• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • paní majitelka *** poučuje zákazníka jak se má chovat, absolutně neprofesionální přístup

    Objednala jsem si zboží a bylo mi dodáno vadné, po uznané reklamaci a zaslání nového zboží mi paní Kolouchová odmítala vyplatit moje vynaložené náklady na zaslání reklamovaného zboží reklamačnímu oddělení. Po nesčetných urgencích a konstatování, že se budu muset obrátit na příslušné úřady, jsem se po měsíci a půl konečně dočkala svých peněz, bez jakékoli omluvy.
    ----------------------------------
    24. 11. 2016
    Druhý den jsem poté co mi přišla vyřízená reklamace (až v této chvíli jsem se dověděla, že byla uznána) 6.10. žádala o vyplacení poštovného, na to jste mi napsala cituji: " jsme rádi, že reklamace byla vyřízena dle Vašeho přání.
    Při vyřízování reklamace jste úhradu poštovného nepožadovala a nevím, zda pošlou zpětně peníze za poštovné na reklamačním oddělení. Zkusím se na to zeptat. Napište mi prosím číslo účtu."

    Vůbec jste se neozvala, potom jsem Vám psala znovu email 7.11. i s číslem účtu, na který jste mi opět neodpověděla.

    V emailu z 15.11. (posláno spolu s potvrzením z pošty, které jste po mě ani jedinkrát nepožadovala)

    vk-nature z 15.11.:odpovídali jsme Vám, že toto se řeší v rámci reklamace, ve které jste poštovné vůbec nezmiňovala. Zpětně bohužel poštovné vyplatit nelze. Mělo to být uvedené v emailu, když jste pásky reklamovala.

    můj email z 15.11. :To nemyslíte vážně??? Já jsem vás o tom, že požaduji poštovné mejlem informovala a nic to na vaší povinnosti, jestli před tím, nebo potom nemění. Takže vás důrazně žádám o jeho vyplacení, nebo se obrátím na příslušné úřady.

    vk-dedra z 15.11. : "Zítra to projednám ještě s reklamačním oddělením, jestli dodatečně pošlou poštovné. Ale myslím, že kdybyste se mnou jednala slušně, že dojdete snáz k žádanému výsledku, než nějakými výhružkami. Slušnost si myslím, že by byla na místě. Výhružkami toho v životě moc nedosáhnete." (tohle napsat zákazníkovi by si dobrý obchodník nikdy nedovolil)

    Peníze došli až 22.11. po dalších 2 odignorovaných emailech.

    Reakce obchodu VK-NATURE

    S Vaší reakcí v recenzi bohužel nesouhlasíme. Poštovné jsme Vám vrátili, ihned jakmile jste nám zaslala doklad z pošty a sdělila nám číslo Vašeho účtu. (toto jste nám poslala až po měsíci). Naopak Vaše chování neodpovídalo slušnému chování, kdy jste v komunikaci s námi psala samé vykřičníky a hned vyhrožovala příslušnými úřady. Vše je o komunikaci a vše se dá slušným jednáním vyřešit. e-shop: vk-nature.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levné produkty, ale záhy velké výčitky.
    • Nedoporučuji

    Objednal jsem si zboží a záhy jsem poprosil o storno . Reakce byla děsivá, samé výčitky a že musím zboží koupit . Nedoporučuji , raději nakupuje jinde !!!!

    Reakce obchodu VK-NATURE

    Vážený zákazníku, storno objednávky jste provedl za dva dny, nikoliv záhy jak se vy domníváte. Z důvodu, že jste porušil obchodní podmínky e-shopu a nebylo storno zasláno do 24h., upozornili jsme Vás jen, že nám tím způsobujete komplikace a požádali jsme Vás, abyste při Vašich dalších nákupech tyto podmínky e-shopů respektoval.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pěkné rukavice
    • Možnost pohodlného nákupu z domova
    • Nutnost platit za osobní odběr na Zásilkovně
    • Dvě rukavice mi přišly s fleky

    Reakce obchodu VK-NATURE

    Děkujeme za Vaši recenci, mrzí nás, že nejste spokojená se zásilkovnou, ve které jste si zboží vyzvedávala. Každá zásilkovna má své podmínky při vyzvedávání zboží. Při nákupu z našeho e-shopu máte však na výběr i platby předem na účet. Pokud byly na rukavicích vady, rádi Vám tyto vyměníme za bezvadné - v rámci reklamace se toto dá vyřešit, napište nám prosím e-mail. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    :inzerujete americký výrobek s azbukou ? pochopitelnÉ pro Vás ale nÉ pro mně-made in Tianjin CHINA 300308

    Reakce obchodu VK-NATURE

    Dobrý den, k zakoupenému Ozonátoru jste obdržel český návod, který byl součástí zakoupeného výrobku. Výrobek byl vyrobený v USA, toto máme také uvedené v popisu tohoto výrobku na našem e-shopu spolu s dalšími informacemi o tomto výrobku. www.vk-nature.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem poprvé a bohužel naposledy.
    Zboží je velmi nekvalitní.

    Reakce obchodu VK-NATURE

    Dobrý den, pokud jste nespokojená s výrobkem, máte dle zákona právo na vrácení zboží. V rámci reklamace Vám vrátíme zpět peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala, zaplatila a nic neobdržela.

    Reakce obchodu VK-NATURE

    Dobrý den p. Hlaváčková, zboží jsme Vám odesílali dne 1.4. českou poštou. E-mail o expedici jsme v tento den odesílali na Váš e-mail. Dle informací ČP Vám byl balíček na druhý den doručený tj. 2.4. Z naší strany tedy nevidíme žádné pochybení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné

    špatná zkušenost, nedoporučuji

    Reakce obchodu VK-NATURE

    Dobrý den p. Vachovcová, mrzí nás Vaše nespokojenost. Objednávku jsme bohužel museli stornovat a důvod jsme Vám uvedli v e-mailu. Jednalo se o výprodejové zboží, které se již doprodalo a nabídli jsme Vám také jinou variantu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neuvadi pocet kusu skladem

    Reakce obchodu VK-NATURE

    Dobrý den p. Dagmar, na našem e-shopu v administraci možnost počet kusů zboží, které je momentálně skladem nelze vyznačit, ale na zdokonalování e-shopu administrátoři stále pracují. U výrobků, které jsou skladem poslední kusy, toto uvádíme v popisu daného výrobku. U Vámi objednaného zboží jste tuto informaci také mohla v popisu najít.
    Děkujeme Vám tímto za podnět. Jde nám o to, aby naši zákazníci byli spokojeni a snažíme se náš e-shop stále vylepšovat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží které nemá

    Reakce obchodu VK-NATURE

    Vážený "Anonyme" klobouk, který jste měla objednaný byl ve výprodeji, tzn. do vyprodání zásob. Bohužel chvíli před Váma si jiná zákaznice objednala poslední kus. Než jsme toto zboží smazali z našeho e-shopu, stihla jste nám zaslat na klobouk objednávku. Výprodejové zboží bývá zpravidla během chvíle vyprodáno, proto se může stát, že Vám toto zboží bohužel již zaslat nemůžeme. O vyprodání zboží jsme Vás informovali ihned po přijetí Vaší objednávky.