• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaslané jiné rozměry ,zdlouhavé vyřízení reklamace.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ještě nemám a nemám ani žádnou zprávu kdy dorazí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V dnešní době int.obchodu čekat již 10 dnů je dost dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • bez ztráty času
    • zboží nedorazilo bez informace

    nemohu doporučit, zboží nedorazilo

    Reakce obchodu VIP Žaluzie

    Rád bych reagoval na Váš dotazník. Jelikož se jedná o zakázkovou výrobu a takto to uvádíme na e-shopu i v obchodních podmínkách, je doba expedice cca 10 - 14 dnů od vytvoření objednávky. Vaše objednávka bude expedovaná 17.8.2015. Aktuální stav objednávky můžete sledovat (pokud jste zaregistrovaná) po přihlášení. V případě, že nejste zaregistrovaná, tak Vám i přesto chodí e-maily o aktuálním stavu objednávky. Prosím zkontrolujte si schránku, hlavně nevyžádanou poštu, zda se e-mail omylem nedostal do této složky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhodou je že když vám nic nepřijde tak nic neutratíte.

    Reakce obchodu VIP Žaluzie

    Dobrý den, rád bych reagoval na Váš dotazník a názor zde uvedený. Předem se omlouvám za zaslání dotazníku. Dobu zaslání dotazníku však nemůžeme ovlivnit - nezasíláme je ze strany e-shopu, ale zasílá je automaticky Heureka po 10-ti dnech od vytvoření objednávky. Vzhledem k tomu, že náš sortiment ja pouze zakázkově vyráběný, informujeme v potvrzení objednávky o délce výroby, která je v tomto sortimentu maximálně 14 dnů. O průběhu Vaši objednávky informujeme pravidelně e-mailem (klíčové stavy) a ostatní stavy objednávky lze vidět po přihlášení na svůj účet (musíte být registrován). Konkrétně Vaše objednávka byla vytvořena 17.11.2014 v 15:05 hod. Do výroby byla zavedena 18.11.2014. Dnes (28.11.2014) byla zakázka vyrobena a v pondělí 1.12.2014 budeme expedovat. Je nám tedy líto, že i přes dodržení zaslání zboží do 14-ti dnů jste nám dal takovéto hodnocení, ale i přesto Vám za hodnocení děkuji a také za Váš čas, který jste k vyplnění dotazníku věnoval. Věřím, že i přes to budete s našim produktem spokojen. S pozdravem Petr Vitásek, VIP Žaluzie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zadne
    • Zadna komunikace s klientem. Doposud nevim zda zbozi vubec obdrzim nebo ne.

    Vzhledem k neinformovaci nedoporucuji.

    Reakce obchodu VIP Žaluzie

    Dobrý den, rád bych reagoval na Vaše hodnocení. Vaše objednávka je ve výrobě a dle informací z našich e-mailů, které pravidelně zasíláme klientům a informací na e-shopu u produktů, je z důvodu zakázkové výroby termín expedice cca 2 týdny. Objednávku jsme od Vás přijali 27.4.2014 (neděle) a do výroby byla zaslána ihned v pondělí 28.4.2014. I přesto, že v minulém a tomto týdnu nás potkaly 2 státní svátky, dodržujeme maximální termín expedice a Vaše objednávka i přesto bude včas expedována a to v pondělí 12.5.2014. Píšete, že komunikace s klientem není žádná. Zde si dovolím nesouhlasit. Při každé změně stavu objednávky odchází automaticky e-mail zákazníkovi. Pokud Vám nic nepřišlo, je možné, že e-mail spadl omylem do nevyžádané pošty. Tuto skutečnost bohužel ovlivnit nedokážeme. Každopádně o stavu objednávky se můžete kdykoli informovat na online chatu našeho e-shopu, kde jsme online téměř neustále (i ve svátky a víkendy - až na drobné vyjímky) nebo na tel. 733 21 68 64. Na těchto kontaktech s Vámi rádi probereme jak technické informace, tak i stav Vaší objednávky. Rád bych se zeptal na hodnocení přehlednosti obchodu, pokud nám můžete poskytnout informace a podněty na zlepšení přehlednosti, tak rádi na úpravách zapracujeme. Zatím jsme žádný podnět nedostali, ale jsme otevření k jakýmkoli nápadům.

    Děkujeme

    Závěrem bych rád ještě jednou upřesnil termín expedice Vaší objednávky. Je to tedy dle informací na e-shopu a v objednávce 12.5.2014. U Vás by tedy balíček měl být 13.5.2014.

    S pozdravem Petr Vitásek
    VIP Žaluzie

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.