Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tito neschopáci nedokážou opravit nic a proto všechny reklamace vracejí s výmluvami jako neuznané. Větší amatéry žádný seriózní servis nemá. Stěžujte si na Obchodní inspekci a případně to řešte soudní cestou. Teprve potom se arogantní majitel vzpamatuje.

    • Výborný mobil je třeba neprodleně zrušit.

  • Vybornymobil.cz funguje dobře od nákupu po doručení.
    Koupil jsem si zde fitness náramek Fitbit Charge 5. Po plavání se přestal fungovat, tak jsem zboží reklamoval.
    Prodejce hodinky převzal a dal na posouzení do servisu Servatech. Zde potvrdili, že závada je způsobená vodou a reklamaci zamítli.
    Výrobce jasně deklaruje v specifikaci vodotěsnost, hodinkou jsou vhodné pro plavání, displej má možnost "zamknout při koupáni".
    Prodejce a servis zdůvodňují zamítnutí reklamace tím, že vodotěsnost funguje pouze v laboratorních podmínkách a ignoruje specifikace a doporučený způsob použití od výrobce.
    Prípad jsem postoupil na ČOI. Prodejce vědomě porušuje práva kupujicího.

  • Zboží ještě nedorazilo.
    Hrůza za celý den nezvedli telefon.
    Už nikdy nic !!!!

  • Absolutně příšerný obchod! Jak již spousta lidí píše, vždy bylo u zboží uvedeno, že je skladem (proto jsem objednávala zde), ale vzápětí hned přišlo, že zboží skladem není. Po dotazech, proč tedy uvádějí, že je zboží skladem mi přišla odpověď až za pár dní a to, že to mi odpovídá automat, že budou zboží teprve naskladňovat v určitý den a že mi dají informace. Když mi den před jistým dnem, kdy se mělo naskladnit přišla sms, že objednávka byla vyřízena i pod mým účtem, že objednávka byla vyřízena, myslela jsem si, že zboží bylo naskladněno a odesláno. Nechala jsem tomu pár dní, ale žádná informace. Jelikož jsem zboží platila předem, již mě čekání nebavilo a volala jsem tam. Po několika pokusech, nemožné dovolat se, po pár zazvoněních telefon vypadává. Na emaily již pár dní opět nikdo nereagoval, až když jsem tedy napsala, že odstupuji od smlouvy a stornuji objednávku a žádám vrácení peněz, pak se ozvali, ať tedy pošlu číslo účtu. Napsala jsem jim, že komunikace s nimi je nehorázná, podávají lživé informace a žádné aktuální informace nepodávají. Jak jsem se i dočetla v recenzích, zboží bylo často nefunčkní, tudíž jsem raději od smlouvy odstoupila. Toto není seriózní ochod a buhví, co a kdy by mi dorazilo, pokud vůbec. Snad peníze pošlou. Všem NEDOPORUČUJI! Raději si pár korun připlatím jinde.

  • Zkušenost s reklamací.

    Po osmi měsících se manželce přestalo dobíjet jedno sluchátko Galaxy Buds plus. Jelikož byly v záruce , reklamovala je.

    Po třech týdnech čekání se sluchátka vrátila s vyjádřením:"Zjištěny zoxidované nabíjecí kontakty - záruka neuznána. Baterie má sníženou kapacitu důsledkem jejího stáří a opotřebení. Záruka na kapacitu baterie je 6 měsíců - záruka neuznána. Oprava není možná, vráceno zpět bez opravy".

    Prozkoumal jsem tedy sluchátka a konakty, pustil si pár videí na youtube, vše podle návodů očistil ....a opět se dobíjejí.

    Závěr? Technici Vybornymobil / Servatech se nepokusili udělat vůbec nic, dokázali pouze neuznat záruku s poukazem na "zoxidované", ve skutečnosti znečištěné kontakty. Neočistili je, ani se o to nepokusili, nekontaktovali s návrhem např. o placenou opravu a dokonce ani nesdělili informaci, že by se mohlo jednat o takovou banalitu. Pouze vše zamítli a poslali zpět na dobírku 95 Kč, přičemž z vyjádření jasně a lživě vyplývá, že sluchátka jsou neopravitelná.

