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • komunikace se zákazníkem

    raději si zboží koupím v e-shopu,který je více prověřený a doporučený zákazníkem

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatné dodací lhůty. Po 40 dnech zboží nemáme. avízo bylo na čtvrtek minulý týden a zboží zatím nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží nepřišlo kompletní, jeden balík chyběl, několikrát jsem jim musela volat a řešit to.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledný web
    • Dodací lhůta

    Zboží jsem objednal, cena neseděla s heurekou, ale budíž. Na webu bylo napsáno pokud si dobře pamatuji skladem do konce měsíce. Potom v emailu příjde, že dorazí 42 týden. Omluva přišla emailem, že výrobce nestíha. Čekal bych tedy spíše telefon a možnost třeba objednávku změnit/zrušit.