Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Chtěl bych také přidat svou zkušenost s obchodem. Objednání a následné dodání skvělé. Chybně jsem si objednal, výměna proběhla taky super. Kámen úrazu nastal, když jsem zboží musel reklamovat. Obchod vás ani neinformuje zda zboží přijali ani zda je reklamace uznána. Na e-mail nereagují. Po měsíci jsem tam zavolal a bylo mi řečeno, že reklamace proběhla a že mi zboží zasílají. A dnes... uběhlo 10 dní a zboží nikde. Tak jsem dnes zavolal znovu jediné co mi paní řekla je, že se na to podívá a dá mi vědět. Já dám pak vědět i Vám ostatním zákazníkům.Děkuji

  • Chtěl bych touto cestou poděkovat za zlepšení mého názoru na internetový obchod.Předešlé mé dva nákupy u jiných společností dopadli katastrofálně.Objednané zboží jsem obdržel o mnoho dní dříve než Vámi bylo přislíbeno,dobře zabaleno a v naprostém pořádku. A hlavně přišlo to co jsem si objednal a vy inzerovali. Kéž by bylo takových obchodů více. Na klamné prodejce pak doplácejí i slušné obchody jako Vy. Děkuji

  • Budu se od ostatních příspěvků odlišovat. Zboží objednáno s platbou převodem z účtu 27.12. ( t.j. 1.- 2 dny na převod ). Odesláno 30.12. Zboží odpovídalo popisu a bylo perfektně zabalené. Ono objednávat v termínech před vánocemi je dost riskantní s výhledem dodání pod stromeček. Měl jsem tři objednávky ve stejném dni a dvě z 23.12. - dorazila jediná, od Výprodeje,cz, a tam se budu vracet.

  • Vážení, musím se Vám omluvit, skutečně jste mi email poslali. Moje objednávka byla potvrzena v 8.14. Mail od Vás odešel 14.00. Což tedy zrovna není "OBRATEM". Bohužel jsem ho až dnes našel ve spamech, které běžně nekontroluji. Následně 18.12. mi vaše kolegyně poslala mail ještě jednou po našem rozhovoru, bohužel pro vás jen jako text, bez uvedení prvního zaslání. To bych po něm pátral ihned.

    To že u zboží uvádíte dostupnost skladem není pravda, ale podstatné je něco úplně jiného..
    Vadí mi , že neustále u tohoto zboží uvádíte dodávku do vánočních svátků, čímž klamete zákazníka. 10 pracovních dní (viz váš dopis i zde uveřejněný) není do vánočních svátků!

    Obávám se, že poněkud nechápete tento dosti podstatný rozdíl.

  • fido: Vážený pane Jareši,

    nechápeme proč stále uvádíte nepravdivé informace. E-mail jste obdržel OBRATEM. Pokud bychom mohli, vložíme zde detail Vaší objednávky, na kterém je to zřejmé.

    Pokud si pořádně přečtete e-mail, který jsme Vám zaslali, pochopíte proč je u zboží stále dostupnost skladem.

    Zákazniká podpora Vyprodeje24.cz

  • VYPRODEJE24.CZ: Vážení, včera jsem od Vás dostal pouze 2 emaily s potvrzením objednávky a s pokyny pro platbu, kterou jsem neprodleně učinil bankovním převodem. Nikdo mě včera nekontaktoval telefonicky, ani mi nezaslal další email. Dnes mi volala Vaše pracovnice, že nejsou akvária, teprve následně poslala onen mail. Neodpovídal jejímu tvrzení, že mi přeposílá Váš včerejší mail pro mne. Nicméně mi nebyla schopna zodpovědět otázku, PROČ JEŠTĚ NYNÍ MÁTE U TOHOTO ZBOŽÍ UVEDENO ŽE JEJ DODÁTE DO VÁNOC! Když už dávno víte, že to není pravda! A je to tam ještě nyní, tedy 18.12.2014 v 19.05 hodin, kdy píšu tuto reakci.