    Předpokládám, že pokud by šlo o jakýkoliv složitější problém ať už se sluchátky nebo např. telefonem, opět by pouze reklamaci zamítli. Jelikož je v případě tohoto eshopu pojem záruka jen cárem prázdného papíru a servis zcela nekompetentní, nákup silně nedoporučuji ! Pokud se vám se zbožím něco stane, nemáte šanci domoci se svých práv.

    • Klasické řešení reklamace. Všechny takto řeší. Oni neuměj opravovat ale jen zamítat. Toto dělají léta letoucí a vždy jim někdo naletí na krásné řečičky

    • Toto Tereza neukecá.

  • POZOR, SERVATECH = VÝBORNÝ MOBIL. Stejná firma = stejné potíže, viz. spory od kupujících s nimi a recenzce :). Rovněž nedoporučuju. Zakoupeny hodinky, funkční byly pouhých 7měsíců, necelých. Reklamaci neuznali, že na baterii se vztahuje 6měs., to , že hodinky jsou nepoužitelné a neopravitelné je nezajímá. Doporuju se před koupí podívat na spory, které tato společnost má, aktuálně 49 stížností! Vesměs dokola, zboží nefunkční, rekalmace neuznána a jako bonus Vám zboží zašlou zpět na dobírku za 95,00 Kč. Noví zákazníci by neměli nakupovat, ti napálení by se měli bránit, aby takoví prodejci neměli šanci na trhu. Řešit budu rozhodně dál.

  • Nakup nedoporucuji.

    Objednal jsem Xiaomi MI Box S - na webu tou dobou psano skladem. Rovnou jsem zaplatil, ze odpoledne vyzvednu. Odpoledne v kamenne prodejne jsem chtel vyzvednout, ale bylo mi receno, ze musim pockat jeste na emailove potvrzeni, ze je zbozi pripraveno k vyzvednuti. Jelikoz jsme se nedavno pretehovali z Prahy cca 50 km pryc, domluvili jsme se, at nemusim zbytecne vazit dalsi cestu, ze si primo v kamenne prodejne koupim identicke zbozi, zaplatim na miste v hotovosti a telefonicky/emailem se domluvim na vraceni jiz zaplacene castky na ucet.

    Jenze na email nikdo nereaguje. Telefon mi byl zvednut az po nekolika dnech, pricemz jsem zkousel volat asi 20x v ruzne casy uvedene pracovni doby v pracovni dny. Bylo mi prislibeno, ze budu informovan obratem a penize mi budou vraceny (zbozi jsem ani neprevzal, fyzicky je na stejnem miste ve sklade, kde bylo v dobe objednavky). Bohuzel sliby chyby. Vzhledem k mnoha negativnim komentarum se obavam, ze cela vec dospeje do stavu, kdy budu sve zakonne pravo odstoupit od smlouvy vymahat pravni cestou a za pomoci COI.

    V tomto obchode nakupovat nedoporucuji.

    • Vážený pane Palusgo,

      vědomě zde lžete. Celá situace proběhla naprosto jinak. Vytvořil jste si objednávku v našem e-shopu, avšak na osobní odběr jste přišel bez obdržení výzvy k odběru. Zaslání výzvy je naprosto nutný proces, jelikož je logické, že objednávku je třeba připravit, zboží zkontrolovat, připravit. Jiné eshopy postupují naprosto totožně.
      Když jste dorazil k nám na prodejnu, tak kolega prodejce byl tak hodný, že Vám zboží prodal na paragon a nemusel jste čekat až bude objednávka připravena. Jelikož není možné paragon spárovat s platbou kartou objednávky po internetu, tak jsme Vám platbu za internetovou objednávku vrátili zpět na Váš účet.

