Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neschopnost
    • klamání zákazníka (nabízejí zboží, které dlouhodobě nemají)
    • doba dodání

    Co člověk nekoupí v obchodě přímo, s tím je problém (minimálně každá druhá objednávka - něco není, není skladem, zapomněli, znovu zapomněli, atd..).
    Tato konkrétní objednávka byla objednaná v půlce prosince. Od té doby se neozvali, v systému mají chybu v objednávce, na objednávku nereagují. Zboží inzerují na stránkách jako dostupné k okamžitému vyzvednutí nebo odeslání, což není pravda, protože zboží v obchodě dlouhodobě nemají. Na chatu taktéž bez reakce. Obrátím se tedy na ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chybné informace na webu
    • dlouhá doba dodání i při zaplacení bezhotovostně ihned

    Přetrvávající problémy s dodáním zboží - dlouhé dodání. Špatný web s nepravdivými údaji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé dodací lhůty, nevyřízené objednávky, nabízí zboží, které nemají k dispozici