Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Prosim Vas, vyhybajte sa tymto podvodnikom na kilometre daleko. Vela ludi tu popisuje negativne skusenosti, ale podla mna budem minimalne top3. Objednavka 13.9.2021, asi polovicu po mnohych urgenciach konecne dodali 11.12.2021. Dnes, 19.5.2022, ten zvysok stale nemam a uz ani necakam, ze by ta zlodejska banda niekedy nieco dodala.

  • Jeste bych rad doplnil k recenzi uverejnene pred dvema tydny:
    Slib pana Charvata, ze se mi jeste v den, kdy reakci na hodnoceni psal, nekdo ozve, byla zase jen lez pro oklamani lidi, kteri recenze ctou. Nikdo se mi neoval a je to uz tyden...
    Kdyz uz podlehnete nabidce "slevy" nedoporucuji platit predem.
    Jan.ko

  • nedoporučuji tento obchod. Zboží, deklarované skladem, není ani po téměř měsíci dodáno, stále jen slibují dodání, ale nekonkretizují kdy. Josef Pernica

  • Dobrý den,
    ráda bych se s Vámi podělila o svou zkušenost s WebGolfem. Udělala jsem objednávku a zaplatila na začátku října 2020. Komunikace žádná. Zboží doted nedodali. Několikrát jsem jim psala, žádné reakce. Odstoupila jsem od smlouvy a doted nejsou peníze zpět. Naprosto příšerný e-shop, nedoporučuji. Osobně budu muset asi řešit přes soudy. Pokud má někdo podobný problém, uvítám případně společný postup.

  • Že by další podvodný eshop? Před 13 ti dny vytvořena a zaplacena objednávka. Dorazit měla dle jejich informací již před týdnem. Nereagují na maily. Ted jsem četla i jiné recenze a jsou hodně podobné. Uvidím, jestli zboží dorazí či nikoliv. Každopádně pokud ano, přidám nové, lepší hodnocení. Zatím velké zklamání a za mě eshop rozhodně nedoporučuji!

  • Dobrý den,

    velice mě mrzí tato nepříjemnost, bohužel v době Vánočního vytížení je infolinka vytížena dotazy zákazníků, kteří se dovolali před Vámi. Čísla tak nejsou blokována jak uvádíte, jen je nutné v případě nedovolání zkusit linku v jiném čase nebo emailem. Kolegové se opravdu snaží vše řešit obratem, bohužel dotazů je v předvánočním čase obrovský počet a jsou zpracovávány postupně. Kontaktovat je nás možné i na chatu nebo emailem na [email protected].

    Vzhledem bohužel k anonymnímu příspěvku nemohu reagovat o jakou jde objednávku. Proces vyřízení však je takový, pokud některá z položek nemůže být dodána v tomto případě zřejmě do Vánoc, je objednávka expedována částečně a chybějící položka zdarma doposlána hned jakmile je skladem.

    Skladová dostupnost je viditelná u každé položky v eshopu, zároveň v nákupním košíku máte informaci, která z položek je na objednávku a která je skladem.

    Věřím, že kolegové s Vámi již vše vyřešili a pokud máte ještě nějaký dotaz, rád pomohu nepříjemnost vyřešit buď na infolince nebo emailem [email protected] případně [email protected].

    Přeji hezký den a úspěšný nový rok,
    Jan Charvát, za WebGolf.cz

  • Upřímně nechápu, jak takový eshop může ještě fungovat. Objednávka provedena 19.11., na zaslané dotazy vůbec nereagovali, telefonní čísla si pravděpodobně blokují, protože jsem se dovolala až ze 4. čísla a paní z eshopu mi sdělila, že ani po měsíci od data objednání neví, kdy zboží expedují a že se ozve následující pondělí. Ozvala se? Samozřejmě že NE a opět jsem volala asi z 10. tel. čísla, abych se do eshopu vůbec dovolala. Paní řekla že je připravena k odeslání jen část objednávky, u zbytku opět nevěděla dodací termín. Nechala jsem si zaslat alespoň tu část, která byla skladem. Zaplatím dobírku a zjistím, že v balíku chybí kšiltovka!! Takže opět informuji eshop, aby mi rozdíl za nedodanou kšiltovku vrátil.

    Na eshopech běžně nakupuji a nikdy jsem nezažila takto neschopný personál a podvodné jednání k zákazníkům. Myslím, že by nebylo od věci podat podnět Obchodní inspekci, jelikož dle recenzí vidím, že takovéto negativní zkušenosti má většina nakupujících. Jejich neustálé výmluvy a lži proč není zboží skladem jsou opravdu směšné.