      Tudíž shrnuto podtrženo jsme se k Vám zachovali naprosto korektně. Vaše zboží i peníze navíc placené máte u Vás v bezpečí. Není vůbec žádný důvod nás zde takto očerňovat.

      S pozdravem
      Výborný mobil s.r.o.

    • Ano, na 20ty pokus jsem se vam dovolal a az po urgenci jste mi odpovedeli na email.
      Problem je, ze nekomunikujete - vubec k tomu nemuselo dojit.

      Proto vas nedoporucuji - komunikace je zaklad a ta vam chybi. Je zvlastni, ze odpovedet zde dokazate za jeden den, ale odpovedet na email a zvetnout telefon jste nedokazali nekolik pracovnich dni (na vsech cislech, vcetne cisla pana majitele Otta), ktery jen napsal, ze zavola pozdeji a nikdy nezavolal.


      Myslim, ze zakaznik si z vasich reakci a recenzi, nejen zde na Heurece, muze udelat obrazek o tom, kdo prekrucuje a nechova se korektne.

      TP

    • Vážený pane Palusgo,

      i toto je důkaz, že komunikujeme. A ano, ať si zákazníci pročtou naše recenze na Heuréce, máme je velice dobré, 96-97% hovoří jako důkaz. Máme lepší recenze než-li CZC nebo Mall.

      Celý Váš problém je v tom, že jste nevyčkal na sms a email o potvrzení připravení objednávky. Kvůli nedočkavcům jako jste Vy dochází ke zbytečnému zahlcení našich komunikačních kanálů.

      Je logické, že kvůli rutijní záležitosti jako je předání objednávky se určitě nedovoláte jednateli naší společnosti, kterému nepřísluší takovéto záležitosti řešit.

      Byl jste nedočkavý, dostavil jste se na naši prodejnu a byl jste obsloužen, nikoliv odmítnut.

      Naše výhoda je možnost osobního výdeje zboží, kdokoliv chvátá, má tuto možnost. Mnoho našich konkurentů tuto možnosti nenabízí.

      S pozdravem
      Výborný mobil s.r.o.

  • Nákup nedoporučuji.
    - poprvé poslali jiné zboží, než které bylo objednáno.
    - po desátém pokusu telefonního hovoru, jsem se dovolal a domluvil jsem výměnu zboží za správné. Bylo mi přislíbeno, že jakmile zboží obdrží pošlou nový balíček.
    - zboží obdrželi do druhého dne, ale správné zboží jsem doposud neobdržel.
    - opět se nelze dovolat :-)

    • Po čtyřech dnech od napsání recenze jsem obdržel správné zboží. Takže skladové zboží jsem obdržel po třinácti dnech od objednání.”

  • Obchod doporučujeme - rychlé dodání, aktivní komunikace přes mail, vstřícnost při požadavku výměny zboží, pečlivě zabalené zboží, možnost prodloužení záruky.

  • V září 2019 jsem zakoupila telefon, který běží parádně . Přišel rychle, vše v pořádku. ALE!

    Dovolila jsem si požádat "vybornymobil" o zaslání ELEKTRONICKÉ faktury na svůj email. Jaké bylo moje překvapení, když mi záhy přišel email, že dle jejich platných obchodních podmínek a interních nařízení si za opis faktury (ať už poštou či elektronicky) účtují 200,-

    V dnešní době, kdy tento úkon (odeslat fakturu zákazníkovi) zvládnete na tři kliknutí během 30 sec.

    Takže děkuju, odsud už další mobil nikdy. Zákaznický servis je opravdová tragédie. Nedoporučuju

    • Dobrý den vážená zákaznice,
      velice nás překvapuje, že si zpětně stěžujete na podmínky, se kterými jste při Vašem nákupu souhlasila (jsou uvedeny ve všeobecných obchodních podmínkách). Vystavení elektronické faktury není samozřejmostí a jde o nadstandardní službu, která je v našem e-shopu zpoplatněná. Vaší povinností je si tištěnou fakturu dodanou se zbožím uchovat a v případě potřeby elektronické podoby si ji naskenovat, či vyfotit. Stěžovat si na absenci nadstandardní služby, je dle nás naprosto mimo.

