Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od te doby co jsem udelala objednavku tak se mi nikdo neozval do dneska a pritom pisou na strankach, ze je zbozi skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod za více než 14 dnů nevyřídil mou objednávku (ani informcí o doručení zboží na prodejnu k osobnímu odběru ani zprávou o nedostupnosti zboží), zato už se dožaduje mého zákaznického hodnocení. Smůla...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nebylo doručeno, špatná komunikace obchodu

    Reakce obchodu Vše pro kočku

    Nevím, jak nazvat zákazníka, který nejprve napíše tuto recenzi a teprve za tři dny poté nás informuje, že má problém s přepravcem. Vše se vyřešilo do druhého dne a zákazníka jsme slušně požádali, zda by tedy nemohl tuto recenzi upravit. Nestalo se tak. No hlavně, že má své zboží, na dobrém jménu naší firmy mu přece záležet nemusí!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Polovinu objednávky neměli.
    Nabízejí zboží, které nemají a oznamují to až za dva dny.

    Reakce obchodu Vše pro kočku

    Vážený pane Pilaři,
    Vaši objednávku jste učinil 4. července 2017 21:56, dále byly státní svátky (5. a 6. července). Vaše objednávka byla tedy přijata 7.7. Dle našich obchodních podmínek zboží expedujeme do 24 hodin po přijetí objednávky. 7.7. ve 20hod. jste si přál objednávku stornovat. Vaší recenzi tedy nerozumím a dovoluji si ji označit za lživou!

    Šárka Čeřovská

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nespolehlivé údaje na stránkách, buranská komunikace, lžou.

    Opatrně

    Reakce obchodu Vše pro kočku

    Pan Šísl objednal zboží, u kterého bylo uvedeno NENÍ SKLADEM.
    Minutu po přijetí objednávky jsem mu v rychlosti odepsala:
    Není skladem!!!
    Na stránkách uvedeno.
    To pána nebetyčně urazilo.
    A mé dodatečné vysvětlení, že jsem nechtěla aby dlouho čekal a mohl se pokusit sehnat zboží jinde si vysloužilo tuto recenzi.
    Takže
    1. údaje na stránkách byly správné
    2. komunikace byla bleskurychlá, leč strohá
    Inteligentní zákazník si to jistě přebere!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jsou tam prima ceny.
    • Snaha řešit problémy.
    • Velká nabídka zboží.
    • Z velké objednávky jsem nakonec spokojená pouze s granulemi.
    • Objednané hračky v obchodě nebyly - o tom mě kontaktovala majitelka obchodu předem a domluvily jsme se na zrušení, abych zbytečně dlouho nečekala, než je naskladní, to bylo v pořádku a nevadilo mi to.
    • Při osobním odběru bylo nekompletní škrabadlo - z toho důvodu jsem ho nepřevzala. Bylo mi nabídnuto, že mi následně kompletní škrabadlo majitelka zašle na své náklady, ale do toho už se mi nechtělo.
    • Až doma jsem zjistila, že laserové ukazovátko je baterka s motivem ryby, ale nevadí, kocour to loví i tak, takže vracet nebudu. Lopatička na kočkolit byla nakonec jiná než na fotografii při objednávce.
    • Granule byly v pořádku.
    • Přesto nejsem nijak extra nespokojená, problémy sice byly, ale ze strany obchodu byla snaha je řešit a komunikace byla skvělá.

    Už tu objednávat nic nebudu, ale nezrazuju ostatní. Asi měli v mém případě smůlu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nebylo k dispozici. Volala pracovnice, že se do konce týden ozve, kdy bude. nestalo se tak

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhodné ceny
    • 10 dní od objednání a zboží není ještě ani na cestě

    Neptejte se

    Reakce obchodu Vše pro kočku

    Vážená zákaznice,
    objednala jste si zboží, u kterého je uvedeno, že není skladem.
    Když není zboží u dovozce, mi s tím nic nenaděláme.
    Telefonicky jste byla o této situaci informována.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží uvedené na stránkách nezobrazovalo realitu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlá odpověď na zaslaný dotaz ke zboží
    • Rychlá komunikace
    • Nedodali vůbec některé požadované zboží
    • Dodali jiné zboží, než bylo požadováno
    • Některé převzaté zboží bylo v katastrofálním stavu
    • Mezi zbožím se nacházel prázdný obal od Miňonek (!) - absolutní symbol arogance ze strany prodávajícího

    Když jsme otevřeli objednaný balík, nevěřili jsme vlastním očím. Kvůli pár korunám pro nás nemá cenu řešit reklamaci (škoda v řádu desítek korun nevyváží cenu za balík a čas strávený na poště), ale pokud tato recenze pomůže někomu při rozhodování, zda z tohoto obchodu něco svému čtyřnohému miláčku objednat či ne, bude to pro mě více než dobrou satisfakcí! Na začátek se sluší dodat, že balík byl při přijetí od PPL nepoškozený.