    Zkrátka tady už nikdy v životě nenakoupím a doporučuji všem ostatním, aby se Webgolfu vyhli obloukem.

  • Petr Gurný:
    Stejné zkušenosti, i přes uvedenou dobu doručení, je tato doba několikanásobně překročena a bez jakýchkoliv informací. Po urgencích mně přišla odpověď, že se navýšila cena a že si mám vybrat, jestli chci na zboží dále čekat, ale za zvýšenou cenu a nebo chci objednávku suše stornovat. Velice smutné a při dnešní konkurenci nemyslitelné! Obvykle vám eshop při jakémkoliv problému s dodací lhůtou nabídne slevu, tito vám nabídnou maximální storno objednávky i přestože čekáte třeba měsíc na zboží, které jste měli dostat za týden..

  • Standa: Dobrý den pane Schmidte, velmi se omlouvám pokud Vás oslovení jménem rozhořčilo, přišlo mi to však slušné a běžné. V komentáři jsem se snažil pouze vysvětlit důvod proč došlo ke zdržení. Všiml jsem si, že objednávka již je k Vám doručována, věřím, že vše proběhne správně a zboží bude dnes doručeno.

    Děkuji

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Jan Charvát, za WebGolf.cz

  • Legrační je to, že když pošlete negativní hodnocení, tak redakce webgolfu okamžitě zveřejní Vaše jméno...nééé že by kritice slušelo, když je anonymní, ale o tom, jestli moje jméno bude nebo nebude viset všude po internetu bych rád rozhodoval sám a ne nějaký Charvát&spol. Příště, až zase mi webgolf bude strouhat mrkvičku, budu chtít vědět, kdo jmenovitě co zprasil, a toho pak pověsím do všech diskuzí.

  • Vcera vecer jsem odeslal pozadavek na dodavku vetsiho poce micku, dneska mi prisla odpoved s cenovou nabidkou, ze jsou skladem, potvrdil jsem nabidku, prislo mi potvrzeni objednavky, ze zbozi je skladem a pro mne rezervovano a dnes vecer jsem si ho vyzvednul. Vse klaplo, spokojenost.

  • Petr Gurný:

    Dobrý den pane Gurný,

    velmi mě mrzí Vaše znepokojení a nepříjemnost s Vaší objednávkou, jak jsem již však uvedl v diskusi po emailu a i v reakci zde na Heuréce u Vaší recenze, bohužel došlo ke zdržení Vaší zásilky od výrobce a následně kdy již byli hole skladem s Vámi kolegové řešili i možnost doručení v sobotu prostřednictví služby EMS od České pošty. Bohužel jak bylo zřejmé i ze sledovacího čísla České pošty, bohužel zásilka nebyla doručena z důvodu pochybení České pošty.

    Velmi mě tak mrzí celý proces Vaší objednávky. Vždy se snažíme zákazníkům vyjít max. vstříc a dodat zboží do 24 hod, díky tomu máme i tisíce spokojených zákazníků, kteří u nás nakupují pravidelně ať již v eshopu nebo přes naše stránky www.webgolf.cz a to už od roku 2008.

    Ohledně recenzí zde na Heuréce, myslím si, že je možné požádat administrátory Heuréky, aby Vám potvrdili na základě informací o příspěvcích, že recenze zde uveřejněné jsou autentické od našich zákazníků, nikoliv jak píšete recenze námi publikované.

    Budu velmi rád, pokud bychom mohli vyřídit některou z Vašich dalších objednávek, abychom Vám dokázali, že se snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc a nabídnout perfektní zákaznický servis včetně doručení do 24 hod nebo avizovaného termínu dodání.

    Děkuji


    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Jan Charvát, za WebGolf.cz

  • Dobrý den všem,

    vzhledem k tomu, že mi moje recenze, kterou jsem reagoval na odpověď pana Charváta, byla ze sekce „recenze“ smazána s tím, že nemůžu dvakrát recenzovat tutéž společnost, píšu svou zkušenost se společností webgolf.cz alespoň zde.
    Rád bych tedy tímto reagoval na svou recenzi ze dne 22. července 2014, která je k dispozici v sekci „recenze“. Pan Charvát reagoval hezkou odpovědí a rovněž, jak sám píše, mi zaslal osobní mail, čehož si cením. Nicméně tyto fóra slouží k tomu, aby si zákazníci předali své zkušenosti, což se znovu pokusím udělat. A doufám, že tím alespoň některé ušetřím od nemilých zážitků.