      Za Výborný mobil přeje krásný den Tomáš

  • Dost arogantní přístup je dost patrný už z diskuze.. Kromě hned sahodlouhého vysvětlování, jak se telefony kazí, nikdo se k nim neumí chovat, hned varují, že mají místní odborné středisko, kde hned poznají, jestli jde o výrobní vadu nebo za vadu může uživatel. K tomu připočtete jak vypadá tato "diskuze", pouzavíraná a promazaná.

    Jestli si ale i pak od nich koupíte mobilní telefon, dobře vám tak.

    • Dobrý den vážený anonymní uživateli,
      bohužel celá diskuze je promazávána Heurekou hlavně kvůli uživateli Ladislav Lord Sjekel, který ji neúnavně zamořuje čistým spamem a urážlivými výroky (a to u naší firmy ani nic nenakoupil – stěžuje si na tablet, který se na našich stránkách ani nenachází). Dost často zaplní třeba i přes čtyřicet stránek diskuze opakovanými zprávami. Heureka jeho příspěvky maže, ale jeho účet nechává bez odstranění (zároveň všude po jeho smazaných příspěvcích zbývá vysvětlení Heureky, proč daný příspěvek odstranili – díky čemuž tato diskuze vypadá dosti nevzhledně). Jinak příspěvky se automaticky uzamykají po jednom měsíci a už na ně nejde odpovídat (jde o funkci Heureky a ne naše zavinění). V této diskuzi se nachází i pozitivní příspěvky, ale bohužel kvůli nenávistným příspěvkům pár neurvalců vypadá spíše jako bitevní pole. Doufám, že jsem Vám vše dostatečně vysvětlil.

      Za Výborný mobil přeje krásný den Tomáš

  • Všechny před touto firmou velice důrazně varuji ! Příšerná komunikace, příšerné jednání i chování, neochota a chybování, naprostý amatérismus, úplná šílenost !!

    • Dobrý den vážený anonymní uživateli,
      díky tomu, že zde přispíváte do diskuze bez jakýchkoliv kontaktních údajů a nedáváte nám možnost se jakkoliv bránit a na Vaši zprávu reagovat konkrétněji, musíme k Vám v tuto chvíli přistupovat, že můžete být konkurence záměrně špinící náš obchod, osoba, která u nás ani nenakoupila, či kdokoliv, kdo se nám jen snaží uškodit. Velice často se s těmito útoky setkáváme a tudíž do doby, než odkryjete svou identitu, nemůžeme Vám jakkoliv pomoci a brát Váš výlev pomluv vážně. Velice nás mrzí, že nás zde takto urážíte. Pro naše zákazníky se totiž snažíme dělat vždy naše maximum. Samozřejmě, že se chybka občas stane každému, ale my ji umíme uznat a postavit se k jejímu řešení čelem.

      Za Výborný mobil přeje hezký den Tomáš

  • Výborná spolupráce v komunikaci,dopravě i obchodu.Děkuji.

  • Pokud odmítnete převzít zboží (které jste si ani sami neobjednali) budou po Vás vymáhat poštovné takovýmto krásným dopisem:

    Vážený kliente,
    Vaše objednávka byla již vyřízena a k Vám odeslána.
    Uzavřel jste kupní smlouvu a Vámi objednané zboží Vám bylo odesláno. Přestože jste zásilku nepřevzal, nám již s uzavřením Vaší kupní smlouvy vznikly náklady na poštovné, které je zahrnuto v ceně, tudíž v tento okamžik Vám vzniká dluh plynoucí z uzavřené kupní smlouvy.
    Pokud však si opravdu přejete objednávku zrušit, jsme nuceni Vás požádat o úhradu poštovného, což na dobírku činí 70,- Kč, jelikož dobírka +30Kč nebude realizována.
    Uhraďte, prosím, 70Kč na náš účet č. 2301332905/2010.
    Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky.
    Dle § 1908 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musí „dlužník … dluh splnit na svůj náklad a nebezpečí řádně a včas“.
    Pokud Vaší dluh neuhradíte do 14ti dní, budeme nuceni pohledávku za Vás předat inkasní agentuře a zaslat před žalobní výzvu.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Výborný mobil s.r.o.

