• Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nevím, proč mi posíláte hodnocení, když mi bylo ráno oznámeno, že k vyřízení objednávky bude cca 3 týdny, protože zboží není na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem téměř před týdnem, dle obchu mám počkat na SMS o doručení a od té doby žádná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Drahota

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Bohužel, děláme co můžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nemohu žádnou přidat.
    • Informace o metráži látky nebyla seriozní.

    Popis vady dodávky:
    Krabice ve které látka byla dodána byla roztržena natolik, že šla látka bez problémů z krabice vyjmout. Na krabici chyběl jeden z černých stahovacích pásků.
    Objednaná dekorační látka Loneta, vzor červená jablíčka na béžovém podkladě má tyto vady.
    Obchod uvádí u zboží gramáž 190 g. Dodanou látku v délce 9 běžných metrů jsem si zvážila na elektronické přesné váze a po přepočtu váhy 9 běžných metrů 2036 g je skutečná gramáž pouze 169,666 g a nikoli 190 g.

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení, i když nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Co se týká poškozeného balení, zde je evidentní, že balíček byl poškozený dopravcem během přepravy. Sám dopravce upozorňuje, že pokud Vám dorazí zásilka poškozená, nemáte ji vůbec přebírat, vrátí se automaticky nazpět. Tzn. toto je stížnost na dopravce. Co se týká parametrů látky, tak zde můžeme sdělit pouze tolik, že látku nevyrábíme, a parametry přebíráme od výrobce. Dále je neověřujeme, tzn. látku nevážíme, ale pouze měříme. Za upozornění děkujeme, výrobce budeme informovat. V každém případě, pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete nám ho vrátit zpět na naše náklady. Pokud se tak rozhodnete, kontaktujte prosím naše pracovníky eshopu, zařídíme zpětný svoz zásilky v naší režii.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní recenze. Pokud si při objednávce vyberete platbu předem převodem, pak je zřejmé, že zboží nelze expedovat "ihned", ale až po připsání částky na náš účet. Ve středu 7.9 v 10:00 jste objednala, v pátek 9.9 jsme identifikovali Vaši platbu na účtě, a hned v pondělí 12.9 jsme objednávku vyexpedovali. Dopravce Vám balíček doručil ve středu 14.9. v 17:17 odpoledne. Pokud na zásilku spěcháte, používejte platbu online kartou. Děkujeme Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ač jsem dostala zprávu, že zboží je připraveno k vyzvednutí, zboží na místě nebylo.

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že píšete negativní hodnocení těm, kteří Vaši objednávku včas a v pořádku vyexpedovali. Jak se po telefonátu s Vámi vysvětlilo, zprávu jste dostala od dopravce GLS, že pro Vás mají zboží připravené k vyzvednutí na ParcelShopu. Pokud jste tam zboží připravené neměla, jedná se o selhání dopravce a to my bohužel nedokážeme ovlivnit. Bylo by fér kontaktovat Heureku a požádat o odstranění tohoto negativního hodnocení - email: [email protected] Děkujeme Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký, ťažko zohnateľný sortiment

    skvelý obchod bez možnosti poslať tovar na slovensko. majú sortiment ktorý sa nikde nedá zohnať a teraz kvôli tomu musím isť cez znamych v česku aby mi to nasledne preposlali na slovensko. uplne zbytočne

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Děkujeme Vám za hodnocení. Na Slovensko skutečně nezasíláme a obchodujeme pouze v tuzemsku, v Českých korunách. Na Slovensku má KOH-I-NOOR svoje zastoupení a zboží by mělo být dostupné u dobrých prodejců galanterie. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá lhůta dodani

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Děkujeme Vám za hodnocení. U střihů Burda se nám skutečně někdy dodací lhůta protáhne, nestává se to ale často. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesprávná informace o rozměrech po telefonu ...

    Nesprávná informace o rozměrech po telefonu ...

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Dobrý den, bohužel došlo po telefonu k nedorozumění, naše pracovnice Vám omylem sdělila vnější průměr průchodky místo vnitřního. Nabídnutou výměnu jste nevyužil a vše se vyřešilo použitím jiného průměru šňůry. Omlouváme se Vám tímto za komplikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišlo jiné zboží, než jsem si objednala,

    tento obchod již nejspíš nebudu využívat a ostatním ho také nedoporučím

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Omlouváme se za chybu, dle telefonické domluvy proběhla výměny za jinou délku zipu.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nikdy nečtou poznámku
    • Nerespektují doručovací vs. fakturační adresu

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Dobrý den, mrzí nás že nejste spokojená s vyřízením objednávky. Objednala jste v neděli 14.11., zboží bylo na objednávku. Podařilo se nám ho pro Vás celkem rychle zajistit a doručili jsme jej ve čtvrtek 18.11. Bohužel se někde zatoulala zpráva o doručení :-( Adresa fakturační i dodací byla ve Vaší objednávce stejná ... Děkujeme Vám za pochopení, snad to příště zvládneme lépe.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Stále čekám na vyřízení mé objednávky, zaplacená byla okamžitě.