    Takže ve zkratce. Zboží z webgolf.cz jsem si objednal dne 7. května 2014 (a rovnou zaplatil), dodávku jsem zrušil pro nedodání dne 30. června 2014, tedy po 54 dnech. Avizovaná doba dodání byla 3-5 dní. Pan Charvát v reakci na mou recenzi píše, že při těchto (zvláštních) případech "se snažíme informovat zákazníka o nedostupnosti a sdělení předpokládaného termínu, případně nabídnutí alternativy, která je dostupná skladem". Není to pravda. Pokud se několika telefonáty (které nejsou zadarmo) opakovaně nepřipomínáte a nezjišťujete, kde se stala chyba, nikdo se Vám neozve. Není to zřejmě jen moje zkušenost (viz paní Eva níže zde na Diskusi)

    A moje rada? Zkuste anglické obchody. Např. http://www.clubhousegolf.co.uk/. Nebo zřejmě jakékoliv jiné. Výhoda je v tom, že jsou při dodání z výroby oproti tuzemským obchodům prioritní. Zboží "OPRAVDU" dojde do 4-5 pracovních dní a nikdo se tam na nic nevymlouvá. Jestli se bojíte poplatků za dodání, máte pravdu. Pro Českou republiku je to 12 liber (tedy asi 420 Kč). Pokud ale budete mít objednávku nad 200 liber (tedy nad 7000 Kč), neplatíte nic. Nechci dělat reklamu anglickým obchodům, každý si může zjistit, co je pro něj výhodnější. Prostě jen mluvím ze své zkušenosti.

    A poslední věc. Po každé negativní recenzi zde ihned nastoupí hromada nových recenzí (Martin, Tomáš, Honza, Mirek, ...), kteří budu velebit webgolf.cz, kde budou jen samé klady a 100% pozitivní hodnocení. Nevěřte tomu. Je to jen snaha dostat nelichotivé recenze co nejníže z místa, kdesi je normální návštěvník těchto stránek přečte a nemá to nic společného s reálnými zákazníky. Projděte si raději všechny recenze. Zabere to sice čas, ale asi každý pozná, co je psáno upřímně, a co ne...

    S pozdravem

    Petr Gurný

  • + velký výběr
    + přijatelné ceny
    + dostupnost

    - zboží, které nabízejí jako skladem do 24. hodin jsem dostal po cca 10. dnech
    - při objednání vozíku jsem měl potvrzenou objednávku s cenou a po necelých dvou měsících když byl na prodejně, tak mi změnili cenu ... buď ber, nebo nech být

  • Absolutně nerozumím negativním komentářům na shop webgolf.cz.
    Každá má objednávka byla perfektně vyřízena a byl jsem vždy 100% spokojen!!!
    Vřele mohu tento shop doporučit všem...
    Děkuji Vám a držím Vám palce, takových to obchodů tu potřebujeme více.

  • hruuuuuuuuuuuuuuuuza shop

  • Eva: Dobrý den paní Nesrstová, velice mě mrzí Vaše znepokojení, řešil jsem celou situaci s kolegy, jenž vyřizovali Vaší objednávku a bohužel zde opravdu došlo k vyprodání posledního kusu hybridu ve výprodeji ve stejný den, kdy přišla Vaše objednávka. Zákazníkům se snažíme vždy vyjít max. vstříc a samozřejmostí je i nabídka alterantivního produktu. Věříme, že jen spokojený zákazník se k nám vrátí a proto se snažíme o co nejrychlejší expedici zásilek a výborný zákaznický servis. Rád bych Vám nabídl kompenzaci formou dárku zdarma k Vaší objednávce a pevně věřím, že Vaší další objednávku vyřídíme k Vaší maximální spokojenosti. S pozdravem Jan Charvát, za tým WebGolf.cz.

  • Mrzi mne, ze i v odpovedi golf prodejce na mou nespokojenost nebyly uvedeny pravdive informace ze strany Webgolfu. Nejen ze mne nikdo z obchodu ani tyden po objednavce nekontaktoval, a nesdelil mi , ze zbozi neumi dodat, dokonce i po me urgenci a s prislibem ze se ozvou jsem je musela opet kontaktovat sama. Nevim , proc tedy uvadite jako reakci , ze jste mou objednavku resili a kontaktovali mne, neni to pravda. Neresili jste nic az do me vyzvy, co je s mou objednavkou. Vse jsem si vazeni musela vytelefonovat a vyzjistit sama. Jsem mirny clovek, ale lez fakt nesnasim, i kdyz chapu, radeji se priste zdrzte odpovedi, nebo napiste pravdu. Je stesti , ze existuji i jine shopy. S pozdravem Eva Nesrstova