    • Dobrý den vážený zákazníku,
      překvapuje nás, že pokud jste objednávku (jak vy tvrdíte) neprovedl, využíváte stejnou e-mailovou adresu, na kterou Vám určitě přišly všechny potvrzující e-maily (jak sám uvádíte) o přípravě dané objednávky. Stačilo nás informovat, že došlo k omylu, či teoretickému zcizení Vaší identity. Místo toho jste si zboží nechal k sobě zaslat. Na náhradu škody zbytečným poštovným tedy má naše firma plný nárok a žádáme Vás o jeho uhrazení.

      Zároveň naši firmu ve svém hodnocení velice poškozujete. Pokud vše nastalo, jak uvádíte, celou situaci nahlásíme na policii jako možný podvod a v blízké době Vás budou kontaktovat k výslechu. Pokud objednávka byla Vámi provedena, doporučíme Vaši recenzi smazat – napsat na: [email protected] - jinak celou situaci budou muset řešit příslušné orgány. Děkujeme za spolupráci.

      S pozdravem
      Výborný mobil s.r.o.

    • Další vyhrožování - co dodat - dopis je pravdivý a text do posledního slova okopírovaný ze zaslaného e-mailu.
      Nechť je na každém ze zákazníků, jaký obchod si vybere - s takovouto reakcí jsem se v životě nesetkal !

    • Další vyhrožování - co dodat - dopis je pravdivý a text do posledního slova okopírovaný ze zaslaného e-mailu.
      Nechť je na každém ze zákazníků, jaký obchod si vybere - s takovouto reakcí jsem se v životě nesetkal !

    • Ještě je zajímavé, že na negativní recenzi reagujete, ale na e-mail kde se dotazuji na řešení zaslaný
      čt 4. 7. 17:55 jste vůbec nereagovali.

    • Dobrý den vážený zákazníku,
      bohužel máme častou zkušenost, že si u nás zákazníci naobjednávají hromady zboží a v moment převzetí si vše rozmyslí. Bohužel náš obchod krom ušlého zisku si musí komplikovanou cestou zajistit zpět aspoň ušlé poštovné. Náš e-shop po Vás tuto částku bude požadovat. Nechápeme zároveň, proč konkrétně vypichujete e-mail z čt 4. 7. 17:55, když s Vámi celkově bylo komunikováno dostatečně a na úrovni. Ten poslední e-mail, který Vám dorazil s výzvou o zaplacení je pouze upomínkou na zaplacení částky, kterou dlužíte našemu e-shopu.

      Pokud jste objednávku neprovedl, doporučujeme kontaktovat policii ČR s podezřením na podvod a zcizení Vaší identity. Zároveň doporučujeme kontaktovat Vaše bližní, jestli nejde náhodou o nějaký nepovedený kanadský žert. Na našem obchodě však rozhodně není, aby celou situaci vyšetřoval. Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem
      Výborný mobil s.r.o.

  • Obchod má solidní zákaznickou podporu. Hodně větších obchodů by se mohlo učit.

  • Výborný mobil s.r.o. mohu jen doporučit,komunikace,doručení na profesionální úrovni.

  • Myslíte že je těžké zjistit proč zákazník hodnotí tak jak hodnotí ? Jak je to asi u jiných firem ?!

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Zdravím,je prima že obchod odpovídá na každé hodnocení. Proč by zákazník měl však vysvětlovat že dal 90% ? To je jeho věc a nejsou daná kritéria. Asi proto že nemohu dát víc než 100%. A klidně bych to dal, když dostanu ke zboží ještě dárek,nebo slevu na další nákup......

  • 82 % a stále klesá .... Zdá se , že lidi už konečně pochopili že se jedná o nekvalitní zboží a majitel si jen mastí kapsu...