    Začněme tím, co dorazilo v pořádku: misky na jídlo, přepravka, vábnička s peřím, tráva, pamlsky na zuby, WC. Co nedorazilo v pořádku, bylo patrné již na první pohled po rozbalení krabice - kočkolit; dobrá polovina pytle rozsypaná po krabici. A to, přátelé, nebyla žádná malá díra, způsobená omylem špatnou manipulací - pytel je regulérně roztrhnutý odspodu až nahoru, takže žádné "omylem". Že by si této závady při balení balíku nikdo nevšiml, nemůže být ani řeč.

    V pořádku nedorazily ani požadované pralinky lososové příchuti - místo nich jsme našli nechtěné pralinky s trávovou příchutí. Co dále nedorazilo v pořádku, byla sisalová myš na gumičce - ta totiž pro jistotu nedorazila vůbec.

    Ale to není všechno. Korunu tomu nasadil prázdný obal od Miňonek, který se povaloval v krabici (!). JAK SI MŮŽE SPOLEČNOST, pro kterou by měla být spokojenost zákazníka alfou omegou, aby se k nákupům v ní věrně vracel, VŮBEC NĚCO TAKOVÉHO DOVOLIT?! Mně jako zákazníkovi to posílá jediný a zřetelný signál: jste nám úplně u zádele, teď navalte peníze a už se nikdy nevracejte. Nemějte strach, zprávu jsem pochopila moc dobře a také se tak podle toho v budoucnu zařídíme!

    Nákup v tomto obchodě ostatním důrazně nedoporučuji - v tak rozmanité konkurenci (a po takové zkušenosti) by byl člověk blázen u nich něco koupit znovu.
    ------------------------------------------------
    23. 9. 2014
    Vše se nakonec vysvětlilo. Obchod má snahu o rychlou nápravu a kompenzaci škod i přes to, že zboží nebylo oficiálně reklamováno. Zřejmě se
    jen stala nešťastná souhra náhod, že se něco takového povedlo v jediné zásilce. Pokud se někomu z vás stalo něco podobného, zkuste se nejprve obrátit na jejich e-mail (což já neudělala). Opravdu mají snahu vše rychle řešit.

    Reakce obchodu Vše pro kočku

    Vážený zákazníku a všichni další, kteří píšete takovéto recenze.
    VŽDY NÁM NEJPRVE ZAVOLEJTE!!!
    Stelivo Vám nahradíme a zboží, které nedorazilo Vám nebylo fakturováno - což jste zapomněl podotknout!!!
    Obal od Miňonek se tam patrně dostal s kartony, kterými jsme zboží probalovali a rozhodně to nemělo nikterak znevážit Vaši osobu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • žádné výhody nenabízí jinde nakoupíte stejně nebo líp
    • klamou zákazníka

    běžte radši nakoupit do jiného eshopu, ojednal jsem si "Catnip spray 175 ml TRIXIE na hračky, podporuje hravost" něco tomu podobného dorazilo podle originálního obalu šlo o výrobek který jsem si objednal ale na zadní straně byl česky popsaný štítek že jde o neutralizér zápachu tak
    ani nevim jak to použít radši vyhodit nebo naší kočku ještě zabiju !

    Reakce obchodu Vše pro kočku

    Vážený zákazníku,
    zboží je štítky označováno již u dodavatele ve velkoskladu.
    Takže k pochybení došlo u dodavatele, který výrobek opatřil jistě omylem jiným štítkem. Naší chybou je, že jsme štítek nepřekontrolovali, což ovšem někdy není v našich silách.
    A při tom stačilo zvednout telefon a kontaktovat nás.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • domluvená barva zboží, zboží expirující nebo po expiraci...