Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nedoručili vše, co bylo uvedeno na faktuře, ihned oznámeno telefonicky, že něco chybí, uvedli, že chybějící věc zašlou a NIC

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Zákaznice dostala vše, co si objednala a zaplatila. Zapomněli jsme však přibalit dárek zdarma, který jsme zákaznici slíbili. Tato skutečnost nás samozřejmě velice mrzí a díky tomuto "upozornění" naši chybu napravíme a zákaznici pošleme slíbený dárek v nové zásilce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací doba, neochota.

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Je pravda, že v posledních dnech před vánočními svátky je nápor na dopravce vysoce navýšen a v důsledku toho může doručení zásilky trvat déle, než je obvyklé. Máme za to, že právě v tomto období s tím každý soudný člověk počítá. V e-shopu se vždy maximálně snažíme o to, aby každá objednávka byla odeslána co nejrychleji a tedy co nejdříve předána dopravci k doručení. Samozřejmě nás mrzí, když se doručení zásilky zpozdí, ale když nám někdo nadává do telefonu i ve chvíli, kdy už ví, že zásilka byla předána dopravci a je už na cestě, přijde nám to malinko nadbytečné.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pomalé doručenie

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Objednávka byla vytvořena v sobotu 12.8. V pondělí 14.8. potvrdila banka příjem úhrady této objednávky, téhož dne byla objednávka zabalena a hned následující den předána dopravci k doručení. Jelikož se jednalo o mezinárodní přepravu s doručením v zahraničí, jsou 3 dny na dopravu zcela běžné a zásilka byla dne 18.8. doručena zákaznici na její adrese. Když uděláme chybu, tak to přiznáme a omluvíme se a samozřejmě vždy nabídneme i přiměřenou kompenzaci. Ale zde opravdu nevíme, co by se dalo udělat rychleji. Je bohužel velmi snadné psát nesmyslné recenze a poškozovat jméno obchodu, který se pro své zákazníky snaží vždy udělat maximum, aby své zboží dostali v době co nejkratší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi málo informací o stavu objednávky. Dokud jsem nevznikla dotaz,nevěděla jsem proč stále nemám produkty u sebe.

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Ke každé objednávce jsou odesílány AUTOMATICKÉ potvrzovací SMS i e-mailové zprávy. Obdrželi je vždy všichni naši zákazníci a je tedy téměř nemožné, aby k této objednávce nebyly odeslány.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlhá doba dodania - v utorok zaplatené, v piatok ešte tovar nedoručený.

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Velmi se zákaznici omlouváme za opožděnou expedici objednávky, která byla způsobena prodlevou mezi objednávkou a její platbou. V této lhůtě byl jeden z objednaných produktů vyprodán a čekali jsme 2 dny na jeho naskladnění. Poté byla objednávka bez dalšího meškání odeslána.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se mnou vůbec nekomunikuje. Mám vážné zdravotní problémy a objedndala jsem si silný léčebný doplněk, který mi vždy pomůže, ale za celý týden ani jedna zpráva v jakém stavu je má objednávka.

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Ke každé objednávce jsou odesílány AUTOMATICKÉ potvrzovací SMS i e-mailové zprávy. Obdrželi je vždy všichni naši zákazníci a je tedy téměř nemožné, aby k této objednávce nebyly odeslány. Kromě toho je u přípravku uvedeno, že je distribuován až na základě zákaznické objednávky a doba dodání je zde tedy delší, 4-6 pracovních dnů. Je nám velmi líto, že paní Schlosserová je nespokojena s komunikací, ale nemyslíme si, že by jsme něco zanedbali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Máme zboží zaplacené ale zatím nedoruceno

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Velmi nás mrzí tato situace, zásilka byla dne 9.2 předána dopravci k doručení. Zákaznici posíláme novou zásilku se zbožím, které si objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba bola uhradená prevodom a prišla mi dobierka, čakacia doba príliš dlha

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Avizovaná platba platební bránou GoPay neproběhla a proto byla zásilka odeslána s dobírkou. Následná platba bankou přišla až po odeslání zásilky. Zákaznici jsme se omluvili, vysvětlili situaci a okamžitě zaslali peníze zpět na její účet. Zdálo se, že vysvětlení chápe a že i omluvu přijala ....
    Objednávka byla přijata ve středu 7.4. a odeslána ve čtvrtek 8.4. v úterý 13.4. byla připravena na Zásilkovně k výdeji. Jelikož doručení zásilek na Slovensko je nejméně o 1 den delší než v rámci ČR, nezdá se nám, že by doba doručování byla dlouhá.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručenie na adresu podľa dohody s kuriérom

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Děkujeme Vám za hodnocení, nevíme sice, proč náš obchod nedoporučujete, když neuvádíte žádné zápory, ale i tak se budeme těšit, že se k nám třeba jednou vrátíte.

    • Pleťová voda Larens přišla v roztrhané krabici.Zatím nemohu posoudit kvalitu zboží,protože je chci dát jako dárek a připadá mi nevhodné dávat kosmetiku v roztrhané krabičce,protože to vypadá jako použité.

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Velmi nás mrzí, že Vám zásilka nebyla doručena ve stavu, v jakém jsme ji na Vaši adresu odeslali. Mechanické poškození zásilky během přepravy se stává velmi zřídka, ale zcela vyloučit se nedá. Ve chvíli, kdy e-shop předá zásilku dopravci, již bohužel, nemá možnost přepravu a doručování ovlivňovat. Je škoda, že jste nás o vzniklé situaci neinformovala, bez váhání bychom Vám zaslali nový přípravek, abyste svůj vánoční dárek mohla předat v tom nejlepším stavu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Čekala jsem na zboží o dost déle, než mi bylo psáno v mailu. Šampon byl zabalen pouze do bublinkové obálky, byl do ní vložen s otevřeným uzávěrem a třetina ho vytekla.

    Reakce obchodu Zdravá Pokožka

    Děkujeme za tuto zprávu, je škoda, že jste neinformovala také pracovníky e-shopu, zboží bysme Vám samozřejmě vyměnili. Bublinkové obálky používáme pravidelně a doposud jsme s tím neměli ani jedinou negativní zkušenost. Určitě však nikdy nevkládáme zboží do zásilky s otevřeným uzávěrem. Objednávka byla učiněna v pondělí avšak platba byla připsána až ve středu a v pátek byla zásilka odeslána. nemyslím, že je to nějaká nepřiměřená lhůta.