• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při nákupu v tomto shopu jsem nebyla informována, že tituly se teprve shání na internetu. Tváří se, že je mají naskladněné v kamenném obchodě. Na internetu si je mohu sehnat sama. Nákup hodnotím negativně, jelikož se mi nikdo z obchodu neozval, ani v jaké fázi se dodávka nachází. Čekám již skoro 14 dní!!!

    Nákup přes tento shop nedoporučuji, na stránkách neúplné informace, komunikace silně vázne, pokud je vůbec nějaká!

    Reakce obchodu Zámecké knihkupectví

    Očekávali jsme že tato zákaznice přijde s omluvou !!!! Její objednávka k nám na prodejnu dorazila 19. 12. / Všechny knihy byly připraveny k vyzvednutí o 2 dny později. Celkem 3 x jsme byli v kontaktu. / mail, osobní návštěva, sms / Na vyzvednutí měla paní učitelka ještě celé 4 dny, protože obchod byl otevřen každý den až do Štědrého dne.
    Proč nepřišla, netušíme !!!!

  • V době objednávky byla kniha "skladem" a přesto jsem dostala informaci, že je již kniha rozebrána.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    K obchodu nedošlo. Přišla mi zpráva, že tento titul nemají a že mě vedou v evidenci. Stále čekám, kdy se ozvou. O knihu mám velký zájem.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Max procvičení si trpělivosti a shovívavosti.
    • - neprofesionalita
    • - špatná organizace času a zřejmě i života
    • - naprosto otřesný přístup k zákazníkovi

    Vyhněte se obloukem.
    Paní mi ohledně odeslané objednávky volala v neděli v 8:30 ráno a ještě se cítila dotčená, když jsem ji poprosila, ať zavolá v pracovní den.
    2-3 týdny jsem čekala na knihu nebo zkontaktování, až jsem jí nakonec sama zavolala.
    Paní prý "jen tak náhodou" přehlédla to, že zboží nemají naskladněné. A řekla mi, že to bylo asi proto, že jsem chtěla, aby zavolala jindy.
    Upozornila jsem ji na neprofesionální přístup. Moje poznámka byla okomentována manipulativním mailem ve stylu: mám rodinu, čas pro ni dávám vám... prostě hrůza. Skoro to vypadalo, jako by chtěla, že padnu na kolena a budu jí děkovat za to, že u ní můžu nakupovat a ona se bude chovat jako ostatní prodejci = doručí zboží včas, na případné změny doporučí profesionálně a bude mít zákazníka na prvním místě.
    Totální neprofesionální fušerka, co se snaží podnikat, ve vlastním zájmu nakupte jinde.

    Reakce obchodu Zámecké knihkupectví

    Dobrý den, opravdu je nám líto, že jsou stále "zákazníci" kteří "nakupují" s úmyslem poškodit, přičemž uvádí nepravdivé informace. Nedovedu si představit, co tak hrozného, mohlo tuto ženu potkat, že je v ní tolik zloby a zákeřnosti ... ale kam se ztratila lidskost? Jsem přesvědčena, že každý druhý by v tomto případě zvažoval žalobu za veřejné poškození ... ale Vánoce jsou svátky klidu a pohody.

    Internetové obchody jsou v provozu 24hod. denně spec. před vánočními svátky. Tento komfort je pro většinu lidí poměrně příjemný. Pokud nemůžeme vyhovět, snažíme se reagovat na Vaše objednávky okamžitě a tedy i v neděli v dopoledních hodinách (10 dnů před svátky). Což se v tomto případně nesetkalo s pochopením...

    Hana Hromádková
    Zámecké knihkupectví

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dalsi z rady obchodu,ktery nabizi neco, co neni schopny dodat.

    Reakce obchodu Zámecké knihkupectví

    Víme všichni, že člověk udělá chybu, stejně tak selže i technika. Je pravda, že se nám v nabídce skutečně objevil titul, který byl více než jeden rok vyprodaný. V tento jeden jediný den na žádanou knihu přišly celkem 4 objednávky. Všem zákazníkum jsem ještě ten den zavolala a omluvila se. Měla jsem pocit, že všichni pochopili ...
    Je možné, že by pán, který nás takto ohodnotil, nikdy neudělal chybu a má kolem sebe techniku, která nikdy neselhala ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • knihu jsem objednala začátkem ledna, obchod se od té doby vůbec neozval a nyní mi přišel mail, zda jsem spokojená. Nejsem, protože obchod nepovažoval za důležité sdělit, že knihu vůbec nemá a tudíž neposlal.

    V žádném případě nedoporučuji.

    Reakce obchodu Zámecké knihkupectví

    Prosíme své zákazníky, aby objednávce věnovali více pozornosti.
    Tato zákaznice přehlédla tučně a červeně zvýrazněný text s informací, že kniha skladem není, ale bude vydaná opět koncem ledna.
    Není v našich možnostech a možná by i mnohého zákazníka obtěžovalo, kdybychom si ještě telefonicky ověřovali zda nedošlo k přehlédnutí
    důležitého sdělení.

