Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    S eshopem nebyl jediný problém. Od výběru po dodání vše fungovalo bez komplikací.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za krásné hodnocení a pochvalu, vážíme si ji:).
    Budeme rádi, pokud se i příště obrátíte právě na nás.
    Ať jste s křeslem nadále velmi spokojen:)

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velice rychlé dodání

    Zboží plně odpovídá popisu na webu

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste se s důvěrou obrátil právě na nás a vybrané zboží Vám naprosto vyhovuje.
    Jsme rádi, že celý nákup proběhl k Vaší spokojenosti.

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod v pořádku, problém s doručením - firma Fofr.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, pokud nastaly komplikace s doručením a jménem přepravce se Vám omlouváme.
    Budeme rádi, pokud nám napíšete více o doručení - zpětná vazba je pro nás důležitá.

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží napsána doba dodání 14 dní, po zaplacení se člověk dozví, že to bude měsíc a za měsíc napíšou, že výrobce nestíhá a doručí ještě o týden později, což se taky nestalo. Obchod neuvádí relevantní informace, podle kterých se zákazník rozhoduje a výrobce evidentně není schopen dostát závazkům. Již druhá zkušenost s tímto výrobcem v krátké době. Ostuda a neschopnost.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou přijměte omluvu za zdržení ze strany výrobce. Mrzí nás, že došlo k prodlení dodání židlí, bohužel nejsme schopni situaci nikterak ovlivnit.
    Sami doufám, že se podobná situace nezopakuje.

    Mějte hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Taburet super!!!

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme!:) Těší nás, že jste s vybraným taburetem spokojená.
    Jsme rádi, že celý nákup proběhl v pořádku.

    S přáním hezkého dne,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé, bez problémů, v očekávané kvalitě.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste se s důvěrou obrátil na nás. Jsme rádi, že jste si vybral právě náš e-shop.

    Mějte krásný den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • Komunikace s obchodem
    • Dobré ceny

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, potěšilo nás.
    Jsme rádi, že jste se obrátil na náš e-shop:).

    S přáním hezkého dne,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše super.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení!:)
    Děkujeme za Vaši důvěru, se kterou jste se na nás obrátil:)

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    - Rychlé dodání
    - komunikace s obchodem slušná a vstřícná
    -Rychlé vyřešení problému,který nastal ze strany dodavatele objednaného zboží.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za pochopení, hodnocení a doporučení.
    Jsme rádi, že až na daný problém, proběhl nákup k Vaší spokojenosti.

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • první dodávka a spokojenost

    první dodávka a spokojenost

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš první nákup a hodnocení, potěšilo nás:).
    Jsme rádi, že jste si vybral právě náš e-shop.

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrá komunikace,zboží došlo poškozené,ne vynou prodejce ale dopravce.
    Při reklamaci ihned odeslali poškozený díl,vše řešeno s velkou ochtou.
    Proto všem doporučuji.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za pochvalu a doporučení, vážíme si toho.
    Mrzí nás, že došlo ke komplikacím na straně přepravce.
    Jsme rádi, že jste se obrátil právě na nás:)

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bez problému

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za doporučení, vážíme si jej.
    Spokojenost zákazníka je pro nás velmi důležitá.

    S přáním pěkného dne,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělá cena židle. Vše proběhlo v pořádku tak jak má. Židle taky bez problémů, tak snad vydrží. Vypadá, že by mohla.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    věříme, že Vás tato dětská židle nezklame jako spoustu zákazníků před Vámi - židle patří mezi nejoblíbenější židličky.
    Děkujeme za pochvalu, potěšila nás:).

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupoval jsem zde poprvé tak nemohu nějak detailně hodnotit. Co mohu pochválit je kontakt se zákaznickou podporou. Zde mi bylo vysvětleno naprosto vše, co jsem potřeboval vědět. Koupil jsem si židli, která mi byla bleskově doručena. Z mého pohledu se jedná o velmi dobrý obchod.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc si vážíme Vaší pochvaly a jsme potěšení, že celý nákup proběhl k Vaší spokojenosti:).
    Děkujeme za doporučení a hodnocení.

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velice rychlé dodání.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste se obrátil právě na nás.
    Ať jste s touto pracovní židlí nadále spokojen!:)

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednavky

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za pochvalu, jsme rádi, že Vám objednávka dorazila včas.
    Budeme rádi, pokud se i příště na nás obrátíte:).

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dodáno jiné. Pak poškozené a na druhou reklamaci se nikdo neozval.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    přijměte ještě jednou omluvu za tyto chyby během vyřízení Vaší reklamace.
    Dne 13.1. jsme druhou reklamaci vyřešili a zaslali nový komponent.
    Pokud byste cokoliv potřebovala, neváhejte nás kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost obchodu,bohužel chyba na jednom závitu řidle-nešlo zešroubovat.Dodáno službou PPL až 5.1.2021

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za případné komplikace, pokud budete mít jakýkoliv problém s židličkou, neváhejte se na nás obrátit.
    Děkujeme za Vaše doporučení a hodnocení:)

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Milé jednání, rychlé dodání zboží.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den, Péťo,

    děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu:).
    Jsme rádi, že nákup proběhl k Vaší spokojenosti, což je pro nás nejdůležitější:).

    Hezký den,
    Ela, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo jak má, spokojenost.

    Reakce obchodu zidle-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za pochvalu.
    Těší nás, že nákup proběhl k Vaší spokojenosti.
    Jsme rádi, že jste se obrátil právě na nás:)

    Přejeme Vám pohodový vánoční čas,
    Ela, zákaznický servis