    Co k tomu dodat? Nejsem ten kdo klame spotřebitele. A samozřejmě mohu zájemcům předvést tzv. "printsceeny" kde toto mohu doložit.

    Dokážu pochopit, že dojde zboží, ale nechápu, proč neustále inzerujete dodávku do vánoc, když to není pravda a velmi dobře to víte!

  • fido:
    Vážený pane Jareši,

    zkontrolujte si prosím e-mail, ať nemusíte i nadále šířit nepravdivé informace. Přepis zprávy, který Vám odcházel bezprostředně po přijetí objednávky (17.12.2014) naleznete níže. Máte pravdu, bohužel došlo k doprodání skladových zásob jedné z komponent akvarijního setu. Na skutečnost jsme Vás obratem upozornili e-mailem, neboť se Vám nemohli naši pracovníci dovolat. Platbu jsme přijali až následující den (18.12.2014). Poté co jste zrušil objendávku jsme platbu odeslali zpět na Váš bankovní účet.

    Přepis zprávy:

    "Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku. Z důvodu zvýšeného zájmu o akvaristické produkty ze strany velkoodběratelů i koncových zákazníků jsme ji schopni vyřídit během následujících 10 pracovních dnů. Jsme si vědomi poměrně dlouhé doby dodání, proto Vás raději takto kontaktujeme.

    Sdělte nám, prosím, zda-li Vaše objednávka i nadále platí, či si ji přejete upravit. Jako poděkování a omluvu Vám nabízíme dekoraci do akvária zdarma.

    Předem děkujeme za Vaši odpověď a omlouváme se za případné komplikace

    --
    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

    Vyprodeje24.cz
    Polní 46
    789 61 Bludov
    Česká republika

    tel: +420 773 775 333, +420 773 775 100
    mail: [email protected]
    web: www.vyprodeje24.cz"

  • Slibují dodat zboží do vánočních svátků, jestliže bude objednáno v termínu (do19.12.) a najednou je z toho 10 pracovních dní, ačkoliv peníze mají na účtu a objednáno před tímto termínem. Podle mne velmi neseriózní jednání, ne-li dokonce klamavá reklama. Jsem zvědav, jak rychle budu mít zpět peníze. A u daného zboží (akvária) přitom tuto informaci o včasném dodání mají stále uvedenou. A ještě tvrdí, že ihned poslali email s informací o pozdním dodání.

  • Objednal jsem si kryt s osvětlením na akvárium Diversa Selecto. Vše proběhlo v pořádku.Zboží přišlo druhý den ve správném rozměru a nepoškozeném stavu.Jen co mně zamrzelo že vypadá úplně jinak než na fotkách.Navíc Na krytu jsou dvě krytky na krmení ryb a každá má jiný tvar (jedna má rovné madlo a druhá vykrajované). Nic méně za to nejspíš může výrobce a ne obchod vyprodeje24.cz který je jen zprostředkovatelem zboží.

  • tak nam zboží nakonec došlo...děkujeme

  • Na lem k trampolíně čekám již měsíc, objednávku jsem zatím nezrušila, ale jednání a přístup se mi opravdu nelíbí. Objednávám dost přes internet ale toto je má první negativní zkušenost s objednávkou i s přístupem personálu, stále jen slibují a nejsou schopni mi dát jasné informace o stavu mé objednávky... snad se objednávka brzy vyřídí pokud ne budu take nucena ji zrušit..nechápu když nemají zboží na skladě proč jej mají v nabídce na internetu....

  • Vážená paní, vážený pane,

    veškeré přijaté platby za nezrealizované zakázky poukazujeme nejpozději druhý pracovní den zpět na účet odesílatele.
    Nechápeme, kde berete odvahu a pochybnost klást podobné otázky.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Čekám 2 měsíce na lem k trampolíně. Již dvakrát mi bylo slíbeno, že mi zboží bude zasláno ihned při dalším naskladnění, ale opět se tomu tak nestalo. Objednávku jsem zrušila a teď čekám, zda mi budou poslány peníze zpět. Máte někdo podobnou zkušenost s tímto e-shopem? Vrátili vám peníze zpět? Alex