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Dobrý den, objednávku jste vytvořila v neděli 12.11., zboží je ale na objednávku a zabere nám nějaký čas než jej pro Vás zajistíme, rychlost platby toto nijak neovlivní. Pokoušeli jsme se Vás kontaktovat na telefonu uvedeném v objednávce, ale bohužel jsme se nedovolali. Po dvou pokusech jsme Vám nakonec zaslali email s potřebnými informacemi. Pro všechny případy ještě kontakty: Tel.: 296 525 405, 734 265 842 Email: [email protected] ... Děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Evidentně došlo k nějaké komunikační chybě, za což se omlouváme, z reakcí ostatních zákazníků je ale zřejmé, že komunikujeme obvyklým způsobem. Email se může zatoulat ve spamu ... určitě je ale mnoho dalších kontaktů ... https://www.waldes.cz/maloobchodni-prodejny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozdílný popis produktu/materiálu od Kohinoru než od výrobce

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Děkujeme Vám za odhalení chyby, již jsme si opravili.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na první objednávku nereagovali vůbec, osobní návštěva zbytečná, protože zboží neměli. Podruhé už to klaplo.

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Děkujeme Vám za reakci, všechno jsme prověřili a nutno říci, že chyba asi není na našem přijímači. Máme od Vás jedinou objednávku, ze dne 11.7. Zboží jste měl připravené k odběru druhý den, SMS jsme Vám zaslali 12.7. Zboží jste si následně vyzvedl až 16.7. Pokud jste byl pro zboží na prodejně 2x, pak jste tam minimálně jednou byl buď bez objednávky, nebo jste tam byl 11.7 když ještě nebyla připravená. Pokud na prodejně něco není skladem, to se samozřejmě může stát, od toho máme právě možnost rezervace na internetu. Tak snad se příště povede lépe. Děkujeme Vám za pochopení, objednávku vyzvedávejte na základě SMS výzvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nefunguje

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Děkujeme Vám za reakci. Dle všeho jste si zakoupil zip o délce 200cm. Že něco nefunguje, to se může stát. Pokud budete chtít, můžeme Vám zip vyměnit za jiný, nebo vrátit peníze, to jste ale nežádal, tak už asi funguje? Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zakaznicka podpora temer vubec nekomunikuje, objednane zbozi bylo pri objednani skladem, pak uz skladem nebylo a i po zaplaceni jiz druhym tydnem cekam bez odpovedi shopu, co s tim, nebo kdy bude naskladneno.
    Koh-I-Noor zrejme zapada do firem, ktere zijou ze sveho jmena

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Vaše objednávka neproběhla na eshopu pro koncové spotřebitele, ale na B2B portálu pro velkoobchodní partnery, který má trochu jiný režim. Každopádně se velmi omlouváme za prodlevu v komunikaci a chybný stav skladu v okamžiku objednání. Chybějící nůžky nevyrábíme a jsou pro Vás objednané u externího dodavatele. O jejich dostupnosti Vás budeme informovat emailem, jakmile budeme mít tuto informaci k dispozici. Děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Na prospektu je pouze anglický jazyk

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Dobrý den, co se týká dlouhé dodací lhůty, byl jste o tom informován předem, před dokončením objednávky jste zaškrtával obeznámení s touto skutečností, bez toho nebylo možné objednávku dokončit. No a co se týká jazyka, máte pravdu, že na střihu sice není čeština, ale jsou tam obrázky podle kterých šijí tisíce švadlenek. Vydavatelství Burda je německé, výhradním distributorem v České Republice je firma Miliimport a my jsme jejich zákazníkem. Nedovedu si představit že bychom to měli být my, kdo bude obrázkové střihy překládat do českého jazyka. Pokud Vám výrobek nevyhovuje, využijte možnost jeho vrácení. Děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Jine zbozi nez jsem si objednala
    • Neochota

    Reakce obchodu KOH-I-NOOR WALDES

    Omlouváme se za chybu, je nám líto že jsme na Vás udělali neochotný dojem, vše se vysvětlilo, tak snad to bude příště lepší. Děkujeme za pochopení.