• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoli zboží bylo v nabídce, po objednání obchod moji objednávku zrušil bez jakékoli domluvy.

  • Tovar ešte nedorazil,som z roho znechutená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží co psali,že je skladem, vůbec neměli a ani o tom neinformovali.Až po
    telefoní urgenci se ozvali,že zboží bude až za 14 dní!!

    • obchod nabízí zboží za 70,- Kč a místo aby přiznal že zboží chybně ocenil, zruší objednávku, s odůvodněním že zboží právě doprodal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží jsem musela vrátit,poslali mi jiný motor než jsem si objednala.

    Reakce obchodu Zahrada Vysočiny

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace, chyba byla opravdu na naší straně. Bohužel, správný motor jsme nedokázali dodat, takže jsme vrátili peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zjevně nenabízí to co má uvedeno v sormimentu zboží.
    • No, spíš to asi není ani obchod. S něčím takovým se lze setkat dnes už opravdu ojediněle a soudím že pod hranicí 1%. Ono objednat si zboží a oni Vám za tejden napíšou že ho pošlou ve čtvrtek a nepošlou nic a přitom pořád ono zboží nabízejí k prodeji, tak to není podle mě normální.

    Nepoužitelný, nedokážu si vysvětlit jakou aktivitou se "obchod" zabývá, ale pokuď neprodává to co nabízí tak se lze těžko domnívat o jakou činnost vůbec jde. Podle e-mailu co od společnosti přišel lze usuzovat že osoby nejsou Českého původu protože mi připadá že ony meily byly přeloženy na translátorech a "obchodníci" co je napsali vůbec tomu co nabízí "jakoby k prodeji" vůbec nerozumí.

    • nelze provést transakci debetní kartou - opakovaně odmítnuto
    • objednávka nedorazila

    nespolehlivý

    Reakce obchodu Zahrada Vysočiny

    Dobrý den,

    dle našeho platebního systému zákaznice špatně zadávala údaje z karty. Doporučili jsme jí provést objednávku na dobírku, což také využila. Zboží bylo na objednávku s dostupností 10 dní, proto v době psaní komentáře zboží ještě neměla. Zásilka už ale byla zákaznici odeslána a až na komplikaci s platbou vše v pořádku proběhlo.

    Hezký den,
    Zahrada-Vysočiny.eu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zasielanie objednávok inými prepravnými spoločnosťami....

    Reakce obchodu Zahrada Vysočiny

    Dobrý den, patrně se stala chyba v dodání poštou. Zásilka byla už od 5.5.2015 uložena na poště. Zákazníka jsme informovali a dnes si zboží úspěšně vyzevdnul.

    • Špatná komunikace,po 11 dnech zboží nedošlo.

    Reakce obchodu Zahrada Vysočiny

    Zákazník si objednal zboží s dostupností do 3 dnů, platba převodem. Info o vyskladnění a odeslání zboží bylo provedeno 22.8.2013. Z naší strany tedy vše proběhlo v pořádku.

    Z výpisu sledování zásilky České pošty jsme zjistili, že nastal problém při převzetí zásilky. Po neúspěšném pokusu o doručení byla zásilka 23.8.2013 uložena na poště. Zákazník si ji přebral až dnes 30.8.2013. Bohužel až den po záporném hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím jsem žádné neobjevila
    • Zboží nemám a snaha jakkoliv navázat komunikaci vyšla naprázdno (telefon nikdo nebere, na e-mail neodpovídá)

    Špatné

    Reakce obchodu Zahrada Vysočiny

    Zákaznice si objednala zboží den před začátkem dovolené (která byla vyznačena na titulní stránce e-shopu) a u produktu, který si vybrala jsme při balení bohužel zjistili, že neobsahuje české popisky ani návod. V takovém stavu jsme produkt nechtěli zaslat a tuto situaci jsme řešili s dovozcem. Ale vzhledem k tomu, že i dovozce měl dovolenou, mohli jsme objednaný produkt expedovat až po našem návratu, tedy 12. den po obdržení objednávky. Ihned po dovolené jsme o tom zákaznici telefonicky uvědomili a ona s tím byla srozuměna. Recenzi napsala bohužel den před zavoláním. Každopádně objednávka byla kladně vyřízena a věříme, že zákaznice byla nakonec spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • personál !!!

    Reakce obchodu Zahrada Vysočiny

    Tato objednávka byla přijata 13.1. ráno, platba převodem. Panu Farářovi nestačily údaje k zaplacení tak, jako ostatním (celková částka, číslo účtu, variabilní a konstantní symbol). Požádal o naskenování daňového dokladu, což jsme obratem udělali. Z nějakého důvodu se mu sken nezdál dost kvalitní. S tím bohužel nic víc neuděláme, tak jsme se rozhodli doklad poslat poštou. Ale objednávka byla zrušena. Celá naše korespondence probíhala ten den od 10:58 do 13:08. Myslíme si, že z naší strany jsme udělali maximum.