    Zámecké knihkupectví

  • Objednala jsem si zboží 15.12 a do dnešního dne do 3.1 jsem neobdržela žadnou zprávu ani imeil od obchodu ohledně objednávky takže nejsem spokojená

    Reakce obchodu Zámecké knihkupectví

    Co k tomuto hodnocení říci ? Je těžké se bránit, když neznáme důvody a pohnutky zákazníka. On sám hned
    následující den celou svou objednávku zrušil. Potom jsme pouze vyhověli jeho přání.!!! Nyní naši práci takto hodnotí - jak smutné.
    Je možné, že zapomněl k čemu se před třemi týdny nakonec rozhodl, nebo objednával na více místech a ztratil přehled ?
    To se asi těžko dozvíme, protože nezvedá telefon.
    Zámecké knihkupectví

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobrý den, nevím co se stalo, ale zboží, které jsem si objednala nedošlo, ani se mi nikdo z obchodu neozval od odeslání objednávky. Může být také chyba na straně pošty, proto nechci hned odsuzovat obchod. Ale trochu jste mě zklamali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vstřícná komunikace
    • nepravdivé informace o zboží skladem

    Objednala jsem zboží, kde bylo uvedeno skladem. Toto byla nepravdivá informace. Sice proběhlo několik omluvných telefonátů, komunikace vstřícná, ale zboží dodnes - 10 dni od objednání nedorazilo.

    Reakce obchodu Zámecké knihkupectví

    Dobrý den,
    bohužel tato situace nastává v okamžiku, kdy je určitý titul vyprodaný v celých Čechách a u nás na prodejně leží (velmi často poslední kousek), tím pádem figuruje i v nabídce našeho internetového obchodu. Právě v tomto čase nastane situace, že na požadovanou knihu dorazí více objednávek v jeden den resp. v krátkém časovém rozmezí několika hodin. Aktualizace našeho internetového obchodu probíhá 1-krát za 24hodin. Může se stát, že je kniha v časovém rozmezí do další aktualizace uvedená stále skladem, přičemž už je dle uvedených obchodních podmínek, (se kterými jste musela souhlasit), prodána prvnímu zákazníkovi, který si ji u nás objednal. Vzhledem k plánovaným aktualizacím zásob nelze těmto podobným situacím předejít. Naštěstí musím říct, že většina zákazníků tento logický problém pochopí. Stejná situace nastala i ve Vašem případě. Přesto, že jsem Vám hned telefonovala a slíbila knihu získat, (v tomto případě byla šance mizivá), nám se to podařilo a knihu jsme pro Vás sehnali. Byla jste přece o všem informována každý den.
    O to je smutnější, že jste nás na HEURECE hodnotila v neděli, přestože jste od pátku věděla, že kniha pro Vás byla již na cestě!!

    Víc jsme skutečně dělat nemohli a vaše prosba, abychom se na Vás nezlobili, bohužel toto hodnocení nezmění.
    Zámecké knihkupectví

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uváděné zboží skladem není skladem !

    Reakce obchodu Zámecké knihkupectví

    Vážený zákazníku,
    nezbývá mi, než reagovat na Vaše neoprávněné záporné hodnocení naší práce. Podívejte se, prosím, ještě jednou na všechnu naši společnou korespondenci. Pouze připomínám.
    Vaše objednávka na knihu došla 10. 12. v 8,37. O 30 minut později, tedy v 9,07 jsem Vám odepsala, že kniha je vyprodaná, protože jsem ji měla na stole a právě balila zákazníkovi, který si ji objednal předchozí večer. Omluvila jsem se a napsala jsem Vám, že dotisk je naplánován o 6 dnů později, přesně na 16. 12. Váš dotaz " jak to vypadá s dotiskem "
    jste nám odeslal v sobotu v nočních hodinách 17. 12. Protože na prodejně netrávíme 24 hodin o sobotách a nedělích, otevřela jsem Váš dotaz v pondělí ráno, ale to už byl balíček zabalen a připraven k odeslání. Jistě si vzpomenete, že jsem Vám ještě v ten den telefonovala, abych se ujistila, ale vy jste objednávku zrušil. Zákazník, který knihu nakonec získal místo Vás, byl velmi šťastný,protože už nedoufal, že knížku sežene. Jeho upřimná radost byla pro mne lékem a tou pravou odměnou.
    Přesto, že jsem neporušila ani jedno jediné své slovo, jste náše knihkkupectví ohodnotil nejhorší známkou. Knihy prodávám více než 30 let a mám svou práci opravdu ráda, proto se snažím být poctivá k sobě i ostatním. Nebudu Vám oplácet stejným, proto Vám upřimně přeji všechno dobré v tomto roce, aby Vaše snaha a práce, kterou poskytujete,byla hodnocena spravedlivě a zpětná vazba Vás jen těšila.
    Hana Hromádková

    Děkuji firmě Heureka, že nám dává možnost bránit se.