• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala v Sebranicích 9.11., od té doby mi poslali jen dotaz, že mnou požadované zboží nemají a nabídli mi náhradu, což bylo stejné, jako mnou objednané zboží. To jsem potvrdila s dotazem, jestli si mohu následující den zboží vyzvednout. To jsem se nedozvěděla a dále nekomunikují, Ještě, že jsem neplatila předem. Zboží jsem si musela objednat jinde.

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Vážená paní Lorencová, velice vám děkuji za negativní recenzi. 14.11. jste mi napsala, že se zítra stavíte. Počítal jsem s tím. Nestavila jste se pro objednaný produkt a napsala tento podivný text. Nu co se dá dělat. Mějte se dobře, ať vám zdravíčko slouží. :-D s láskou v srdci Zdeněk Frajman

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zprvu se ceny nezdály vysoké, a nabídka jakž takž. Po objednání se však obchod ozval, že dva uzly pro psy s cenou každého okolo 130,-, které byly uváděné skladem nejsou, a nabídl mi místo nich uzly v jednotkové ceně okolo 210,-.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • výhoda obchodu je rychlé vyřízení obj.
    • Obchod nezaslal objednávku na dobírku nemám internetové bankovnictví.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo skladem a nedorazilo, že ho nemají

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Hezký den, omlouvám se za prodlení v doručení Vaší objednávky. Bohužel BEZDRÁTOVÁ ZESÍLENÁ SLUCHÁTKA K TELEVIZI PRO NEDOSLÝCHAVÉ AR-TV, jsem v den Vaší objednávky vyprodal ze skladových zásob a naskladnění nových se nečekaně prodloužilo. O výpadku dodávek ze zahraničí jsem Vás informoval obratem. Nakonec byla objednávka na Vaší žádost ukončena a bez odkladu vyplacena.
    Věřím, že zůstanete nám nakloněna pozitivně.
    S pozdravem a přáním trvalého zdraví Zdeněk Frajman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaný produkt nebyl doručen. Zásilkovna mi sdělila, že zásilka je nadlimitní hmotnosti a tudíž nelze doručit.

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Hezký den, omlouvám se za prodlení v doručení Vaší objednávky. Omylem jsem zásilku zaslal zásilkovnou, na Vaše zadání. Bohužel balík byl vrácen zásilkovnou jako nadrozměrný i s příplatkem.
    Produkt Litinový hrnec kulatý 32 cm - zelený, byl dodán obratem kurýrem ppl. Věřím, že budete spokojena s kvalitou produktu a zůstanete nám nakloněna pozitivně.
    S pozdravem a přáním trvalého zdraví Zdeněk Frajman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám dárek který mne byl slíben

    Zboží jsem si objednala 12.12 jako dárek na vánoce pro manžela bohužel nepřišlo.

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Hezký den, Vaši objednávku jsem přijal 12.12 , jelikož objednané zboží nebylo skladem - Ostrý zrak - bylinný čaj sypaný, 50 g, zásilku jsem předal zásilkovně k doručení po 6 pracovních dnech 20.12. k doručení. Bohužel chybou zásilkovny, přetížení depa, byla zásilka na zvoleném výdejním místě 29.12. Vyzvednuto bylo 3.1.
    V předvánoční době, v Prosinci doporučuji spíše než zásilkovnu využít kurýrních služeb, které nabízíme v našem rodinném eshopu, třeba PPL nebo WEDO. Tito i v předvánoční době doručují do 48 hodin.
    Věřím, že zůstanete nám nakloněna pozitivně.
    S pozdravem a přáním trvalého zdraví Zdeněk Frajman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouha doba dodani

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Hezký den, zásilka byla doručena do 5 pracovních dnů. Vrácený balík jsem převzal. Byl dodán a vrácen návlek na nohu, dle objednávky.
    Peníze zaslány zpět na uvedený účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to přesně týden, co jsem objednala ecocoffee hrnek. Nic nepřišlo. Ani zpráva kdy bude objednávka doručena... A to jsem ho potřebovala do soboty, měl být jako dárek...

