Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážená paní,
    ujišťuji vás,že naše společnost prodává pouze nové výrobky,které pocházejí z oficiální CZ distribuce a jakékoli zásahy do výrobků jsou vyloučeny.
    Co se týká Vašeho tabletu,tak dle vyjádření autorizovaného servisu Samsung, má neodborný zásah do přístroje tak zásadní vliv na jeho funkčnost,která znemožňuje jeho funkčnost tzn. pokud by byl zásah proveden před naším dodáním,tak by dotyková plocha nefungovala již po vybalení.
    S přáním příjemného dne Milan Plocek

  • V prosinci jsme v e-shopu Ynos.cz zakoupili tablet Samsung.Po třech týdnech užívání tablet přestal reagovat na dotyk.Zaslali jsme ho na reklamaci zpět do obchodu.Po třech týdnech nám bylo sděleno,že reklamace se zamítá ,neboť jsme prý sami již doma tablet opravovali a pájeli.Byly nám doloženy fotografie pájených míst. Nikdy jsme tablet rozdělaný neměli. Tudíš je jasné,že v tomto obchodě se neprodává až tak nové zboží, jak se na první pohled jeví. Momentálně postupujeme další kroky, neboť takové jednání si nenecháme líbit.