Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den. Dne 16.11.2016 jsem si u vás objednala pilník. Do dnešního dne 21.11.2016 mi nepřišli instrukce k platbě.Volala jsem tedy na linku 577106089 kde mi bylo řečeno, že mě předají vedoucí po 2,5 minutách vašeho tonu pro uklidnění někdo položil telefon.

  • Ivo - správce:
    Dobrý den, nevěřím vlastním očím. Nikdo mi nic nevysvětlil. Jen se mně zeptali, co mi vlastně přišlo. Výrobek, který mi poslali se dokonce neporučuje pro použítí, pro který jsem si objednala výrobek "starý". Takže žádná změna obalu ! Měli mě informovat předem, že starý výrobek již neexistuje a ne mi bez mého svolení poslat něco jiného. Takže že podvod, nejen při prodeji, ale i při reakci na hodnocení. Pozor na ně !
    Radka

  • Vyjádření obchodu k žádosti paní Radky:
    Výzva k hodnocení zákaznici došla, zákaznice i hodnotila (7. března 2016).

    Zákaznice obdržela správný výrobek s novým obalem.

    Zádrhel vznikl v tom, že fotografie výrobku byla dána v daný den k aktualizaci. Vždy zasíláme zákazníkům zboží s nejdelší dlouhou trvanlivosti, a proto jsme zákaznici poslali nový výrobek (s nejdelší dobou trvanlivosti).

    Starý výrobek jsme mezitím doprodali ve výprodejích, a proto při žádosti zákaznice o zaslání výrobku ve starém obalu jsme jí už nemohli vyhovět.

    Daná situace byla zákaznici vysvětlena. Zákaznice ovšem trvala na starém obalu, bohužel nejsme schopni zajistit již nevyráběný produkt.


    Zdravím Ivo, Xantea.cz

  • Dobrý den, také tento obchod nedoporučuji. Nejspíš se řídí heslem: Objednejte, co potřebujete, my stejně pošleme, co zrovna máme na skladě. Na email ohledně reklamace nikdo nereaguje a hodnocení nákupu pro jistotu ani nepřišlo. Z mé strany první a poslední nákup. Pro ověření, že nejsem tzv. anonym. jedná se o objednávku číslo 1211601150.

  • Dobrý den, prověřujeme objednávku zákazníka.

    Muselo dojít k nedorozumění. Zboží vždy pečlivě balíme - o čemž vypovídají stovky pozitivních recenzí a zlatý certifikát ověřeno zákazníky.

  • Dobrý den,nikdy jsem žádné komentáře nepsal, ale teď napíši. Objednávka č.71509487 Melír americký125g + další. aby jste si mohli ověřit.
    Jediné,co mě po otevření napadlo "To si snad dělají pr....!" Začal jsem vyndávat obsah, který byl mokrý - povolený malý šampón, melírovací prášek vysypaný a ve finále háček porostlý korozí. Tak se to rozhodně nestalo dopravou. Když jsem vše omyl, prášek přesypal, tak dokonce na víčku zjistli, že zboží prošlé!! Ještě že jsem zvědavý a prohlédl si to. Předat to jako dárek, jak bylo zamýšleno, bylo by dost trapně! První a poslední nákup!!! Tady už opravdu ne!Až přijde žádost o recenzi, tak zopakuji.
    Šmíd Miloslav
    [email protected]

  • Dobrý den,
    1) nabídka na hodnocení přijde každému zákazníkovi. Je to automatizovaně napojeno na Heuréku.
    2) Chante Clair odbíráme přímo od dovozce z Itálie do ČR. Prodáváme denně - je to nové a aktuální zboží.
    3) Člověk, který píše hodnocení je Anonym a nemá oficiální výzvu k hodnocení. Je otázku zda se nejedná o křivé chování některého z nepoctivých konkurentů?

    Mrzí mě takové jednání
    Ivo, Xantea.cz

    Pokud Vám opravdu nastaly nějaké problémy, můžete mne kontaktovat na [email protected]. Vzhledem k tomu, že nedošla výzva k hodnocení předpokládám, že se jedná o podvrh..

  • Dobrý den, obchod NEDOPORUČUJI objednala jsem si aviváž Chante Claire - Muschio Bianco a došla zežloutlá vzhledem k tomu, že jsem již aviváž používala tak vím jakou barvu má a jak vonní, jsem tímto naprosto zklamaná.... KLIDNĚ PŘILOŽÍM I FOTKY, neboť mám ještě jednu aviváž jejíž barva je krásně bílá a vůně silná. Rozdíl barev a vůně je naprosto šokující. Jak si může dovolit obchod zaslat staré prošlé zboží tak to opravdu nechápu???? A abych reklamovala aviváž to už mi přišlo opravdu hodně hloupé a zbytečně nákladné. Opravdu bych si dávala pozor na to co si z tohoto obchodu objednáváte, aby jste nedostali prošlé zboží tak jako já!!! Obchod hodnotím zde protože mi navíc vůbec nepřišla nabídka na ohodnocení obchodu, což je teď zřejmě jasné proč.