Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- neschopnost
- klamání zákazníka (nabízejí zboží, které dlouhodobě nemají)
- doba dodání
Co člověk nekoupí v obchodě přímo, s tím je problém (minimálně každá druhá objednávka - něco není, není skladem, zapomněli, znovu zapomněli, atd..).
Tato konkrétní objednávka byla objednaná v půlce prosince. Od té doby se neozvali, v systému mají chybu v objednávce, na objednávku nereagují. Zboží inzerují na stránkách jako dostupné k okamžitému vyzvednutí nebo odeslání, což není pravda, protože zboží v obchodě dlouhodobě nemají. Na chatu taktéž bez reakce. Obrátím se tedy na ČOI. -
Nedoporučuje obchod
- chybné informace na webu
- dlouhá doba dodání i při zaplacení bezhotovostně ihned
Přetrvávající problémy s dodáním zboží - dlouhé dodání. Špatný web s nepravdivými údaji.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé dodací lhůty, nevyřízené objednávky, nabízí zboží, které nemají k dispozici