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Hezký den, došlo k vyprodání produktu. Psal jsem email s informací 3 dny po vytvoření objednávky. Omlouvám se za způsobené komplikace.
    Věřím, že zůstanete nám nakloněna pozitivně.
    S pozdravem a přáním trvalého zdraví Zdeněk Frajman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před pěti dny jsem zboží objednala a zaplatila a do dnešního dne nedorazilo. Proč ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi ještě nedorazilo.10dni od zaslání peněz. Ani email,ani zpráva o tom kdy dorazí. Když jsem se dovolala,tak mi bylo slíbeno,že zboží pošlou,ale po 4 dnech stále nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají to co nemají, a behem koupení mi navíšili cemu nez byla uvedena o nekolik stovek.

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Hezký den paní Krupičková, děkuji za negativní recenzi. Poslední Proteinely koupil zákazník před Vámi. Následně jsme se domluvily i na navýšení ceny a termínu dodání, myslel jsem, že budete spokojena. S pozdravem Frajman

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zásilka odešla 9 a dorazila až 10 dnů po objednání.

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Hezký den, omlouvám se za prodlení v dodání Vaší objednávky. Důvodem doručení 8 den po obdržení objednávky, bylo opoždění v dodání medoviny od dodavatele.
    Věřím, že zůstanete nám nakloněna pozitivně.
    S pozdravem a přáním trvalého zdraví Zdeněk Frajman

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vrátili peníze bez průtahů
    • Týden jsem čekal na zboží, které měli mít na skladě
    • Po týdnu mi poslali jiné zboží

    Po objednávce mi volali, že zboží nemají, zda počkám. Počkal jsem a po týdnu mi přišlo jiné zboží, které jsem vrátil. Mají tam evidentně chaos.

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Hezký den, po přijetí objednávky jsem Vás informoval, že poslední kus Zdravotní klín na sezení je poškozen. Souhlasil jste, že si počkáte na naskladnění nových. Omlouvám se za doručení jiného produktu. Tento jsem si svezl kurýrem zpět a obratem vyplatil Vaši objednávku.
    Věřím, že zůstanete nám nakloněna pozitivně.
    S pozdravem a přáním trvalého zdraví Zdeněk Frajman

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zatím jsem na vážkách, jak vyhodnotit kvalitu tinktury. Dle mého léčitele je účinnost pouhých 10%, což je tedy lepší než nula. Zvažuji použití přípravku, neboť výsledek je neměřitelný.
    Z tohoto důvodu ZATÍM nemohu doporučit. Pokud dojde u mě ke změně názoru, rád se zmíním.
    Jinak vyřízení objednávky a doručení EXELENTNÍ.

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Hezký den, ceníme si každého názoru. Lidé s Clarkii najdou lepší kvalitu života. S pozdravem Frajman Zdravíčko

  • Zatím nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota s vyřízením objednávky. Výmluvy typu jsou svátky a naše rodinná
    firma má zavřeno ,Doručíme vám zboží nejdříve 6 ledna . Je s podivem ,že úplně jiná firma ve stejném období objednávku doručila již ke 30.1.2019 a to jsem si objednával zboží ve stejný den . A také to byla malá rodinná firma ,ale je tu rozdíl přístupu k zákazníkovi. Takže už nikdy víc " Zdravíčko!

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Dobrý den, pane Zeman, předem Vám děkuji za hodnocení. Jste náročný zákazník, všichni ostatní naši zákazníci to pochopily, že je sklad zavřený a doprava nejezdí. Nu nejde se zavděčit všem. I tak, Vám přeji vše dobré do nového roku a hlavně Zdravíčko.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 10 dnů se obchod vůbec neozval a po 10 dnech mi oznámil, že odesílá jen její část.

    Reakce obchodu Zdravíčko

    Zdravíčko, paní Johano, předem se Vám omlouvám, za prodlení. Objednávku jsem dostal 2.5. před 13h ve čtvrtek. Z důvodu s.svátku 8.5. ve středu, jsme dostaly zboží od dodavatelů 10.5. Krabice jsem rozbalil v neděli 12.5. Zjistil jsem, že dodavatel již produkt Artivit sirup vyprodal a nám nedodal. O vzniklé situaci, jsem Vás obratem informoval, že tedy budu expedovat jen jeden ze dvou objednaných produktů. Jako kompenzaci jsem neúčtoval 30kč dobírku.
    S přáním zdraví Zdenny Frajman

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka byla 18.6.2018 a zaplacena převodem a zboží stále nikde...:-(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouhá dodací lhůta