Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ČEKÁM UŽ DESET DNÍ A STÁLE NIC !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zruší objednávku a ani to nenapíše.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem zvyklí na vyhrožování, nikdy se mi to ještě nestalo.
    (Zveřejněním osobních údajů)

  • zatím jsem zboží neobdržela, tak nemohu hodnotit. Přijde mně dost dlouhá doba od objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemám po týdnu žádnou informaci o stavu zakázky :-(
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost, komunikace
    • bohužel nespokojenost se zbožím a pak následné problémy

    Doporučuji si pořádně dopředu přečíst obchodní podmínky, na vrácení máte jen 14 dní - což není u eshopu obvyklé, navíc nedostanete zpět náklady na poštovné

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    nedošly mi platební pokyny tak doufám, že to aspoň pošlou na dobírku, i když jsem to chtěla platit převodem. Ale email s pokyny nedorazil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost

    Sice se jedná o repasované zboží, takže člověk počítá s určitým stupněm opotřebení. S čím ovšem nepočítá, že ze čtyř šroubů držících nenaklápěnou plochu jeden nemá protikus, takže jakoby nebyl. Navrch tato část byla ulepená, jakoby poslednímu klientovi, který stolek používal, na něj ukápla marmeláda a někdo jej jenom otřel a neumyl. Opakuji, u použitého zboží je jasné, že nese známky opotřebení. Ovšem zároveň se předpokládá, že je zboží prohlédnuto a opraveno.

    • tento výrobek je určen pro zdravé lidi,kteří se mohou ohýbat a když se ohýbají tak jej nepotřebují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Původní nástavce byly z měkké pryže ze spodu označené B20 a z boku měly značku motýla. Mohli by jste mi sdělit, kdo je vyrábí a kde by se dali zakoupit? Ve Vašem sortimentu jsem je nenašel a bohužel jsou uvedeny průměry a barva, ale materiál ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím zboží nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem vkládala zboží do košíku bylo skladem, hned jsem objednala. Přišel mi e-mail, že zaevidovali objednávku. Poté přišel další e-mail, že zboží vyprodali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po třech dnech mě STORNOVALI OBJEDNÁVKU !!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • Pěkně zabaleno
    • Předražené poštovné
    • Nesrozumitelné a zavádějící e-shopové stránky u některého zboží, kvůli kterému jsem musel objednávat a platit na dvakrát, než jsem pochopil zavádějící princip stránek u některých produktů.

    Chtělo by to zesrozumitelnit eshopové stránky u některého zboží, jinak budou zákazníci zklamáni, jako já, že objednali, zaplatili a obdrželi něco, co nechtěli a pak museli objednat znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nerozumí tomu co prodávají
    • Zaslané zboží neodpovídalo specifikaci na internetu a ještě se mnou dohadovali, že neudělali chybu
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Barvy zboží na webu neodpovídají reálu (objednávala jsem fialové koncovky na hole, dorazily koncovky, které byly spíš lila).
    Nejvíc mě ale nesedlo jednání operátora obchodu. Při objednávce jsem omylem odklikla dopravu, která je možná jen pro zahraničí, a následovala telefonická přednáška o tom, jak Češi nečtou obchodní podmínky. Přitom jsem se s pánem nijak nehádala, překouknout se může každý a dá se to vyřešit rozhodně elegantněji.

    • otočná deska byla sice rapas, ale dorazila tak zaprasená, že bylo nutné ji 2 dny prát v savu, aby se jí člověk neštítil vzít do ruky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám prostě co hodnotit, protože zboží ani po 10-ti dnech od objednání ještě nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží přišlo poškozené,viditelně manipulací při balení zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ceny zboží
    • dlouhá doba vyřízení objednávky

    Objednávku zboží jsem uskutečnila ve čtvrtek a zásilka byla odeslána až následující pondělí. Přišla v poškozené krabici. Což sice není vina obchodu, ale předpokládla jsem, že když se nejedná o zrovna levné zboží, navíc v předvánočním čase, bude řádně zabaleno. Zboží bylo pouze ledabyle obaleno bublinkovou folií. Manipulace s krabicí zapříčinila, že se jedna důležitá součástka pro funci uvolnila a zřejmě cestou ztratila. Jelikož jsem objednanou věc potřebovala co nejdříve reklamaci jsem neřešila a danou součástku si nechala vyrobit. Pokud by se ale stalo něco podobného někomu, kdo nemá takové možnosti jako já, bude pro něj zkušenost s tímto obchodem daleko smutnější než pro mě.